خواستگاری شکیل اونیل در یک لایو اینستاگرامی!

شکیل اونیل، بسکتبالیست سابق NBA در یک لایو اینستاگرامی، از گلوریلا خواستگاری کرد.
کدخبر (121669) | 12 دی 1401 | ساعت 16:21
0 248
خواستگاری شکیل اونیل در یک لایو اینستاگرامی!
شکیل اونیل، بسکتبالیست سابق NBA در یک لایو اینستاگرامی، از گلوریلا خواستگاری کرد.

به گزارش سرخ نیوز، شکیل اونیل ممکن است بخواهد دوباره ازدواج کند. این اسطوره NBA که اکنون در سن 50 سالگی به سر می‌برد، اخیرا در یک لایو اینستاگرامی از دختری که نصف او سن و سال دارد، خواستگاری کرده است. این ستاره مطرح و بازنشسته بسکتبال دنیا، پس از اینکه در آخرین هفته تعطیلات کریسمس در لایو اینستاگرام از گلوریلا، خواننده رپ 23 ساله ممفیس خواستگاری کرد، حواشی زیادی را در فضای مجازی بوجود آورد. اونیل در میان کامنت‌های لایو اینستاگرامی بین گلوریلا و دروسکی کمدین آمریکایی که در مورد ترانه جدید این خواننده رپ صحبت می‌کردند، نوشت "گلو با من ازدواج می‌کنی". اگرچه در حال حاضر اونیل مجرد است اما هوادارانش می‌گویند او در حال شوخی با گلوریا بوده است زیرا او به خاطر اظهارات و شیطنت‌هایش در رسانه‌های اجتماعی معروف است. خواستگاری شکیل اونیل در یک لایو اینستاگرامی! هنوز گلوریا به این اظهار نظر مجری فعلی برنامه Inside the NBA واکنشی نشان نداده اما به نظر می رسید هم او و هم دروسکی در آن لحظه از این نظر غافل شده بودند. البته بسیاری از هواداران دنیای موسیقی و بسکتبال از دیدن نظر اونیل و خواستگاری اینستاگرامی او شگفت زده شدند و در شبکه‌های اجتماعی مختلف نسبت به آن واکنش نشان دادند. برخی از آنها در همان زمان از دروسکی تقاضا کردند تا اونیل را به لایو اضافه کند. ماه گذشته اونیل در مورد رابطه گذشته خود با همسر سابقش شاونی هندرسون صحبت کرد و مسئولیت اشتباهاتی که باعث پایان ازدواج آنها شد را بر عهده گرفت. اسطوره لیکرز در مصاحبه با مجله People گفت:

"من احمق بودم. بعضی مواقع تا چیز خوبی که در اختیار داری، از بین نرود قدر آن را نمی‌دانی". او همچنین در یک پادکست رادیویی درباره زندگی 9 ساله خود با هندرسون گفت و عنوان کرد در این رابطه شخصیت بد داستان، او بوده است. " او فوق‌العاده بود و همه چیزش را برای من گذاشته بود".
خواستگاری شکیل اونیل در یک لایو اینستاگرامی! اونیل درباره اشتباهات خود در رابطه‌اش با هندرسون چیزی را فاش نکرد اما اعلام کرد که دیگر از رابطه‌شان محافظت نمی‌کند و با همسر سابقش ارتباطی ندارد. آنها که در سال 2002 با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در نهایت در سال 2011 طلاق گرفتند. ازدواجی که حاصل آن 4 فرزند برای اونیل بود. البته این زوج یکبار در سپتامبر 2007 هم از یکدیگر جدا شده بودند که دوباره با هم آشتی کرده و به زندگی مشترک برگشتند. اونیل یکی از پنجاه بازیکن برتر تمامی ادوار NBA به حساب می آید. همچنین نام او در تالار افتخارات NBA به ثبت رسیده است. او تنها بازیکن در تاریخ این لیگ به شمار می‌رود که توانسته در سیزده فصل پیاپی و متوالی آمار 20 امتیاز و 10 ریباند را در کارنامه خود به ثبت برساند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...