شکیل اونیل و بازنشر ویدئویی از مبارزه نیت دیاز و کانر مک گرگور

شکیل اونیل اخیرا یک ویدئوی مونتاژ شده از ضربه‌های نیت دیاز به حریفان خود را بازنشر کرده است که یکی از این حریفان نیز کانر مک گرگور بوده است.
کدخبر (168269) 30 فروردین 1402 | ساعت 19:08
0 221
شکیل اونیل اخیرا یک ویدئوی مونتاژ شده از ضربه‌های نیت دیاز به حریفان خود را بازنشر کرده است که یکی از این حریفان نیز کانر مک گرگور بوده است.

به گزارش سرخ نیوز، شکیل اونیل ، اسطوره NBA اخیرا ویدئویی از مبارزه مشهور نیت دیاز و کانر مک گرگور را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است. این فوق ستاره بازنشسته لیگ بسکتبال حرفه‌ای NBA یکی از طرفداران سرسخت ام ام ای است. شک ارتباط نزدیکی نیز با چند ستاره این حوزه از جمله نیت دیاز دارد. بازنشر این ویدئو توسط اونیل خاطرات دوران رقابت پرتب‌وتاب این دو مبارز را برای طرفداران MMA زنده کرد. رقابتی که چند سال نیز به درازا کشید. در حقیقت نیت دیاز اصلا قرار نبود با کانر مک گرگور مبارزه کند. اما زمانی که مبارزه اصلی بدنام لغو شد دیاز به‌عنوان گزینه جانشین روبروی مک گرگور قرار گرفت. او با سابمیت کردن فوق ستاره UFC همه را در بهت فرو بود. گرچه مک گرگور در مبارزه مجدد انتقام شکست اولش را گرفت.

بی احترامی نیت دیاز به کانر مک گرگور

شکیل اونیل اخیرا یک ویدئوی مونتاژ شده از ضربه‌های نیت دیاز به حریفان خود را بازنشر کرده است که یکی از این حریفان نیز کانر مک گرگور بوده است. شکیل این ویدئو را که توسط یکی از فن‌پیج‌های ام ام ای تولید شده است در استوری اینستاگرام خود منتشر ساخته است. ضربه‌ای که دیاز به مک گرگور زده است مربوط به مبارزه آنها در سال 2016 است. این ضربه در واقع شگرد نیت دیاز است و آن را با نام «ضربه استاکتون» می‌شناسند. دیاز این حرکت را از برادر خود، نیک دیاز آموخته است و آن را به‌قصد بی‌احترامی به مک گرگور در این مبارزه اجرا نموده است.
  ضربه استاکتون امضای نیت دیاز در مبارزات خود بود. او این حرکت را بارها در طی دوران حرفه‌ای خود بر روی رینگ هشت ضلعی اجرا نمود. در این حرکت، ضربه بجای اینکه با مشت نواخته شود با کف دست به حریف زده می‌شود. تنها هدف دیاز از اجرای این حرکت بی‌احترامی به حریفان خود بود. دیاز عادت داشت که همیشه جنگ روانی به‌پا کند. باید گفت که این حربه در مواردی نیز کارساز واقع می‌شد و تمرکز حریف از دست می‌رفت.

شکیل اونیل و بازنشر ویدئویی از مبارزه نیت دیاز و کانر مک گرگورستایش شکیل اونیل از نیت دیاز

شکیل اونیل، ستاره بازنشسته بسکتبال بارها و بارها به ستایش از نیت دیاز پرداخته است. در یک مصاحبه از او در خصوص ظرفیت دیاز برای ورود به دنیای بوکس پرسیده شده بود و اونیل پاسخ داده بود:

مطمئنم که او در مقابل هیچ چالشی عقب‌نشینی نمی‌کند.

شکیل اونیل در ادامه به تحسین روحیه جنگندگی نیت دیاز پرداخته بود. ابدا تعجب‌برانگیز نیست که شک اینقدر برای این مبارز ام ام ای احترام قائل است. دیاز به این معروف بود که از هیچکس نمی‌ترسد و با روحیه‌ای تسلیم‌ناپذیر پا به درون رینگ می‌گذارد.

شکیل اونیل و بازنشر ویدئویی از مبارزه نیت دیاز و کانر مک گرگورنست دیاز روحیه جنگندگی خود را حفظ کرده

نیت دیاز اخیر به‌واسطه خبر برگزاری مبارزه بوکس با جیک پاول در ماه آگوست تیتر خبرگزاری‌ها شده بود. گرچه دیاز در حوزه بوکس نسبتا تازه‌کار محسوب می‌شود اما تصمیم تازه او مبنی بر تجربه یک چالش جدید با حمایت طرفداران و سلبریتی‌های دنیای ام ام ای روبرو شد. شکیل اونیل حتی یک‌بار و مدت‌ها پیش از انتشار این خبر در طی مصاحبه‌ای گفته بود که مبارزه نیت دیاز با فوق ستاره بوکس یعنی کانلو آلوارز می‌تواند مبارزه خوبی شود. دیاز به این معروف بود که در برابر هر حریفی، صرف نظر از نام او، با جسارت تمام ظاهر می‌شد. همین نیز باعث شده است که طرفداران او بی‌صبرانه منتظر شروع کارش در بوکس باشند. نیت دیاز چه کارش را در بوکس ادامه دهد و چه به رینگ هشت ضلعی بازگردد، این نکته قطعی است که او همچنان روحیه جنگندگی و تسلیم‌ناپذیری خود را حفظ خواهد کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...