داستانی که به ما می‌گوید چرا عاشق جان سینا هستیم

کدخبر (199361) | 04 تیر 1402 | ساعت 14:43
0 237
داستانی که به ما می‌گوید چرا عاشق جان سینا هستیم
جان سینا برخلاف طبیعت ورزش کشتی کج و نقش‌هایی که در دنیای سینما می‌پذیرد، در واقعیت قلبی مهربان دارد.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا، سوپراستار این روزهای هالیوود و سابق کشتی کج، زمانی توانست قلب هواداران سراسر جهان را با مهربانی باورنکردنی خود نسبت به یک آقای مسن تسخیر کند. سینا در یک حرکت دلگرم کننده که در فضای مجازی منتشر شده بود، طی بازدید از یک سوپرمارکت در فلوریدا به کمک یک کهنه سرباز بازنشسته به نام چارلز فیلیپس رفت.

در میان همه‌گیری ویروس کرونا در سال 2020، جان سینا متوجه شد فیلیپس که یک مقام سابق ارتش بود، در حال خرید لوازم در یک فروشگاه است. جان سینا بدون تردید و سخاوتمندانه، هزینه تمام خریدهای فیلیپس را پرداخت کرد. جان سینا برای اینکه این لحظه خاص‌تر شود، با این کهنه کار عکس سلفی گرفت و لبخندی بر لبان او آورد.

 دختر چارلز فلیپس در توئیتر خود نوشت:

جان، مخفیانه صورت‌حساب پدرم را پرداخت کرد. پدرم حتی تا زمانی که صندوق‌دار به او اطلاع داد، این موضوع را نمی‌دانست. پدرم، پشت سر جان سینا در صف صندوق ایستاده بود و آن‌ها مشغول گپ زدن شدند. جان بعد از دیدن کلاه مخصوص پدرم، از او برای خدماتش تشکر کرد و سپس مخفیانه تمام هزینه خواربارش را که حدود ۱۰۰ دلار بود، پرداخت کرد.

این تصویر دلگرم کننده به سرعت در سراسر شبکه‌های اجتماعی پخش شد و توجه و تحسین طرفداران در سراسر جهان را به خود جلب کرد. در مصاحبه بعدی، دختر فیلیپس فاش کرد که پدرش از چندین سال پیش و بعد از درگذشت همسرش، با بیماری افسردگی دست و پنجه نرم می‌کرد. با این حال، به لطف اقدام فداکارانه جان سینا، فیلیپس دلیلی برای لبخند دوباره پیدا کرد. البته جان سینا که نه تنها به خاطر مهارت‌ها و موفقیت‌هایش در کشتی کج، بلکه به خاطر فعالیت‌های بشردوستانه‌اش شناخته شده، اولین باری نیست که ثابت می‌کند قلب بزرگی دارد. سخاوت و شفقت او الهام بخش طرفداران است و قدرت یک عمل ساده مهربانانه را به ما یادآوری می‌کند. 

جان سینا رکورد بیشترین تعداد آرزوهای برآورده شده را دارد

جان سینا به خاطر مشارکت در کمپین "ادای احترام به سربازان" و فداکاری همیشگی‌اش نسبت به کودکان و کهنه سربازان ارتش مشهور است و سال‌هاست که لبخند و شادی را به افراد بسیاری هدیه می‌کند. جان سینا رکورد قابل توجهی برای بیشترین تعداد آرزوهای برآورده شده از طریق بنیاد Make-A-Wish را در اختیار دارد. ماجراجویی خارق‌العاده جان سینا در راه برآورده کردن آرزوها، زمانی که نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد، از محدودیت‌های رینگ کشتی کج فراتر رفت. از زمان آغاز به کار خود در سال 2002، جان سینا با برآورده کردن 650 آرزو که تا به امروز توسط کتاب رکوردهای جهانی گینس تأیید شده، اثری غیرقابل انکار را از خود بر جای گذاشته است.

 مقامات بنیاد Make-A-Wish تأیید کرده‌اند که جان سینا محبوب ترین سلبریتی برای درخواست آرزوها است. علاوه بر این، او تنها فردی است که تواسته بیش از 200 آرزو را برآورده کند. این دستاورد بی‌سابقه گویای تعهد غیر قابل وصف سینا برای تحقق رویاهای کودکانی است که با بیماری‌های بحرانی روبرو هستند.

جدیدترین اخبار سینما:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...