تمامی حواشی تولد جوزف بائنا؛ رابطه مخفیانه آرنولد و خانواده‌ای که از هم پاشید!

کدخبر (197293) | 03 تیر 1402 | ساعت 18:11
0 2104
تمامی حواشی تولد جوزف بائنا؛ رابطه مخفیانه آرنولد و خانواده‌ای که از هم پاشید!
آرنولد شوارتزنگر طی رابطه‌ای که در گذشته داشته، صاحب یک پسر شده که جنجال‌های زیادی را به‌وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر در سال 1996 با خدمتکار خانه‌اش، یعنی میلدرد بائنا، روابط عاشقانه مخفی داشت. حاصل این رابطه، پسری به نام جوزف بود که تنها پنج روز پس از کوچک‌ترین فرزند قانونی آرنولد، یعنی کریستوفر، به‌دنیا آمد. کریستوفر آخرین پسر آرنولد از ازدواجش با ماریا شریور بود.

عامل ازهم پاشیدن خانواده آرنولد شوارتزنگر

گفته می‌شود که جوزف بائنا در کودکی از دیگر فرزندان آرنولد شوارتزنگر دوری می‌کرد. آرنولد در اوایل ماه جاری راجع به این حرف زده بود که چگونه روابط مخفیانه‌اش با میلدرد بائنا و پسری که حاصل این رابطه بود، موجب از هم پاشیدگی خانواده‌اش شد. 

خانواده آرنولد شوارتزنگر

جوزف بائنا پنجمین و آخرین فرزند آرنولد شوارتزنگر است. مادر او میلدرد بائنا است و مادر چهار فرزند دیگر آرنولد ماریا شریور است. دختر بزرگ آرنولد، یعنی کاترین شوارتزنگر، که در حال حاضر 33 ساله است، در سال 2019 جوزف بائنا را برای مراسم عروسی خود دعوت نکرد. هرچند جوزف در طی پیغامی برای او آرزوی خوشبختی کرده بود. اخیراً ادعا شده است که دیگر فرزندان آرنولد هیچوقت علاقه‌ای به برادر کوچکتر خود نداشته‌اند. جوزف بائنا همچون پدرش یک بدنساز و یک بازیگر حرفه‌ای است و هم‌اکنون روابط نزدیکی را نیز با آرنولد شوارتزنگر دارد. چهار فرزند دیگر آرنولد به‌ترتیب سن کاترین، کریستینا، پاتریک و کریستوفر هستند. 

ماجرای مراسم عروسی دختر بزرگ آرنولد شوارتزنگر

کاترین در سال 2019 با کریس پرت ازدواج کرد اما برای مراسم عروسی خود برادر ناتنی‌اش، یعنی جوزف بائنا، را دعوت نکرد. با این حال، جوزف در اینستاگرام پیام تبریکی به این زوج فرستاد و برایشان آرزوی خوشبختی نمود. پس از یک مراسم عروسی پرزرق‌وبرق که در منطقه مونتسیتو ایالت کالیفرنیا به انجام رسید، کاترین عکس‌هایی از مراسم را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. جوزف بائنا در قسمت کپشن این پست نوشت:

مبارک باشد!

جوزف این کامنت را با دو ایموجی قلب و یک ایموجی بطری نوشیدنی نیز همراه کرده بود. گویا کاترین و خواهرش، کریستینا، در آن زمان هیچگونه رابطه‌ای با برادر خود، جوزف، نداشتند. فرزندان آرنولد از سال‌ها پیش می‌دانستند که جوزف برادر تنی‌شان نیست و رابطه‌ی آرنولد با مادر جورف بوده که باعث شده پدر و مادرشان از یکدیگر جدا شوند. با این حال، جوزف نیز مانند دیگر اعضای خانواده در عمارت بزرگی زندگی می‌کرد که خانواده آرنولد در حدفاصل سال‌های 1986 تا 2003 در آن سکونت داشتند. 

رابطه پیچیده خانواده آرنولد شوارتزنگر

گذشته از ماجرای مراسم عروسی، کاترین شوارتزنگر یک بار دیگر نیز خبرساز شده بود. او در روز ملی خانواده در آمریکا عکسی را از خواهر و برادرهایش در اینستاگرام منتشر کرده بود ولی اثری از جوزف بائنا در این عکس نبود. خود آرنولد شوارتزنگر نیز تابه‌حال بارها درباره پیچیدگی روابط خانوادگی خود به صحبت پرداخته است. آرنولد در سال 2015 در مصاحبه با هاوارد استرن گفته بود:

جوزف یک پسر فوق‌العاده است و شرایط را کاملاً درک می‌کند. البته که این شرایطی بسیار سخت برای او و برای دیگر اعضای این خانواده بوده است. شرایط برای همه‌ی ما سخت و دشوار بوده است. اما اتفاقی است که رخ داده و حالا فقط باید آن را بپذیریم.

جوزف بائنا پسر آرنولد شوارتزنگر از رابطه مخفی‌اش با خدمتکار خانه؛ وقتی خانواده ترمیناتور از هم پاشید ماه گذشته تمامی اعضای این خانواده در مراسم رونمایی از مستند جدید نتفلیکس که درباره زندگی آرنولد شوارتزنگر ساخته شده است، حاضر شدند. اما جوزف بائنا به‌تنهایی و جدا از سایر اعضای خانواده برروی فرش قرمز ظاهر شد. بر طبق گزارش‌ها، جوزف در این مراسم دیدار و گفتگویی نیز با برادر و خواهرهای خود نداشت.

خانواده آرنولد شوارتزنگر در مستند او

آرنولد شوارتزنگر در مستند جدید نتفلیکس توضیحاتی را نیز درخصوص رابطه‌ی پنهانی‌اش با میلدرد بائنا ارائه داده است. آرنولد در سال 1996 با این زن، که خدمتکار خانه‌اش بود، وارد رابطه شد و جوزف بائنا نیز حاصل همین رابطه مخفیانه بود. جوزف تنها پنج روز پس از برادر ناتنی خود، یعنی کریستوفر، به‌دنیا آمد. البته در آن زمان هنوز هیچکس نمی‌دانست که جوزف پسر آرنولد است. در واقع این موضوع سیزده سال بعد، یعنی در سال 2010 برملا شد. در یکی از جلسات مشاوره روانشناسی بود که ماریا شریور در این خصوص از آرنولد شوارتزنگر توضیح خواست. آرنولد می‌گوید که در آن زمان احساس کرد که قلبش از حرکت باز ایستاده:

در یکی از این جلسات، مشاور به من گفت که ماریا می‌خواهد درباره یک چیز شفاف‌سازی کامل صورت گیرد؛ او می‌خواهد بداند که آیا تو پدر جوزف هستی یا نه. در آن لحظه احساس کردم که قلبم از حرکت باز ایستاده. و بعد حقیقت را به زبان آوردم.

 آرنولد شوارتزنگر این صحبت‌ها را در مستند جدید نتفلیکس مطرح کرده است و گفته است که بیان حقیقت باعث شده تا همسرش ماریا زیر بار آن خرد شود. آرنولد درباره پسرش جوزف نیز گفته است:

در ابتدا حتی خود من هم نمی‌دانستم که او پسرم است. اما هرچه بزرگ‌تر شد، این مسئله برایم واضح و واضح‌تر گردید. پس از آن، تنها مسئله‌ بر سر این بود که چگونه باید این موضوع را از سایرین مخفی نگه دارم.

آرنولد شوارتزنگر در ادامه گفته است که برقراری رابطه با میلدرد بائنا بزرگترین اشتباه زندگیش بوده است. آرنولد گفته است که این اشتباه درد بزرگی را به خانواده او تحمیل کرده است و موجب شده است که همه از بابت آن رنج بکشند:

رنج زیادی به ماریا تحمیل شد. همینطور به بچه‌ها، به جوزف و مادر او. اما اتفاقی‌ست که افتاده و من در ادامه زندگیم نیز باید این بار را به دوش بکشم.

جوزف بائنا پسر آرنولد شوارتزنگر از رابطه مخفی‌اش با خدمتکار خانه؛ وقتی خانواده ترمیناتور از هم پاشید

جدایی همسر آرنولد از او

پس از اینکه رابطه مخفیانه آرنولد شوارتزنگر با میلدرد بائنا لو رفت، ماریا شریور پس از 25 سال زندگی مشترک از همسر خود طلاق گرفت. این زوج حالا بیش از ده سال که از یکدیگر جدا شده‌اند. طلاق آن‌ها در ماه دسامبر سال 2011 صورت گرفت. با وجود تمام این‌ها، آرنولد شوارتزنگر و پسرش، جوزف بائنا، در حال حاضر روابط بسیار نزدیکی را با یکدیگر دارند. جوزف که در تلاش است تا راه پدر را ادامه دهد می‌گوید که او بهترین شریک تمرینی‌اش است و آن‌ها اوقات زیادی را در باشگاه بدنسازی در کنار یکدیگر سپری می‌کنند:

من اگرچه کارم را با وزنه‌های سبک آغاز کردم اما رفته‌رفته می‌توانم از لحاظ وزن وزنه‌ها و فشار تمرینات با او برابری کنم. او به‌شدت به من روحیه می‌دهد. ما عاشق تمرین کردن در کنار یکدیگر هستیم.

جوزف بائنا می‌گوید که آرنولد حامی سرسخت اوست و همواره او را به تلاش بیشتر تشویق می‌کند و مشوق او در پیش بردن پروژه‌های کاری‌اش است:

توصیه‌ی اصلی او همواره این بوده است: تمرین کن. به‌نظرم این بهترین توصیه نیز هست؛ چراکه همه‌چیز فقط و فقط در گرو تمرین کردن است.

  آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...