درخشش باتیستا در جیوجیتسو برزیلی / هیولا به کمربند قهوه‌ای رسید

کدخبر (197970) | 03 تیر 1402 | ساعت 13:42
0 334
درخشش باتیستا در جیوجیتسو برزیلی / هیولا به کمربند قهوه‌ای رسید
دیو باتیستا پیشرفت چشم‌گیری در جیوجیتسو برزیلی داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، دیو باتیستا که پس از مطرح شدن در صنعت کشتی کج راهی هالیوود شد و با حضور در دنیای سینمایی مارول به شهرتی بیش از پیش دست یافت، این روزها سرگرمی جدیدی پیدا کرده است که آن، جیوجیتسو برزیلی است.

این ورزش رزمی که اخیرا مورد توجه سلبریتی‌هایی نظیر مارک زاکربرگ و تام هاردی نیز قرار گرفته، گویا برای باتیستا نیز بسیار مهم بوده و او به دنبال پیشرفت جدی در جیوجیتسو برزیلی است.

باتیستا که ظاهر جدید او مورد توجه مخاطبان قرار گرفته، اخیرا در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که موفق به دریافت کمربند قهوه‌ای در رشته جیوجیتسو برزیلی شده است.

این موضوع زمانی بیشتر مورد اهمیت قرار می‌گیرد که بدانیم برای رسیدن به سطح کمربند قهوه‌ای، تسلط و بلوغ زیادی لازم است و دستیابی به آن، زمان‌بر است. 

مسیر طاقت‌فرسای باتیستا در جیوجیتسو برزیلی

باتیستا برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ تمرینات جیوجیتسو برزیلی را آغاز کرد اما بعد از تمرکز روی سینما و خصوصا پس از اکران قسمت اول از فیلم نگهبانان کهکشان، کمتر توانست برای این رشته ورزشی وقت بگذارد. باتیستا در خصوص رسیدن به کمربند قهوه‌ای رشته جیوجیتسو برزیلی، می‌گوید:

من آموزش جیوجیتسو برزیلی را در سال 2010 شروع کردم و با وجود اینکه حضور در آکادمی بسیار سخت آغاز شد اما بلافاصله عاشق آن شدم. این معمایی است که آن را هرگز حل نخواهم کرد و اگر مرا بشناسید، می‌دانید درگیر چیزهایی هستم که از آن‌ها سر در نمی‌آورم! با توجه به برنامه کاری‌ام، این یک روند چالش برانگیز بود. در واقع از سال 2014 که کمربند بنفش خود را گرفتم، تا سال 2021 به سختی تمرین کردم. پاییز گذشته خودم را وقف پیشرفت کردم و این هفته بالاخره این اتفاق افتاد.

باتیستا یکی از نمادهای جهانی کشتی کج و کمپانی WWE بود که پس از رفتن به هالیوود و پیوستن به دنیای سینمایی مارول، این شهرت در سطحی وسیع‌تر گسترش یافت. به نظر می‌رسد پس از پایان اکران سینمایی سومین فیلم از مجموعه نگهبانان کهشکان و اتمام تعهدات باتیستا در دنیای سینمایی مارول، او به صورت جدی‌تر جیوجیتسو برزیلی را دنبال کند.

جدیدترین اخبار چهره‌های سینمایی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...