داستان هیجان انگیز سرآشپز بدنساز کاخ سفید؛ مردی که با عضلات کات، غذای 4 رییس جمهور را تهیه می‌کرد!

در سال ۲۰۱۸ تصویری از آندره راش، آشپز کاخ سفید، با بدنی عضلانی و کات شده منتشر شد که قابل توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.
کدخبر (213161) | 06 مرداد 1402 | ساعت 20:26
0 408
داستان هیجان انگیز سرآشپز بدنساز کاخ سفید؛ مردی که با عضلات کات، غذای 4 رییس جمهور را تهیه می‌کرد!
در سال ۲۰۱۸ تصویری از آندره راش، آشپز کاخ سفید، با بدنی عضلانی و کات شده منتشر شد که قابل توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کاخ سفید فارغ از همه مسائل سیاسی، زمانی به داشتن سرآشپزی استثنایی می‌بالید که استعدادش فراتر از قلمرو طعم و مواد اولیه بود. آندره راش، سرآشپز بدنسازی است که پس از انتشار تصاویرش در توئیتر، موردتوجه قرار گرفت. راش جزو کسانی بود که دائماً در باشگاه دیده می‌شود و با یک برنامه تمرینی شگفت‌انگیز تمرین می‌کند.

از گروهبانی ارتش آمریکا تا آشپزی کاخ سفید

در سال ۲۰۱۸، ویویان سامالا، روزنامه‌نگار برجسته واشنگتن پست، در یک پست توئیتری، تصویری از سه سرآشپز سرشناس کاخ سفید را درحال آماده‌سازی غذاهای قبل از ماه رمضان سال 2018 منتشر کرد. در این میان، بدن کات و عضلانی راش توانست توجه جامعه بدنسازی را به خود جلب کند. شرایط فیزیک بدنی او باعث حیرت هواداران بدنسازی شد. راش، گروهبان سابق نیروهای ارتش آمریکا است و ازطریق کمپینی به نام 22Pushupchallenge، آگاهی را درمورد خودکشی کهنه سربازان افزایش می‌دهد. این سرآشپز در کاخ سفید برای رؤسای جمهور چهار دولت مختلف ازجمله کلینتون، بوش، اوباما و درنهایت، ترامپ، خدمت کرده است. راش با اشاره به قدرت بدنی بالای خود می‌گوید:
من هرگز وارد دعوا نشدم اما مردان تنومند سعی می‌کردند مرا وارد درگیری کنند؛ چراکه به‌طور غیرعادی قوی بودم.
راش فعالیت آشپزی را از سال ۱۹۹۴ آغاز کرده است. او می‌گوید که بسیاری از رؤسای جمهور مانند بوش و اوباما درمورد راز فیزیک بدنی عجیب او و اینکه چگونه توانسته است آن را در تمام این سال‌ها حفظ کند، جویا شده‌اند.
من به آن‌ها می‌گفتم که شما فقط باید انگیزه داشته باشید تا به باشگاه بروید. هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.
حتی چهار فرزند راش نیز به سمت تناسب اندام سوق داده شده و برنامه تمرینی پدرشان را دنبال می‌کنند. با این حال، راش پیش از رسیدن به این شغل موفق، چندین حرفه مختلف را تجربه کرده است. داستان سرآشپز بدنساز کاخ سفید؛ مردی که با عضلات کات، غذای ۴ رییس جمهور را تهیه می کرد

داستان موفقیت آندره راش

راش اهل کلمبوس است و در مدرسه، فوتبالیست بوده است. اگرچه او بزرگ‌ترین بازیکن تیم نبود اما از نظر فیزیکی قوی‌ترین بود. دوستانش به او لقب اسب را داده بودند. راش داستانی را به یاد می‌آورد که در دوران نوجوانی، زمانیکه که یک کشتی‌گیر حرفه‌ای به مدرسه‌شان آمده بود، وقتی با یکدیگر مبارزه کردند، این کشتی‌گیر نتوانسته بود حتی راش را تکان دهد.

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


این سرآشپز می‌گوید:
او به من گفت تو نیرویی غیرقابل توقف هستی.
پس از دوران مدرسه، او در 21 سالگی به ارتش پیوست. راش برای مقامات ارشد آن جا آشپزی می‌کرد. او با اشاره به تغییر حرفه خود گفت:
از جدی بودن و فعالیت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته خسته شدم... ضمن اینکه من فقط عاشق غذاخوردن هستم!
جالب است بدانید حتی آرنولد شوارتزنگر هم برای دنبال کردن رؤیای بدنسازی خود، از سازمان نظامی کناره‌گیری و خیلی زود از نیروهای نظامی اخراج شد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...