درخواست خاص هواداران کشتی کج از WWE / ادای احترامی ویژه به بری وایت

کدخبر (227944) | 17 شهریور 1402 | ساعت 21:47
0 362
درخواست خاص هواداران کشتی کج از WWE / ادای احترامی ویژه به بری وایت
هواداران کشتی کج و کمپانی WWE، ایده ویژه‌ای برای زنده نگه داشتن یاد بری وایت دارند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ماه گذشته بود که پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری قلبی و ویروس کرونا، بری وایت از دنیا رفت.. این کشتی‌گیر ۳۶ ساله از نظر فنی و اخلاقی در بالاترین سطح ممکن حضور داشت و توانست برای مدتی طولانی، مخاطبان را سرگرم کند.

درگذشت ناگهانی بری وایت که طرفداران بسیاری داشت، شوکی بزرگ به دنیای کشتی کج وارد کرد. حالا اما هواداران WWE برای ادای احترام به وایت، درخواستی ویژه از این کمپانی دارند.

 هواداران از کمپانی دبلیو دبلیو ای خواسته‌اند که از تصاویر بری وایت روی جلد اصلی بازی WWE 2K24 نمایش داده شود. بازی ویدیویی WWE 2K که از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار است، به صورت سالانه عرضه می‌شود.

در حالی که چند گزینه محتمل و بالقوه برای حضور روی کاور بازی وجود دارد اما خواسته گسترده هواداران، بهره بردن از ستاره تازه از دنیا رفته یعنی بری وایت است تا به میراث او، احترام گذاشته شود. بنابراین، باید منتظر ماند و دید آیا بازی WWE 2K24 به درخواست طرفداران گوش خواهد داد و بری وایت، سوپراستار روی جلد این نسخه از بازی ویدیویی خواهد بود یا خیر.

WWE 2K24 چه زمانی منتشر می شود؟

آخرین نسخه بازی WWE 2K یعنی بازی WWE 2K23 در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد و هواداران را به وجد آورد. با این حال، تاریخ انتشار WWE 2K24 نیز از همین الان مشخص شده است. طبق اعلام کمپانی‌های WWE و 2K (سازنده بازی)، این عنوان در تاریخ در 18 مارس 2024 (۲۷ اسفند ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد. بازی ویدیویی WWE 2K24 شامل تغییرات و افزودن ویژگی‌های جدید شده است؛ از جمله لباس‌ها و ظاهر جدید کشتی‌گیران. همچنین این بازی همچنین فهرست گسترده‌ای از کشتی‌گیران برای بازی کردن خواهد داشت.

قیمت بازی WWE 2K24 چقدر است؟

قیمت WWE 2K24 با توجه به نسخه‌ها ارائه شده، متفاوت خواهد بود. با توجه به افزایش گسترده هزینه‌های بازی‌سازی، هیچ بعید نیست که شاهد افزایش قیمت این عنوان نسبت به نسخه سال گذشته آن باشیم. در حالی که در بازی WWE 2K23 تصویر ری میستریو روی کاور بازی قرار گرفت و این موضوع از ماه‌ها قبل به اطلاع کاربران رسیده بود اما برای بازی WWE 2K24 هنوز مشخص نشده که چه کسی روی جلد خواهد رفت. فهرست بلندبالایی از کشتی‌گیران شایسته برای این موضوع وجود دارد اما خواسته هواداران، بری وایت است. با این حال، اکنون که طرفداران تاریخ انتشار بازی ویدیویی مورد علاقه خود را می دانند، منتظر خواهند ماند ببینند که آیا WWE به درخواست آن‌ها عمل می کند یا خیر.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...