معامله بزرگ در راه است؛ سرنوشت کودی رودز تغییر می‌کند

معرفی کودی رودز به جی اوسو بازگشته در میان تماشاگران رویداد پی بک 2023، از بهترین لحظات این نمایش بود اما پیامدهایی دارد.
کدخبر (227588) | 17 شهریور 1402 | ساعت 10:10
0 358
معامله بزرگ در راه است؛ سرنوشت کودی رودز تغییر می‌کند
معرفی کودی رودز به جی اوسو بازگشته در میان تماشاگران رویداد پی بک 2023، از بهترین لحظات این نمایش بود اما پیامدهایی دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، معرفی کودی رودز به جی اوسو بازگشته در میان تماشاگران رویداد پی بک 2023، احتمالاً یکی از بهترین لحظات این نمایش بود. تماشاگران از اینکه مشخص شد جی اوسو اکنون در برند RAW حضور دارد، خوشحال شدند اما این حرکت پیامدهای مهمی برای دبلیو دبلیو ای بر خواهد داشت. همانطور که آدام پیرس در قسمت 4 سپتامبر RAW اعلام کرد، مبارزی از این برند نیز به اسمک‌دان منتقل می‌شود. اگرچه هیچ تأیید رسمی در مورد اینکه این مبارز چه کسی خواهد بود وجود ندارد اما طرفداران معتقدند که آن فرد کودی رودز خواهد بود. چراکه شایعه شده است طبق برنامه ترپیل اچ برای رسلمنیا 40، او در این رویداد با رومن رینز مبارزه خواهد کرد. معامله بزرگ در راه است؛ سرنوشت کودی رودز تغییر می‌کند بر اساس گزارش‌ها قرار است "کابوس آمریکایی" تحت یک شرط خاص به اسمک‌دان بازگردد و همین باعث شده حواشی و شایعات در مورد احتمال معامله او در این برند افزایش پیدا کند. بسیاری بر این باورند که حضور کودی رودز در اسمک‌دان، راهی برای تشدید دشمنی احتمالی او با رومن رینز باشد. تصور می‌شد کودی رودز در رویداد این هفته مبارزه بزرگتری در پیش داشته باشد اما حالا طبق تبلیغات صورت گرفته مشخص شده که او با دیمین پریست مبارزه خواهد کرد. در حالی که رقابت کودی رودز می‌توانست به عنوان مبارزه اصلی با دارنده کیف پول مانی این د بنک در نظر گرفته شود، اما این مبارزه یک مسابقه فرعی خواهد بود.

کودی رودز مبارزه با رومن رینز را می‌خواهد

در میان تمام گمانه‌زنی‌ها درباره آغاز به کار کودی رودز در اسمک‌دان، حضور او در برنامه این هفته می‌تواند شروعی عالی برای اجرای نمایش ۲ ساعته باشد. باید دید که آیا او جزئیاتی را در مورد حضورش در اسمک‌دان ارائه خواهد داد یا نه. به نظر می‌رسد کودی رودز تصمیم دارد تمرکزش را برای مبارزه قهرمانی بلامنازع با رومن رینز بگذارد. طبق گزارش‌ها، قرار است کودی رودز برای یک مسابقه فرعی در قسمت 8 سپتامبر اسمک‌دان در ماساچوست ظاهر شود. اما انتظار می‌رود که حضور او در RAW برای آینده این برند بسیار مهم باشد. کودی قرار است در قسمت 11 سپتامبر به RAW بازگردد. در حالی که طرفداران از اخبار بازگشت او خوشحال هستند اما حدس می‌زنند که او می‌تواند خبر مهم در مورد آینده WWE اعلام کند. آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...