دنیای کشتی کج در سوگ؛ بری وایت درگذشت!

کدخبر (223197) | 03 شهریور 1402 | ساعت 03:00
0 813
دنیای کشتی کج در سوگ؛ بری وایت درگذشت!
بری وایت به شکلی شوکه‌کننده، در 36 سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دقایقی پیش بود که خبری شوکه‌کننده مبنی بر درگذشت بری وایت، کشتی‌گیر مشهور WWE در محافل خبری دست به دست شد و حالا تریپل اچ، مدیر ارشد این سازمان با انتشار توییتی، مرگ قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای را رسما تایید کرد. تریپل اچ در توییت خود نوشت:

مایک روتاندا، عضو تالار مشاهیر WWE، همین الان با من تماس گرفت و در خبری غم‌انگیز، اعلام کرد یکی از اعضای خانواده ما در دبلیو دبلیو ای، ویندهام روتاندا -که با نام بری وایت شناخته می‌شود- به شکلی ناگهانی از دنیا رفته است. افکار ما با خانواده او است و از همه می خواهیم که در این زمان به حریم خصوصی آنها احترام بگذارند.

ویندهام روتاندا که یکی از فرزندان مایک روتاندا محسوب می‌شود، کار خود را در کمپانی دبلیو دبلیو ای با نام هاسکی هریس آغاز کرد و در ادامه با کاراکتر بری وایت و تشکیل گروه وایت فمیلی در کنار لوک هارپر و اریک روون، به شهرت رسید. 

 بری وایت که تبدیل به یکی از بهترین‌های کشتی کج در دنیا شده بود، در ادامه با کاراکتری جدید به نام فیند، به شهرت خود افزود اما در جریان پاندمی کرونا و کاهش درآمدهای WWE، در سال ۲۰۲۱ از این کمپانی اخراج شد. با این حال، پس از مدتی برنامه‌ریزی‌ها برای بازگشت بری وایت به دبلیو دبلیو ای آغاز شد و او در سال ۲۰۲۲ دوباره به این سازمان پیوست.

دلیل مرگ بری وایت چه بود؟

طی یک سال اخیر، تماشاگران منتظر بازگشت بری وایت به رینگ بودند اما او در تمام رویدادها غایب بود، تا این که دقایقی پیش رسما اعلام شد که او در سن ۳۶ سالگی، از دنیا رفته است.

 خانواده بری وایت هنوز به صورت رسمی، دلیل مرگ فرزند خود را اعلام نکرده‌اند اما اخبار از این حکایت می‌کند که او طی ماه‌های اخیر، به یک بیماری جدی مبتلا بوده است. بری وایت ۴ فرزند داشت. ] بری وایت در خانواده‌ای مشهور در دنیای کشتی کج رشد کرده بود. پدر، پدر بزرگ و دایی‌های او، کشتی‌گیر بوده‌اند و برادرش تیلور روتاندا که با نام بو دالاس شناخته می‌شود، زمانی یکی از کشتی‌گیران آینده‌دار WWE به حساب می‌آمد. بری وایت در دوران ۱۴ ساله کشتی کج خود، برای سازمانی جز دبلیو دبلیو ای کشتی نگرفت و توانست ۳ قهرمانی جهان و ۲ قهرمانی تگ تیم در این کمپانی به دست آورد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...