دروازه‌بان‌ها بازار نقل و انتقالات لیگ برتر را داغ کردند

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال، شاهد جابجایی چهره‌های سرشناسی در قفس توری تیم‌ها بوده‌ایم.
کدخبر (202797) | 12 تیر 1402 | ساعت 16:43
0 186
دروازه‌بان‌ها بازار نقل و انتقالات لیگ برتر را داغ کردند
در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال، شاهد جابجایی چهره‌های سرشناسی در قفس توری تیم‌ها بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، نقل و انتقالات تابستانی فوتبال باشگاهی در حالی جریان دارد که برخی تیم ها از جمله ملوان و استقلال خوزستان هنوز فعالیت خاصی در این زمینه نداشته‌اند و از طرفی شاهد خریدهای تمام نشدنی تراکتور، گل گهر سیرجان و نساجی مازندران هستیم.

استقلالی‌ها که به تازگی سرمربی جدیدشان را شناخته‌اند، بر خلاف رقیب سنتی خود، خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفته و با نفرات مدنظر جواد نکونام به توافق رسیدند. آبی‌پوشان پایتخت که چند روز قبل با حسین حسینی خداحافظی کردند، حالا با پیشنهادی وسوسه‌کننده قصد جذب علیرضا بیرانوند را دارند که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، شاهد بزرگترین انتقال بین سرخابی‌ها در سال‌های اخیر خواهیم بود.

دروازه‌بان‌ها بازار نقل و انتقالات لیگ برتر را داغ کردند

البته فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به لحاظ قانونی، دارای اشکال به نظر می‌رسد و می‌تواند در آستانه جام ملت‌های آسیا، این گلر ملی‌پوش را با محرومیتی نسبتا طولانی مواجه کند.

تغییرات مهم در دروازه تیم‌های لیگ برتری

قبل از علیرضا بیرانوند، شاهد تغییر در دروازه چند تیم دیگر نیز بودیم که مطرح‌ترین آن‌ها، بازگشت حسین پورحمیدی به تراکتور بود. این دروازه‌بان ملی‌پوش که طی فصول اخیر به شکل قرضی در آلومینیوم اراک توپ می‌زد، به تبریز بازگشت تا جایگزین محمدرضا اخباری شود که راهی گل‌گهر سیرجان شد. از اختلافات مالی به عنوان دلیل جدایی اخباری از تراکتور یاد می‌شود.

حضور رشید مظاهری در نساجی مازندران نیز در زمره اخبار مهم نقل و انتقالات قرار می‌گیرد که با جدایی علیرضا حقیقی از این باشگاه همراه بود. مظاهری طی فصول اخیر کمتر در سطوح بالا حاضر شده و پس از نیمکت‌نشینی در استقلال و سپاهان، در نقل و انتقالات زمستانی گذشته به پیکان رفت. پس از تجربه‌ای نسبتا متوسط در پیکان، رشید مظاهری برای لیگ بیست و سوم با قراردادی دو ساله به نساجی پیوست تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، از دروازه این تیم حراست کند.

دروازه‌بان‌ها بازار نقل و انتقالات لیگ برتر را داغ کردند

با این تفاسیر، می‌توان گفت ۵ دروازه‌بان بزرگ و مطرح لیگ برتر در پنجره امسال تیم‌های خود را تغییر داده‌اند؛ البته امکان بازگشت علیرضا بیرانوند و حسین حسینی به تیم های خود وجود دارد.‌

در این بین چند دروازه‌بان سرشناس دیگر هم وجود دارند که هنوز بدون تیم مانده‌اند، از جمله علیرضا حقیقی که زمانی گلر اول تیم ملی فوتبال ایران بود اما در فصل گذشته عملکردی چندان خوبی نداشت. از طرفی، زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدایی محسن فروزان از گل گهر سیرجان شنیده می‌شود. شایعات حاکی از آن است که مربی یونانی سیرجانی‌ها، نسبت به جذب سید حسین حسینی و در اختیار داشتن او به همراه محمدرضا اخباری،‌ بی‌میل نیست؛ اتفاقی که می‌تواند این تیم را به دلیل داشتن دو دروازه بان بزرگ، با چالش مواجه کند.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...