توصیه ای که بیرانوند جدی نگرفت/ هزارمیلیارد هم دادند از پرسپولیس نرو!

سال ها پیش بازیکنی که تجربه تلخی بابت ترک پرسپولیس داشت به علیرضا بیرانوند توصیه کرد هرگز و به هیچ قیمتی تیم سرخپوش پایتخت را ترک نکند.
کدخبر (202697) | 12 تیر 1402 | ساعت 12:25
0 128
توصیه ای که بیرانوند جدی نگرفت/ هزارمیلیارد هم دادند از پرسپولیس نرو!
سال ها پیش بازیکنی که تجربه تلخی بابت ترک پرسپولیس داشت به علیرضا بیرانوند توصیه کرد هرگز و به هیچ قیمتی تیم سرخپوش پایتخت را ترک نکند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی پرسپولیس را ترک کردند و اغلب از بابت این تصمیم پشیمان شده اند؛ مهدی ترابی وحید امیری، رضا حقیقی، شجاع خلیل زاده، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و... چند نمونه از بازیکنانی هستند که در سال های اخیر پرسپولیس را به دلایل مختلف ترک کردند. در این میان اقبال برخی بازیکنانی که تصمیم به ترک پرسپولیس گرفتند بلند بود و توانستند به تیم بازگردند؛ برای مثال وحید امیری، مهدی ترابی و سروش رفیعی. اما برخی نیز هرگز فرصت دوباره پوشیدن پیراهن تیم سرخپوش پایتخت را به دست نیاورند که شجاع خلیل زاده و رضا حقیقی در زمره این گروه بوده اند. مهدی ترابی وحید امیری سروش رفیعی ۶ سال قبل وقتی بحث جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس مطرح بود، رضا حقیقی که پیش تر این اتفاق را تجربه کرده بود توصیه جالبی برای دروازه بان تیم ملی داشت:

"بگذارید یک چیزی بگویم که البته این توصیه از باتجربه خودم است. من وقتی می‌خواستم از پرسپولیس جدا شوم محمد منصوری بازیکن سابق ابومسلم ۴۵ دقیقه با من صحبت کرد و گفت اگر هزار میلیارد هم دادند از این تیم بیرون نرو و بمان. محبوبیت پرسپولیس را هیچ تیمی ندارد و من امتحانش را پس دادم. محبوبیتی که این تیم دارد خودش هزار میلیارد می‌ارزد. این پرسپولیس است که به هر بازیکنی محبوبیت می‌دهد. اگر کسی محبوب می‌شود و شناخته می‌شود این تیم است که او را به شهرت می‌رساند. خیلی‌ها از این تیم رفتند و پشیمان شدند. شک نکنید الان هم کسی برود بعدا پشیمان می‌شود. این توصیه من را جدی بگیرند و اگر پیشنهاد هزار میلیاردی هم دادند جدا نشوند. مگر اینکه باشگاه یا سرمربی آنها را نخواهد"
رضا حقیقی بازیکن سابق پرسپولیس توصیه‌ای که این روزها علیرضا بیرانوند به دست فراموشی سپرده و این بار در تصمیمی انتحاری می خواهد پرسپولیس را به مقصد استقلال ترک کند؛ اتفاقی که می تواند سرنوشت فوتبالی این دروازه بان را تغییر دهد. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...