دو تایسون در برابر یکدیگر؛ مبارزه‌ای که می‌توانست تاریخی باشد

کدخبر (199354) | 05 تیر 1402 | ساعت 10:11
0 576
دو تایسون در برابر یکدیگر؛ مبارزه‌ای که می‌توانست تاریخی باشد
تایسون فیوری و مایک تایسون قرار بود که در سال ۲۰۲۰ بایکدیگر مبارزه کنند اما به سرانجام نرسید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مایک تایسون، قهرمان سابق سنگین وزن بوکس جهان، پس از سپری کردن یک دوره بازنشستگی طولانی‌مدت قرار بود بازگشت بزرگی به رینگ داشته باشد. یکی از حریفانی که گفته می‌شد قرار است مایک آهنین با آن مبارزه کند، تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن WBC بود. درواقع، تایسون فیوری به چنین موضوعی اشاره و عنوان کرد که قرار بود در سال 2020، این دو غول دنیای بوکس در یک مبارزه نمایشی و پردرآمد مقابل هم قرار بگیرند و چنین مبارزه‌ای به او پیشنهاد شده بود.

مبارزه مایک تایسون و تایسون فیوری

تایسون فیوری در مصاحبه با تلویزیون IFL گفت:

افراد مایک تایسون با من تماس گرفتند. قطعاً این پیشنهاد واقعی بود. آن‌ها برگشتند و پیشنهادی که ارائه کردند، بسیار ناچیز بود.

دو تایسون در برابر یکدیگر؛ مبارزه‌ای که می‌توانست تاریخی باشد فیوری همچنین درمورد مبلغ پیشنهادی مایک تایسون هم صحبت کرد و گفت:

مایک تایسون درمورد مبلغی در حدود 500 میلیون دلار یا بیشتر با من صحبت می‌کرد. اما چیزی که روی کاغذ بود، واقعاً مانند شوخی بود. من پیشنهادی از ESPN به مبلغ 10 میلیون دلار روی میز داشتم.

پولی که به تایسون فیوری پیشنهاد شده بود، تنها درصدی از درآمد مایک تایسون بود. جیپسی کینگ همچنین نظرات خود را درمورد مبارزه بالقوه نمایشی با این مبارز بازنشسته بیان کرد.

من دوست داشتم اتفاقی را با مایک تایسون رقم بزنم. من مطمئن هستم که او هنوز هم می‌تواند یک دیوار را خراب کند. اگر بتوانم در راند اول تایسون را مغلوب کنم، مشخص می‌شود که چه کسی قلدرتر است. این یک وضعیت باخت - باخت برای من است. من ممکن بود از این مبارزه پول خوبی به‌دست بیاورم. من هم مانند سایرین، خواستار بازگشت مایک تایسون بودم.

 اگرچه برگزاری این مبارزه هیچگاه به نتیجه نرسید اما هنوز هم هواداران، مشتاق برگزاری این مبارزه هستند و درمورد آن هیجان دارند.

نام تایسون فیوری از مایک تایسون الهام گرفته شده!

اخیراً در یکی از قسمت‌های پادکست Hotboxing with Mike Tyson تایسون فیوری و قهرمان سابق سنگین وزن بوکس جهان دور هم جمع شدند. این قسمت در فضای مجازی منتشر شد و به یکی از پربیننده‌ترین و جذاب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تبدیل شد. در بخشی از این برنامه، فیوری فاش کرد که نامش به‌خاطر مایک تایسون انتخاب شده، موضوعی که باعث تعجب مایک آهنین و مجری برنامه شد. تایسون فیوری گفت:

نام تایسون را به افتخار مایک برروی من گذاشتند. پدرم در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 یک بوکسور حرفه‌ای بود و قهرمانش مایک تایسون بود.

 مایک تایسون از شنیدن این جملات توسط بوکسور بریتانیایی کاملاً مات و مبهوت شده بود. فیوری درمورد روز تولدش عنوان کرد:

من هشت هفته زودتر از موعد به دنیا آمد و تقریباً داشتم می‌مردم.

پدر تایسون فیوری، جان فیوری، یک چهره شناخته شده در ورزش بوکس است. مصاحبه‌های مضحک و ماهیت بی‌بندوبار او توجه بسیاری از طرفدارانش را به خود جلب کرده بود. فیوری که نام پسرش را به نام مایک تایسون می‌گذارد، برای قهرمان اسبق سنگین‌وزن جهان احساسی کاملاً متواضعانه داشت.

آخرین اخبار بوکس:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...