در داخل جت شخصی فلوید می ودر چه می‌گذرد؟ / جلوه دیگری از خودنمایی‌ های ستاره بوکس

کدخبر (195550) | 27 خرداد 1402 | ساعت 20:18
0 269
در داخل جت شخصی فلوید می ودر چه می‌گذرد؟ / جلوه دیگری از خودنمایی‌ های ستاره بوکس
فلوید می ودر به خاطر خودنمایی هایش مشهور است و همه به دیدن عکس‌های ماشین‌های مجلل، ساعت‌های گران قیمت و حتی جت شخصی او عادت کرده‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، جت شخصی و 50 میلیون دلاری فلوید می ودر، در حقیقت رویای هر فردی است که آرزوی داشتن یک زندگی لاکچری را دارد و بی تردید این جت، یکی از لوکس ترین وسایل حمل و نقل دنیاست. این جت شخصی که «Air Mayweather» لقب گرفته، ویژگی های حیرت آوری دارد که جذابیت های آن را به مراتب بیشتر می کند: از جمله بهره گیری از تلفن ماهواره ای که حتی در مجلل ترین هواپیماهای خصوصی نیز به ندرت دیده می شود. 

دارایی خالص فلوید می ودر

شنیده می شود که دارایی خالص این اسطوره 46 ساله دنیای بوکس حدود 703 میلیون دلار است و این دارایی را به لطف کارنامه ورزشی درخشانش به دست آورده است. حالا این جت شخصی برای می ودر و دوستانش تبدیل به یک کازینوی شخصی شده. می ودر اخیرا تصویری از خودش و دوستانش در داخل این جت مجلل در اینستاگرام منتشر کرده که در آن، مشغول بازی پوکر هستند. در شرح این عکس می خوانیم:

در جت خصوصی من، مشغول انجام بازی پوکر با @tmtbside7 هستیم. او فکر می کرد که می‌تواند مرا ببرد ولی من او را زمین زدم.

می ودر در سال 2018، جت GulfStream G650 را به عنوان کادوی تولد برای خودش خرید و البته این تنها جت خصوصی او نیست و شنیده می شود که او جت شخصی دومش را با قیمت 31 میلیون دلار ، برای همراهانش خریداری کرده. در داخل جت شخصی فلوید می ودر چه می‌گذرد؟ / جلوه دیگری از خودنمایی‌های ستاره بوکسروی جت شخصی می ودر لوگوی TMT (The Money Team) به چشم می خورد و رکورد شکست ناپذیری 0-50 او برروی فرش هایی که هنگام سوار شدن به هواپیما روی آنها قدم می گذارد، دیده می شود. رکورد سبقت او از رکورد 0-49 راکی مارسیانو نیز روی آستین خدمه جت دوخته شده است.

رویارویی فلوید می ودر و مانی پاکیائو محقق می شود؟

می ودر پنجاهمین بردش در کارنامه حرفه ای بوکس را با پیروزی در راند دهم مقابل کانر مک گرگور، فوق ستاره UFC در سال 2017 به دست آورد. او بعد از کناره گیری از رقابت های حرفه ای در سال 2017، همچنان با حضور در مسابقات بوکس و رقابت با افرادی مثل لوگان پاول و دژی، به درآمدزایی در این رشته ورزشی ادامه داد و با وجود خداحافظی اش از دنیای بوکس هنوز هم شایعاتی مبنی بر رویارویی احتمالی او با مانی پاکیائو به گوش می رسد. در داخل جت شخصی فلوید می ودر چه می‌گذرد؟ / جلوه دیگری از خودنمایی‌های ستاره بوکساین اسطوره 44 ساله که در سال 2021 بازنشسته شد، در سال 2015 مغلوب می ودر شده بود و اخیرا در گفتگو با دیلی میل گفته که حریف سابقش، نمی خواهد که با او یک مسابقه واقعی بدهد. پاکیائو در این باره گفته:

بعید می دانم که دیگر یک نبرد واقعی بین من و فلوید را شاهد باشیم. او تمایلی ندارد. او شاید در برخی مسابقات شرکت کند و ممکن هم هست که یک نبرد نمایشی بین ما اتفاق بیفتد ولی یک نبرد واقعی، بعید می دانم.

در داخل جت شخصی فلوید می ودر چه می‌گذرد؟ / جلوه دیگری از خودنمایی‌های ستاره بوکسآخرین اخبار ورزش بوکس:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...