راز عجیب دوریان یتس ؛ پیراهنی مرموز برای فریب رقبا

دوریان یتس از راز مخصوص خود پیش از مسابقات مستر المپیا پرده برداشت؛ اتفاقی که باعث شگفتی و گول خوردن رقبایش می شد.
کدخبر (167961) | 29 فروردین 1402 | ساعت 17:01
1 202
راز عجیب دوریان یتس ؛ پیراهنی مرموز برای فریب رقبا
دوریان یتس از راز مخصوص خود پیش از مسابقات مستر المپیا پرده برداشت؛ اتفاقی که باعث شگفتی و گول خوردن رقبایش می شد.

به گزارش سرخ نیوز، در ماه‌ها، هفته‌ها و روزهای قبل از رقابت بدنسازی، دیدن ورزشکارانی که فیزیک بدنی خود را در رسانه‌های اجتماعی و در ملا عام به رخ می‌کشند، برای همه به‌ویژه رقبایشان معمول است. برای مثال در آستانه مستر المپیا 2022 تقریباً هر نام بزرگی که در این رویداد حضور داشت، مدتی قبل از شروع رقابت بدون پیراهن در اینستاگرام تصاویری از خود را منتشر می‌کرد تا در مورد هیکل خود و پکیجی که قرار بود به صحنه مستر المپیا بیاورند، هیاهوی بیشتری ایجاد کرده و اغراق کنند. راز عجیب دوریان یتس ؛ پیراهنی مرموز برای فریب رقبا این اتفاق در پشت صحنه رقابت هم دیده می‌شود و شرکت کنندگان ساعت‌ها فرصت دارند تا بدن خود را به رقبایشان نشان دهند و به نوعی آنها را تحت تاثیر قرار دهند. اما به نظر می‌رسید دوریان یتس قهرمان شش دوره مستر المپیا، در دهه 90 استراتژی کاملاً متفاوتی در ذهن داشت. او که ملقب به سایه بود، عمداً ماه‌ها هیکل خود را پنهان می‌کرد و فقط با تعداد انگشت شماری از دوستان مورد اعتمادش ورزش می‌کرد. حتی در روز نمایش، یتس در پشت صحنه یک لباس ورزشی گشاد می پوشید تا خود را کوچکتر نشان دهد و زمانی که او سرانجام بدن خود را روی صحنه نشان می‌داد، رقبایش شگفت زده می‌شدند.

تاکتیک پنهانی دوریان یتس برای قهرمانی در مستر المپیا

این تاکتیک برای یتس جواب داد و او حالا در پست اخیرش در اینستاگرام به جزئیات این استراتژی پرداخته است. یتس به این لباس ورزشی آبی مخصوص خود لقب تاردیس را داده بود؛ عنوانی که به جعبه تلفن پلیس آبی در سریال علمی تخیلی دکتر هو اشاره داشت. یتس اعتراف می‌کند که تا لحظاتی قبل از حضور روی صحنه، عمداً لباس تاردیس را می‌پوشید. پوشیدن این لباس به این منظور بود که رقبای خود را فریب دهد تا تصور کنند او بسیار کوچکتر از آنچه تصور می‌کردند، است. در واقع دوریان یتس تلاش می‌کرد آنها را به سوی یک احساس امنیت کاذب سوق دهد. راز عجیب دوریان یتس ؛ پیراهنی مرموز برای فریب رقبا

الهامات دوریان یتس از سریال دکتر هو

یتس در اینستاگرام نوشته است:
برای کسانی که نمی‌دانند، تاردیس در سریال دکتر هو از نظر ابعادی متعالی است، به این معنی که داخلش بزرگ‌تر از بیرون آن است. بنابراین من آن را تعمدا می‌پوشیدم تا هیکلم کوچکتر به نظر بیاید و اینگونه رقبای خود را گیج می‌کردم. مردم در مورد من نظر می‌دادند و از یکدیگر می‌پرسیدند چرا برخلاف انتطارشان، هیکل من بزرگتر نیست. کمتر کسی می‌دانست که من در همان زمان بزرگترین جثه را داشتم. با این حال وقتی تماشاگران و طرفداران می‌دیدند که یتس با آن هیکل برجسته پا روی صحنه می‌گذارد، نفس‌هایشان در سینه حبس می‌شد و به ارزش قهرمان مستر المپیا پی می‌بردند. این لحظه‌ای بود که او همیشه از آن لذت می برد.
راز عجیب دوریان یتس ؛ پیراهنی مرموز برای فریب رقبا او در ادامه می‌نویسد:
وقتی زمان درآوردن تاردیس از تنم می‌شد، همه هیکل واقعی مرا می‌دیدند. من همیشه می‌دانستم که کار سختی که برای رقابت لازم بود را انجام داده و به خودم اطمینان داشتم. من هر روز برای انجام تمریناتم انرژی زیاد می‌گذاشتم و روی رسیدن به نتیجه دلخواهم متمرکز بودم.
برای یتس تنها نگرانی رسیدن به قهرمانی مستر المپیا بود و سعی می‌کرد حرف خود را روی صحنه بزند. به جز این چیز دیگری برایش اهمیت نداشت. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
چرا این مرد لخت را در معرض نمایش مادران و خواهران و زنان ایرانی و مسلمان قرار داده اید ، یعنی اگر زنان به مرد لخت نگاه کنند هیچ احساسی ندارند و این فقط مردان هستند که با دیدن.... وای به حال شما دنیا پرستان ساده لوح
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...