رافائل نادال رئیس بعدی رئال مادرید ؛ جانشین پرز یک چهره سرشناس است؟

رسانه های اسپانیایی معتقدند که فلورنتینو پرز به زودی از سمت خود کناره گیری خواهد کرد و رافائل نادال، قهرمان 22 گرند اسلم تنیس جهان جایگزین او خواهد شد.
کدخبر (219541) | 24 مرداد 1402 | ساعت 06:36
0 190
رافائل نادال رئیس بعدی رئال مادرید ؛ جانشین پرز یک چهره سرشناس است؟
رسانه های اسپانیایی معتقدند که فلورنتینو پرز به زودی از سمت خود کناره گیری خواهد کرد و رافائل نادال، قهرمان 22 گرند اسلم تنیس جهان جایگزین او خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رافائل نادال یکی از بزرگترین تنیسورهای این نسل تنیس است و نقش بزرگی در این ورزش دارد. با این حال، شایعه شده است که نادال به زودی توجه اش را از تنیس به فوتبال تغییر خواهد داد. با اینکه او هنوز از تنیس کنار نکشیده، به نظر می رسد که این بازیکن اسپانیایی بهترین گزینه برای ریاست بعدی تیم فوتبال رئال مادرید باشد. رئال مادرید یکی از موفق ترین باشگاه های جهان در تمام ادوار است. غول‌های لالیگا 14 بار لیگ قهرمانان اروپا را برده اند و فاصله زیادی با تیم بعدی یعنی آ.ث. میلان که 7 بار قهرمان شده، دارند.

رافائل نادال جانشین فلورنتینو پرز می شود؟

به گزارش رسانه های اسپانیایی، ممکن است فلورنتینو پرز به زودی از سمت ریاست باشگاه رئال مادرید کناره گیری کند و بهترین گزینه برای جانشینی او کیست؟ رافائل نادال، قهرمان 22 گرند اسلم! در حالی که باشگاه تمامی این شایعات را تکذیب کرده، رسانه اسپانیایی Mundo Deportivo گزارش دیگری می دهد. ظاهراً قرار است پرز پس از تمام شدن بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از این تیم جدا شود. رسانه دیگری به نام Sport از جانشینی پرز توسط نادال خبر داد. آنها گفته اند که نادال «بهترین سفیر ممکن برای رئال مادرید و ارزش های آن» است. رافائل نادال رئیس بعدی رئال مادرید؟ با این حال، ستاره تنیس ممکن است بیشتر چهره مدیریتی باشد نه کسی که تصمیمات مهم را می گیرد. در مورد وظایف اجرایی، احتمالاً امیلیو بوتراگوئنو فرد اصلی خواهد بود. امیلو، مدیر روابط سازمانی باشگاه و بهترین گزینه ی نشستن بر «تخت سفید» است. نادال علاقه زیادی به فوتبال دارد و همه از عشق او به باشگاه رئال مادرید باخبرند. تا الان، این خبرها فقط در حد شایعه است و باید با احتیاط به آنها پرداخت. این بازیکن اسپانیایی در حال حاضر دوران نقاهت پس از عمل جراحی را میگذراند.

جانشین خلف پرز: رافائل نادال از طرفداران پرشور رئال مادرید است

با وجود اینکه رافا اهل مایورکا است، طرفدار باشگاه افسانه ای رئال مادرید است. او از کودکی و به جز زمانی که عمویش برای بارسلونا بازی می کرد، به مادرید وفادار بوده است. عشق رافا به تیم بسیار عمیق است. سال گذشته، او از برگزارکنندگان مسابقات اوپن مادرید خواست زمان بازی او را تغییر دهند تا با بازی مادرید تداخل نداشته باشد. البته برگزارکنندگان هم خواسته او را اجرا کردند. رافائل نادال رئیس بعدی رئال مادرید؟ رئال مادرید قرار بود در آن روز در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی برود. فلیسیانو لوپز، رئیس اوپن مادرید، زمان بازی نادال را تغییر داد. نادال در زندگی نامه خود نیز درباره باشگاه نوشته است. او گفته که بدون توجه به برنامه خودش، همیشه برای تماشای مسابقه آن ها بیدار می شود. او همچنین گفته که برای بازی های مادرید بیشتر از بازی های خودش مضطرب می شود. زمانی که رئال مادرید در سال 2022 قهرمان لالیگا شد، رافائل در استادیوم بود. او پیروزی باشگاه را با کارلو آنچلوتی، رونالدو و لوئیس فیگو جشن گرفت. با شایعات کناره گیری پرز و روی کار آمدن نادال، روزهای هیجان انگیزی پیش روی طرفداران تنیس و فوتبال است. نادال مطمئناً دارایی ارزشمندی برای باشگاه خواهد بود، چون او یکی از شناخته شده ترین نام ها در سراسر جهان است. آخرین اخبار چهره های ورزشی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...