ادعای جنجالی دواین جانسون درباره کوین هارت!

دواین جانسون و کوین هارت گفتگوی جالب و جذابی بایکدیگر انجام دادند.
کدخبر (217607) | 18 مرداد 1402 | ساعت 10:27
0 300
ادعای جنجالی دواین جانسون درباره کوین هارت!
دواین جانسون و کوین هارت گفتگوی جالب و جذابی بایکدیگر انجام دادند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دواین جانسون و کوین هارت دوستانی قدیمی هستند که به‌خاطر خنده‌های توقف‌ناپذیر و رفاقت طولانیشان، شناخته می‌شوند. این دو به‌تازگی در برنامه هارت، با نام «Hart to Heart» سروصدای جدیدی به راه انداختند. در طول این گفتگو، آن‌ها از موضوعات مختلفی ازجمله دوران حرف‌های راک و نظراتشان راجع‌به فوتبال آمریکایی XFL حرف زدند. این دو همچنین به دختر جانسون، «سیمون» و کشتی‌گیر حرفه‌ای و سوپراستار سابق WWE، «ساشا بنکس»، پرداختند. ساشا بنکس، معروف به «مرسدس مونه» در کشتی کج ژاپن، در طول دوران حضورش در WWE از سال 2012 تا 2022 غوغایی به پا کرد. زمانی که موضوع ساشا مطرح شد، راک با شوخی‌های خود، سر به سر کوین هارت گذاشت. راک با برقی از شطینت در چشمانش، مرکز توجه را به سمت هارت برد و با شوخی چنین القا کرد که ارتباط عمیق‌تری بین او و ساشا بنکس وجود دارد. این صحبت‌های همراه با طنز و شیطنت‌های دوستانه، عمق دوستی این دو را نشان داد.

کوین: برای چی اونجوری به من نگاه می‌کنی؟ راک: من یه برقی توی چشم‌هات دیدم. همین! کوین: چه برقی؟؟ راجع به چی حرف می‌زنی؟ راک: ساشا! کوین: من فقط تحسینش کردم. راک: من متوجه تغییر صدات شدم. کوین: نه من اونجوری نگفتم. اینجوری گفتم. من ساشا رو دوست دارم. او فوق‌العاده است.
راک با تقلید واکنش هارت زمان مطرح شدن نام ساشا، سر به سر هارت گذاشت او با کنایه گفت:
می‌دانی که ساشا یکی از افرادی است که چند وقت پیش با او صحبت کردم.
گپ و گفت خنده‌دار آن‌ها با اشاره راک به تحسین هارت از ویژگی‌های ساشا و اعتراض طنزآمیز هارت ادامه پیدا کرد.
راک: تو مقدار زیادی ساشا رو تحسین می‌کنی. کوین: بله. او زن قوی و قدرتمندیه. راک: دقیقاً. من هم همین رو می‌گم. زنی قوی، زیبا و جذاب. کوین: من نگفتم... نه. راک: ولی من می‌دونم. کوین: چی رو می‌دونی؟ راک: من دقیق و عمیق به چشم‌هات نگاه کردم.
این صحبت‌ها درواقع با تمرکز به وجود رابطه عاشقانه‌ای اشاره نداشت، بلکه نشان‌دهنده رابطه عمیق دوستانه جانسون و هارت بود. راک ادعا کرد که کوین هارت، سوپر ستاره سابق و جنجالی WWE را دوست دارد!

آیا رابطه ای بین راک و ساشا بنکس وجود دارد؟

ارتباط بین دواین جانسون و ساشا بنکس، شبیه رابطه ورزشکار و مربی است که با تحسین و الهام متقابل همراه است. ساشا بنکس، ستاره سابق WWE، در مصاحبه‌ای با رادیو Ahch-To، از احترام عمیقی که برای دواین جانسون قائل است و از الهام‌بخش بودن موفقیت‌های او گفت. بنکس از جانسون به‌عنوان «بهترین بازیگر جهان» تقدیر کرد و گفت که او گرچه مدت طولانی در زمینه کشتی فعالیت نکرد، اما اثر غیرقابل انکاری برجای گذاشت. او فداکاری تزلزل‌ناپذیر وی را تحسین و از او به‌عنوان نماد کار سخت و تعهد یاد کرد. ساشا بنکس در ادامه، به الهام‌بخش‌بودن جانسون برای او در راه ارتقای جایگاه زنان در صنعت کشتی تأکید کرد. او گفت:
وقتی به افرادی مانند او نگاه می‌کنم، اینطور می‌گویم که «خوب است، وقت آن است که یک‌سری کار کنم و این کار را برای زنان انجام دهم.
ساشا گفت که قصد دارد که باعث شود زنان به اندازه مردان در این رشته ورزشی شناخته شوند، هدفی که با تحسین او برای پیشگامانی مانند دواین جانسون به وجود آمده است. این رابطه ورزشکار و مربی نشان می‌دهد که چگونه افراد در دنیای کشتی می‌توانند در بین نسل‌های متفاوت و جنسیت‌های مختلف، باعث الهام و ارتقای یکدیگر شوند و نشان‌دهنده قدرت تأثیر وجود الگوهای مناسب است. آخرین اخبار چهره های ورزشی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...