هدیه سخاوتمندانه دواین جانسون به مبارز زیمباوه‌ای UFC؛ راک به تمبا گوریمبو یک خانه هدیه داد

راک برای مبارز زیمباوه‌ای یو اف سی یک خانه خریده است. به‌لطف هدیه‌ی سخاوتمندانه دواین جانسون حالا دیگر تمبا گوریمبو مجبور نیست که شب‌ها در باشگاه خود در شهر میامی روی یک نیمکت بخوابد.
کدخبر (216626) | 14 مرداد 1402 | ساعت 22:15
0 214
هدیه سخاوتمندانه دواین جانسون به مبارز زیمباوه‌ای UFC؛ راک به تمبا گوریمبو یک خانه هدیه داد
راک برای مبارز زیمباوه‌ای یو اف سی یک خانه خریده است. به‌لطف هدیه‌ی سخاوتمندانه دواین جانسون حالا دیگر تمبا گوریمبو مجبور نیست که شب‌ها در باشگاه خود در شهر میامی روی یک نیمکت بخوابد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اخیراً ویدئویی از دواین جانسون، بازیگر مطرح هالیوود و اسطوره WWE، منتشر شده بود که در آن راک با حضور ناگهانی خود در پشت سر تمبا گوریمبو، این مبارز UFC را غافلگیر می‌کرد. تمبا گوریمبو، مبارز زیمباوه‌ای یو اف سی، اخیراً پس از کسب نخستین پیروزی خود در این مسابقات گفته بود که پیش از این مبارزه، در حساب بانکی‌اش تنها 7.49 دلار پول بود. گوریمبو پس از این پیروزی، دستکش‌ها و وسایل ورزشی‌اش را فروخت و هفت هزار دلار به‌دست آورد. او این پول را صرف خرید یک پمپ آب برای روستایی در زیمباوه نمود تا مردم روستایش بتوانند به آب آشامیدنی سالم دسترسی پیدا کنند. این داستان به‌شدت دواین جانسون را تحت تأثير خود قرار داد. جالب اینجاست که خود راک نیز در شروع کارنامه خود در کشتی کج، تنها هفت دلار در حساب بانکی‌اش پول داشت. رابطه راک و تمبا گوریمبو از یک غافلگیری صرف فراتر رفت و مشخص شد که اسطوره WWE یک هدیه ارزشمند را تقدیم گوریمبو کرده است. هدیه سخاوتمندانه دواین جانسون به مبارز زیمباوه‌ای UFC؛ راک به تمبا گوریمبو یک خانه هدیه داد

هدیه ارزشمند دواین جانسون به گوریمبو

دواین جانسون اخیراً ویدئویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که به همین ماجرا مربوط می‌شود. در طی این ویدئو، راک و گوریمبو با هم عازم یک خانه می‌شوند که مبارز یو اف سی در ابتدا گمان می‌کند که خانه یکی از دوستان جانسون است. اما ناگهان متوجه می‌شود که عکسی از او و خانواده‌اش برروی دیوار این خانه است. در ادامه، راک ضمن تحویل دادن کلیدها به گوریمبو می‌گوید:
تمبا! فکر نمی‌کنم اینجا کسی زندگی کند. من می‌خواستم به اینجا بیایم، می‌خواستم تو را به اینجا بیاورم، می‌خواستم توی چشم‌هایت نگاه کنم و بگویم: به خانه خوش آمدی!
هدیه سخاوتمندانه دواین جانسون به مبارز زیمباوه‌ای UFC؛ راک به تمبا گوریمبو یک خانه هدیه داد گوریمبو نیز در ادامه و درحالیکه به‌شدت تحت تأثير هدیه سخاوتمندانه دواین جانسون قرار گرفته بود، راک را در آغوش می‌کشد. راک در ادامه می‌گوید:
داستان زندگی تو به‌شدت مرا تحت تأثير قرار داد. مخصوصاً وقتی فهمیدم که شب‌ها روی یک نیمکت در باشگاه محل تمرینت می‌خوابی. حالا دیگر مجبور نیستی روی نیمکت بخوابی. اینجا خانه توست. به خانه خوش آمدی. حالا تو می‌توانی بچه‌ها و اعضای خانواده‌ات را با خود به اینجا بیاوری. این خانه مال توست. نیازی هم نیست که نگران هیچ چیز باشی. تنها چیزی که باید به آن فکر کنی، خانواده‌ات است. آن‌ها را به اینجا بیاور، تمریناتت را ادامه بده و قهرمان شو.
تمبا گوریمبو نیز پس از غلبه بر احساسات خود گفت:
مرد! از تو بسیار ممنونم. من قهرمان خواهم شد. قول می‌دهم. بیا بر سر این قول باهم دست بدهیم. من به‌خاطر تو قهرمان خواهم شد. متشکرم. واقعاً از تو ممنونم.
هدیه سخاوتمندانه دواین جانسون به مبارز زیمباوه‌ای UFC؛ راک به تمبا گوریمبو یک خانه هدیه داد تمبا گوریمبو، که در دسته ولترویت به مبارزه می‌پردازد، قرار است در اواخر سال جاری میلادی دوباره در مبارزات یو اف سی ظاهر شود. آخرین اخبار چهره های ورزش

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...