لوییس همیلتون پست شکیرا در اینستاگرام را لایک کرد؛ شایعه قدیمی دوباره زنده شد

روزها پس از اینکه شایعه قرار گذاشتن لوییس همیلتون و شکیرا بر سر زبان‌ها افتاد حالا همیلتون یک حرکت کنجکاوی‌برانگیز دیگر را در شبکه‌های اجتماعی انجام داده است و بار دیگر به شایعات دامن زده است.
کدخبر (216684) | 14 مرداد 1402 | ساعت 22:14
0 159
لوییس همیلتون پست شکیرا در اینستاگرام را لایک کرد؛ شایعه قدیمی دوباره زنده شد
روزها پس از اینکه شایعه قرار گذاشتن لوییس همیلتون و شکیرا بر سر زبان‌ها افتاد حالا همیلتون یک حرکت کنجکاوی‌برانگیز دیگر را در شبکه‌های اجتماعی انجام داده است و بار دیگر به شایعات دامن زده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از گرندپری بلژیک بود که دارنده هفت عنوان قهرمانی فرمول یک با ملاقات مخفیانه خود با شکیرا تیتر تمام خبرگزاری‌ها شد. این ملاقات در ساحل ایبیزا اسپانیا صورت گرفته است و لوییس همیلتون احتمالا در آن دوران مشغول پشت سر گذاشتن تعطیلات تابستانی خود بوده است. با این حال و با توجه به تغییرات اخیری که در زندگی عشقی این دو نفر صورت گرفته است، ملاقات آنها در ایبیزا می‌تواند معنای متفاوتی داشته باشد. در ماه جولای میلادی بود که گزارش‌هایی از عدم علاقه‌ی لوییس همیلتون به شروع یک رابطه جدی دیگر به انتشار رسید. این موضوع منطقی نیز جلوه می‌کرد. چرا که راننده فرمول یک در حال حاضر به‌سختی مشغول تلاش برای کسب هشتمین عنوان قهرمانی خود در فرمول یک است و علاقه‌ای به انحراف از این مسیر نیز ندارد. بنابراین شروع رابطه با شکیرا در ابتدا کمی برای این اسطوره فرمول یک نامحتمل به‌نظر می‌آمد. لوییس همیلتون پست شکیرا در اینستاگرام را لایک کرد؛ شایعه قدیمی دوباره زنده شد پس از آن بود که یک اتفاق دیگر دوباره بر تنور شایعات دمید. لوییس همیلتون و شکیرا در کنار یکدیگر برای تماشای یکی از مسابقات بسکتبال حرفه‌ای NBA ظاهر شدند. در جریان این مسابقه بسکتبال عکس‌های مشترک زیادی از همیلتون و شکیرا به‌ثبت رسید و طوفان تازه‌ای در فضای اینترنت پدید آورد.

ماجرای اینستاگرام و قوت گرفتن شایعات

روزها پس از آنکه ملاقات مخفیانه در ایبیزا تیتر خبرگزاری‌ها شد، حالا لوییس همیلتون در اقدام جدید خود یکی از پست‌های شکیرا در اینستاگرام را لایک کرده است! البته که این مساله وجود رابطه میان این دو چهره مشهور را به اثبات نمی‌رساند اما در کنار هم قرار گرفتن تمامی این ماجراها موجب تقویت احتمال واقعیت داشتن شایعات می‌شود. در عین حال ماجرای اخیر اینستاگرام ثابت می‌کند که رابطه (شاید دوستانه) شکیرا و همیلتون هنوز به قوت خود باقی است و ممکن است در آینده فصلی تازه از این رابطه رقم بخورد. اخیرا یک شبکه تلویزیونی اسپانیایی ادعا کرده بود که بازدید لوییس همیلتون از ویلای شکیرا در ایبیزا نه یک بار بلکه سه مرتبه اتفاق افتاده است. آن هم در زمانی از روز که ساعت کاری خدمتکاران ویلا به انتها رسیده بود. لوییس همیلتون پست شکیرا در اینستاگرام را لایک کرد؛ شایعه قدیمی دوباره زنده شد خبرنگاری به نام سرخیو گریدو ادعا کرده است:
وقتی ساعت کاری خدمتکاران به انتها رسید شکیرا درحالی که تنها بود با ملاقاتی از جانب همیلتون مواجه شد.
ممکن است که تمام این ماجراها شروعی برای یک ماجرای بزرگتر باشند. شاید به‌زودی شاهد انتشار خبری باشیم که کل دنیای سرگرمی را در شوکی بزرگ فرو خواهد برد. اما در انتها تنها یک سوال باقی می‌ماند که در ذهن میلیون‌ها طرفدار در اقصی نقاط دنیا است: آیا لوییس همیلتون و شکیرا در حال قرار گذاشتن با یکدیگر برای شروع یک رابطه هستند؟ آیا خبری در راه است؟ آخرین اخبار چهره های موسیقی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...