واکنش جالب مایک تایسون به پیروزی الکس پریرا مقابل اسرائیل آدسانیا !

مایک تایسون بوکسور افسانه ای واکنش جالبی به پیروزی الکس پریرا مقابل اسرائیل آدسانیا در UFC 281 داشت.
کدخبر (162613) | 17 فروردین 1402 | ساعت 23:37
0 189
واکنش جالب مایک تایسون به پیروزی الکس پریرا مقابل اسرائیل آدسانیا !
مایک تایسون بوکسور افسانه ای واکنش جالبی به پیروزی الکس پریرا مقابل اسرائیل آدسانیا در UFC 281 داشت.

به گزارش سرخ نیوز، اسرائیل آدسانیا مبارز نیوزلندی در UFC 281 نتوانست مقابل الکس پریرا دوام بیاورد و در راند پنجم با ناک اوت تکنیکال از او شکست خورد. آدسانیا تا دور پنجم خوب عمل کرده بود و چیزی نمانده بود تا با تصمیم داوران پیروز این مبارزه شود. با این حال پریرا این فرصت را از او گرفت و موفق شد تا در دور پنجم با یک ضربه مشت دست چپ و ضربات متعدد پس از آن مارک گادارد داور این مبارزه را مجاب کند که این مبارزه را به نفع پریرا تمام کند.

واکنش جالب مایک تایسون به پیروزی الکس پریرا در UFC 281

پیروزی پریرا در لحظات آخر این مبارزه، تماشاگران حاضر در استادیوم را مات و مبهوت کرد و آن ها شاهد شکست پادشاه دسته میان وزن بودند. با این حال واکنش هیچ کس به اندازه واکنش مایک تایسون جالب توجه نبود. او در یکی از بهترین جایگاه ها در استادیوم حاضر بود و مبارزه را تماشا می‌کرد. تایسون پشت جو روگان، جان آنیک و دنیل کورمیر گزارشگران این مبارزه نشسته بود و پیروزی پریرا او را از صندلی اش بلند کرد و دستانش را با خوشحالی به هوا برد. واکنش جالب مایک تایسون به پیروزی الکس پریرا مقابل اسرائیل آدسانیا !

الکس پریرا - اسرائیل آدسانیا ؛ در انتظار یک جنگ واقعی

آدسانیای 33 ساله امیدوار است که بتواند در یو اف سی 287 و در روز یک شنبه با شکست دادن پریرا بار دیگر قهرمانی دسته میان وزن را از آن خود کند. تیم آدسانیا تغییرات قابل توجهی را مقابل پریرا در استراتژی خود به وجود نخواهد آورد. یوجین برمن مربی پریرا از دوستان مایک تایسون است و رابطه نزدیکی با او دارد. آدسانیا در مصاحبه با Time For Sports گفت:

یکی از سخت ترین کارهایی که باید در این حرفه انجام دهید، مبارزه کردن با کسانی مثل پریرا است. مبارزانی شبیه او بسیار کم هستند. شما در کل دوران حرفه ای خود تنها با یک یا دو نفر از چنین افرادی مبارزه می‌کنید. افرادی مثل جورج فورمن و مایک تایسون. اگر خوش شانس باشید با یکی از آن ها مبارزه خواهید کرد.

او در ادامه گفته:

یکی از سخت ترین کارهایی که باید در این حرفه انجام دهید واقعا مبارزه کردن با چنین افرادی است چراکه آن ها استعداد خاصی در مبارزه دارند و این استعداد به آن ها قدرت عجیبی می‌دهد. اینکه شما بتوانید تنها با یک مشت حریف خود را ناک اوت کنید قدرتی است که به هر کسی نخواهد رسید. من می‌دانم که قرار است با چه کسی مبارزه کنم و خودم را برای این چالش آماده کردم.

در صورت پیروزی الکس پریرا در روز یک شنبه، این چهارمین شکست اسرائیل آدسانیا از مبارز سرسخت برزیلی خواهد بود. این دو پیش از این دو بار در مسابقات حرفه ای کیک بوکسینگ و یک بار در در جریان UFC 281 مقابل هم قرار گرفته‌اند. آدسانیا بر این باور است که این مبارزه احتمالا آخرین شانس او برای شکست دادن پریرا خواهد بود. اسرائیل آدسانیا در کانال یوتیوب خود در این رابطه گفت:

این واقعا شاعرانه است. این آخرین شانس من است و من باید تمام تلاشم را بکنم.

بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...