همه دارای نقطه ضعف هستند ؛ نقطه ضعف مایک تایسون ، دخترش بود

مایک تایسون ، قهرمان دسته سنگین وزن در پادکست اخیر خود در رابطه با یکی از تاثیرگذارترین اتفاقات زندگی اش صحبت کرد.
کدخبر (160478) | 12 فروردین 1402 | ساعت 15:18
0 433
همه دارای نقطه ضعف هستند ؛ نقطه ضعف مایک تایسون ، دخترش بود
مایک تایسون ، قهرمان دسته سنگین وزن در پادکست اخیر خود در رابطه با یکی از تاثیرگذارترین اتفاقات زندگی اش صحبت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، زندگی مایک تایسون چیزی از یک فیلم کم ندارد. او دنیای بوکس را تصاحب کرد و به ترسناک ترین بوکسور دوران خود تبدیل شد. تایسون به موفقیت هایی رسید که بسیاری از مردم فقط می‌توانند خواب آن را ببینند. با این حال او تمام موفقیت های خود را به خاطر کارهای خودش از دست داد. شخصیت تایسون در یک جمله خلاصه می‌شود:

زمانی که به یک مبارز تبدیل شوید، همواره یک مبارز خواهید ماند.
این مبارز 56 ساله در سنین پایین با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و حتی پس از افزایش سن او، این مشکلات برطرف نشد؛ بلکه فقط شکل آن ها تغییر کرد. قهرمان دو باره دسته سنگین وزن در Hotboxin پادکست اخیر خود در رابطه با یکی از تاثیرگذارترین اتفاقات زندگی اش صحبت کرد.

از بد ذاتی مایک تایسون تا بدل‌کاری جرج فورمن ؛ 6 ترفندی که آنتونی جاشوا باید از بزرگان بیاموزد!تجربه بزرگ و غم انگیز مایک تایسون

«مایک آهنین» این پادکست را به همراه سدریک کمدین معروف آمریکایی 58 ساله ضبط کرد و آن ها در این پادکست در رابطه با موضوعات مختلفی صحبت کردند. وقتی صحبت از مواردی می‌شود که می‌تواند روی مایک تایسون تاثیرگذار باشد، موارد زیادی به چشم نمی‌خورد. با این حال تایسون در این پادکست در رابطه با درگذشت دخترش صحبت کرد و اظهار کرد که چطور این اتفاق روی او تاثیر گذاشته است. تایسون گفت:
فوت دخترم بسیار روی من تاثیر گذاشت. شما هر چقدر هم که پولدار و معروف باشید، نمی‌توانید به سادگی با این موضوع کنار بیایید.
تایسون این جمله را در کمال صداقت بیان کرد و به خوبی احساس خود را منتقل کرد. غم از دست دادن عزیزان به هیچ عنوان با پول و مالکیت های مادی برطرف نخواهد شد. زمانی که از او پرسیده شد که آیا حبس او در زندان روی او تاثیرگذار بوده یا نه، او اینگونه جواب داد:
من مطمئن نیستم که زندانی شدن من به این اندازه روی من تاثیرگذار بوده باشد.
تایسون در سال 1992 به 6 سال حبس محکوم شد. تایسون در همین پادکست موضوع جالبی را در رابطه با دوران زندانش اظهار کرد.

مایک تایسون: بهترین سال‌های عمرم در زندان گذشتداستان فوت دختر مایک تایسون

مایک تایسون و سول زوچیتل، اگزودوس تایسون دختر خود را در سال 2009 از دست دادند. طبق گزارش ها، دختر 4 ساله آن ها در حالی بازی بوده که به طور ناعمد طنابی دور گردن او گره خورده و او را خفه کرده است. در نهایت برادر تنی اش او را پیدا کرده و سریعا او را به بیمارستان منتقل کرده است. با این حال دکترها موفق به نجات جان او نشدند. این موضوع تاثیر فوق العاده ای روی «مایک آهنین» گذاشت. او کاملا صادقانه در رابطه با این موضوع صحبت کرد و درد خود را توضیح داد. تایسون اخیرا در پادکستی با لوییس هوس در رابطه با یک تجربه سخت و عذاب آور در زندگی اش صحبت کرد. او در این باره گفت:
من نمی‌دانستم که بعد از این اتفاق باید چه کار کنم. واقعا نمی‌دانستم.
همچنین زمانی که از او پرسیده شد که آیا اثر این اتفاق از ذهن او برطرف شده، او در پاسخ گفت:
نه، هرگز این اتفاق نیفتاده است.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...