رضایت هنی رامبد از تمرینات گرگ پارسی؛ هادی چوپان تمام توانش را گذاشته است

هنی رامبد، مربی بدنسازی مطرح، در یک پادکست به بررسیو چند بدنسازان مطرح در خارج از فصل پرداخت.
کدخبر (180012) | 23 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:42
0 259
رضایت هنی رامبد از تمرینات گرگ پارسی؛ هادی چوپان تمام توانش را گذاشته است
هنی رامبد، مربی بدنسازی مطرح، در یک پادکست به بررسیو چند بدنسازان مطرح در خارج از فصل پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز، هنی رامبد، مربی مطرح دنیای بدنسازی که در مجموع توانسته 22 قهرمانی مسابقات مستر المپیا را کسب کند، در یکی از پادکست‌های اخیر «The Truth» به شرح وضعیت سه شاگرد ممتازش، درک لانسفورد ، هادی چوپان و کریس بامستد در دوران خارج از فصل پرداخت. این در حالی است که مسابقات پیتسبورگ 2023 به تازگی برگزار شد و درک لانسفورد به همراه کریس بامستد به‌عنوان شاگردان هنی رامبد، در این رویداد به عنوان مهمان فیگورگیری خواهند کرد. لانسفورد توانسته بود سال گذشته با حضور در میان فیگورگیران دسته آزاد و نمایشی خارق‌العاده، جواز ویژه حضور در مستر المپیا 2022 را به‌دست آورد. لانسفورد او در کنار سایر غول‌های دسته آزاد مردان، بدون آن که کوچکتر به‌نظر بیاید، فیگور گرفت و با افرادی مانند مانند براندون کوری، نیک واکر و هانتر لابرادا روی یک استیج قرار گرفت. رضایت هنی رامبد از تمرینات گرگ پارسی؛ هادی چوپان تمام توانش را گذاشته استدرک لانسفورد با توجه به نمایش چشمگیری که در پیتسبورگ 2022 داشت، دعوت ویژه برای حضور در مستر المپیا 2022 را به‌دست آورد و پس از کسب این شانس، فرصت را از دست نداد و همه زمان خود را وقف آماده‌سازی جهت شرکت در این رویداد کرد. در مستر المپیا 2022، هادی چوپان پس از ترکیب بی‌نظیر اندازه، فیزیک عضلانی و فرم عالی، به مدال طلا رسید. این در حالی بود که بیگ رامی قهرمان دو دوره پیشین در رده پنجم جای گرفت و درک لانسفورد در اولین حضور در بخش آزاد مردان، در پله دوم ایستاد.

دستکاری میزان مصرف آب، کربوهیدرات و سدیم

هنی رامبد به این نکته اشاره می‌کند که گاهی اوقات تمرین یا حرکت خشک را انجام می‌دهد که در آن میزان مصرف آب، سدیم و کربوهیدرات را دستکاری می‌کند. او اضافه کرد که لانسفورد در سال گذشته تلاش می‌کرد وزن خود را کنترل کند اما در مسابقات پیتسبورگ امسال چنین شرایطی وجود نداشت.
اگر 4 تا 6 هفته بیرون از دوره تمرینی باشید، داستان متفاوتی خواهد بود. من این کار را در گذشته انجام داده‌ام؛ جایی که چهار تا شش هفته از تمرین دوره بوده و سپس به‌عنوان مهمان، در یک رقابت فیگورگیری کرده و ما به این کار دویدن یا حرکت خشک می‌گوییم. کاری که ما انجام می‌دهیم، دستکاری میزان مصرف آب، کربوهیدرات و سدیم است تا بدن فرد را بشناسیم. من این کار را در گذشته انجام داده‌ام. همانطور که گفتم، سال گذشته میزان مصرف کمتر کالری، کربوهیدرات و خیلی چیزهای دیگر، او را در شرایط بهتری قرار داد. در واقع از نظر تئوری، او نباید در شرایط بهتری قرار بگیرد؛ چراکه وزن خودش را پایین نگه نمی‌دارد. در حالیکه سال گذشته، این سؤال پرسیده می‌شد که چرا لانسفورد وضعیت خوبی دارد و این به دلیل آن بود که او سعی می‌کرد وزنش را پایین نگه دارد. در حال حاضر، لانسفورد کنترلی روی وزن خودش ندارد.

ابراز رضایت هنی رامبد از تمرینات گرگ پارسی؛ هادی چوپان تمام توانش را گذاشته است

رویکرد تهاجمی هنی رامبد

هنی رامبد با توجه به فیگورگیری درک لانسفورد و نیک واکر در پیتسبورگ 2023 و قوانین موجود در این رویداد، رویکرد متفاوتی را برای بدنسازان خود در نظر گرفته که کمی تهاجمی است.
پیتسبورگ داستان متفاوتی دارد. من به‌همراه فیل هیث و رونی کلمن و جی کاتلر و...به مدت 25 سال است که در مسابقات پیتسبورگ شرکت می‌کنم. این رویداد جایی است که شما متوجه می‌شوید شاگردانتان تا چه اندازه برای حضور روی صحنه مسابقات اصلی آماده هستند. درک در این رویداد، به‌عنوان مهمان فیگورگیری خواهد کرد اما مطمئنم او به‌موقع برای رقابت اصلی آماده می‌شود. به‌طور معمول، دوست ندارم بچه‌ها در این رقابت شرکنند کنند؛ چراکه ما درست وسط فصل هستیم و دوست دارم شاگردانم در جایی که قرار داریم، با قطعیت به مسیری که در پیش دارند، نگاه کنند و در مورد مستر المپیا مهندس معکوس داشته باشیم و حالا که قرار است مستر المپیا چند هفته زودتر برگزار شود، این چیزی است که ما به‌عنوان یک عامل سنجش استفاده می‌کنیم.
رضایت هنی رامبد از تمرینات گرگ پارسی؛ هادی چوپان تمام توانش را گذاشته است 05هنی رامبد در ادامه افزود:
پس از پیتسبورگ قرار است درک لانسفورد کنار ما باشد و فصل را آغاز کنیم و ببینیم که کجا هستیم و ببینیم بقیه به چه چیزی نگاه می‌کنند و بدانیم که از این جایی که قرار داریم، قرار است به کجا برویم و چگونه باید باشیم. تاکنون همه چیز خیلی خوب پیش رفته، مشابه چیزی که سال گذشته برای کریس بامستد رخ داد. فکر می‌کنم این برای اولین بار است که کریس هرگز بررسی دوران خارج از فصل را انجام نداده است.

تمرینات هادی چوپان با تمام توان

به گفته هنی رامبد، هادی چوپان تمرینات خود را با توان و شدت کامل به پیش می‌برد.
من با هادی صحبت کردم، او اکنون با بالاترین شدت، تمرینات خود را انجام می‌دهد. او به‌طور کامل به بالاترین میزان تمرینات بازگشته و مطمئن هستم که او 100 درصد توانش را گذاشته و واقعاً به‌شدت به خودش فشار می‌آورد. برای ملحق شدن به او بی‌صبرانه منتظر هستم.

رضایت هنی رامبد از تمرینات گرگ پارسی؛ هادی چوپان تمام توانش را گذاشته استوضعیت مصدومیت کریس بامستد از زبان هنی رامبد

به گفته هنی رامبد، عضله دو سر مصدوم کریس بامستد بهبود یافته و آن‌ها به‌دنبال رسیدن به حدنصاب‌های جدیدی هستند. رامبد معتقد است که روند درمانی بامستد با سلول‌های بنیادی به پارگی عضلات دوسر بازوی او کمک کرده است. او می‌خواهد آمادگی و سلامت همه ورزشکارانش را در فاصله چند ماه مانده تا شروع مستر المپیا، حفظ کند.
فکر نمی‌کنم او تمرین کرده باشد و دوره تمرینی خود را پشت سرگذاشته باشد. او به معنای واقعی، چندین ماه استراحت کرد تا بتواند دوباره تمرین کند. او درمان با سلول‌های بنیادی روی عضلات دستش انجام و تمریناتش را شروع کرد و خیلی زود توانست به 100 درصد توانش برسد. این در حالی بود که به او گفتم راحت باش و خودت را تحت فشار قرار نده اما او کار خودش را کرد. در حال حاضر، قرار دادن بچه‌ها در موقعیتی که بتوانند تمرینات خود را آغاز کنند، تمام فکر و ذکر ما است. شما باید به آن نقاط عطف برسید و مطمئن شوید که آن را به‌درستی دنبال می‌کنید.
هنی رامبد در پادکست دیگری در مورد پتانسیل نیک واکر برای موفقیت در بدنسازی صحبت کرده بود. رامبد در صحبت با فواد ابیاد، بر عشق و وفاداری واکر به بدنسازی تأکید کرد و گفت که:
او 24 ساعته در این ورزش زندگی می‌کند.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...