پردرآمدترین سلبریتی‌های مرده‌ دنیا؛ رقابت مایکل جکسون با الویس پریسلی و مرلین مونرو

مایکل جکسون چهره شناخته شده دنیای موسیقی در سال 2009 درگذشت، با این حال با گذشت 14 سال از مرگش، درآمدهای وی همچنان ادامه دارد!
کدخبر (211430) | 02 مرداد 1402 | ساعت 09:30
0 245
پردرآمدترین سلبریتی‌های مرده‌ دنیا؛ رقابت مایکل جکسون با الویس پریسلی و مرلین مونرو
مایکل جکسون چهره شناخته شده دنیای موسیقی در سال 2009 درگذشت، با این حال با گذشت 14 سال از مرگش، درآمدهای وی همچنان ادامه دارد!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مایکل جکسون یکی از موفق‌ترین و تأثیرگذارترین سلبریتی‌های تاریخ به‌شمار می‌رود و دستاوردهای او، در میزان شهرت و محبوبیتش تجلی یافته‌اند. در زمان مرگ جکسون در سال 2009، املاک و مستغلات او ارزشی معادل ششصد میلیون دلار داشت. با این حال، درآمدهای جکسون حتی پس از مرگش نیز به‌شکلی مداوم درحال افزایش بوده است. در سال 1982، آلبوم موسیقی مایکل جکسون با نام تریلر، بدل به پرفروش‌ترین آلبوم تاریخ شد. این آلبوم تا سال 1983 بیش از 125 میلیون دلار فروش داشت و براساس گزارش‌ها، ثروت جکسون تا پایان دهه هشتاد میلادی، به بیش از 200 میلیون دلار رسید. پردرآمدترین سلبریتی‌های مرده‌ دنیا؛ رقابت مایکل جکسون با الویس پریسلی و مرلین مونروبا این حال، در دهه نود، درآمدها و دارایی‌های جکسون به‌دلیل مجموعه‌ای از عوامل، رو به کاهش گذاشت. ازجمله این عوامل می‌توان به رسوایی‌های اخلاقی جکسون و عدم مدیریت صحیح دارایی‌ها توسط او اشاره کرد. با این وجود، تخمین زده می‌شود که او در آن دوران نیز سالانه حدود 100 میلیون دلار درآمد کسب می‌کرد.

مایکل جکسون و درآمدهایی که بعد از مرگ نیز ادامه داشتند!

حتی پس از مرگ مایکل جکسون نیز دارایی‌های او برایش درآمد کسب می‌کردند. در سال 2016، میزان درآمد حاصل از این دارایی‌ها به رقم 825 میلیون دلار رسید و بر طبق اعلام نشریه‌ی فوربس، جکسون پردرآمدترین سلبریتی دنیا در این سال بود. درآمدهای این خواننده فقید در طی سال‌های بعدی نیز ادامه داشت و ارزش خالص دارایی‌های او در حال حاضر به بیش از 2.4 میلیارد دلار می‌رسد. پردرآمدترین سلبریتی‌های مرده‌ی دنیا؛ رقابت مایکل جکسون با الویس پریسلی و مرلین مونرو

پردرآمدترین سلبریتی‌های فقید

مایکل جکسون در طی سال‌های اخیر، همواره رقابتی نزدیک را با امثال مرلین مونرو و الویس پریسلی برای کسب عنوان پردرآمدترین سلبریتی مرده‌ی دنیا دنبال نموده است. بر طبق اعلام نشریه‌ی فوربس، جکسون در سال 2022 تنها 75 میلیون دلار درآمد داشت و از این حیث، در میان سلبریتی‌های از دنیا رفته، در جایگاه ششم قرار گرفت. در صدر این لیست، نویسنده معروف داستان‌های فانتزی، یعنی جی آر آر تالکین قرار داشت که درآمدی معادل 500 میلیون دلار کسب کرده بود. دو خواننده فقید، یعنی دیوید بووی و الویس پریسلی، نیز درآمدهایی معادل 250 و 110 میلیون دلار کسب کرده بودند. مایکل جکسون در سال 2021 نفر سوم این لیست بود و در سال 2020 نیز جایگاه نخست را مال خود کرده بود. با این حال، مایکل جکسون در فاصله‌ی سال‌های 2010 تا 2020 با قدرت بر صدر این لیست تکیه زده بود و تنها در سال 2012 بود که جایگاه نخست را به الیزابت تیلور واگذار کرد. تیلور در این سال، درآمدی معادل 210 میلیون دلار را کسب کرده بود. پردرآمدترین سلبریتی‌های مرده‌ دنیا؛ رقابت مایکل جکسون با الویس پریسلی و مرلین مونرودرآمد مایکل جکسون در سال 2010 حدود 275 میلیون دلار بود و در سال بعدی نیز این درآمد اندکی افزایش داشت. درآمد او در سال 2012، معادل 170 میلیون و در سال‌های 2013 و 2014 به‌ترتیب معادل 160 و 140 میلیون دلار بود. در سال 2015، درآمد جکسون به 110 میلیون دلار کاهش داشت؛ اگرچه او هنوز هم با این میزان درآمد در صدر لیست قرار داشت. درآمدهای مایکل جکسون حتی از پس مرگش، ثابت می‌کنند که علی‌رغم تمام جنجال‌های زندگی شخصی این خواننده، موسیقی او، هنر و استعدادش، محبوبیتش و اثرگذاریش بر فرهنگ جهانی، همچنان بر قوت خود باقی‌اند. او یکی از پرفروش‌ترین خواننده‌های تاریخ است و آلبوم‌هایش کماکان منشأ لذتی برای علاقه‌مندان به موسیقی در اقصی‌نقاط دنیاست. آخرین اخبار چهره های موسیقی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...