رمزگشایی جورج سنت پیر از روش شکست حبیب نورماگومدوف

جورج سنت پیر یکی از بزرگان MMA در مورد استراتژی ایده‌آل برای شکست دادن حبیب نورماگومدوف صحبت کرده است.
کدخبر (149699) | 11 اسفند 1401 | ساعت 15:34
0 545
رمزگشایی جورج سنت پیر از روش شکست حبیب نورماگومدوف
جورج سنت پیر یکی از بزرگان MMA در مورد استراتژی ایده‌آل برای شکست دادن حبیب نورماگومدوف صحبت کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، جورج سنت پیر یکی از بزرگان دنیای مبارزات MMA در مورد استراتژی ایده‌آلی که می‌توان برای شکست دادن مبارز «شکست ناپذیر» حبیب نورماگومدوف در نظر گرفت، صحبت کرده است. این قهرمان اسبق میان‌وزن و سبک وزن MMA، راهکاری را برای حل معمای شکست ناپذیری حبیب نورماگومدوف ارائه کرده است. چند سال قبل شایعاتی در مورد مبارزه احتمالی بین سنت پیر و حبیب نورماگومدوف بر سر زبان‌ها افتاد اما هیچگاه چنین رقابتی محقق نشد. این در حالی بود که سنت پیر در سال 2019 اعلام بازنشستگی کرد و یک سال بعد حبیب نورماگومدوف هم پس از شکست جاستین گیته بازنشسته شد. رمزگشایی جورج سنت پیر از روش شکست حبیب نورماگومدوف

استراتژی بی نظیر کشتی حبیب نورماگومدوف از نظر جورج سنت پیر

به گفته سنت پیر، مبارز داغستانی در اجرای استراتژی کشتی پیوسته واقعا بی نظیر است. در این روش مبارز بدون آنکه لحظه‌ای درباره فنون تامل کند و وقفه‌ای میانش حرکاتش باشد، آنها را به اجرا در می‌آورد و در واقع این کار به حریف اجازه نمی‌دهد روی مبارزه خود تمرکز داشته باشد. حبیب نه تنها در این کار فوق العاده است بلکه تکنیک‌هایش را هم در بالاترین سطح به اجرا درمی‌آورد بنابراین استراتژی او این است که مرکز رینگ هشت ضلعی را در دست بگیرد و هرگز یک قدم به عقب برنگردد.
اگر مبارزات حبیب را زیر نظر گرفته باشید، می‌بینید که وقتی او این استراتژی را اجرا می‌کند، بدون استثنا موفق می‌شود رقبایش را شکست دهد. این کار در آخرین مبارزه او مقابل داستین پوریر هم مشهود بود؛ جایی که حبیب مدام داستین را به سمت قفس هل می‌داد و نقشه بازی خود را اجرا می‌کرد. به همین دلیل منطقی‌ترین کار در مبارزه با حبیب نورماگومدوف این است که کنترل وسط رینگ را در دست بگیرید و به نوعی اختیار عمل را از دستان حبیب خارج کنید.

تکرار استراتژی حبیب توسط ولکانوفسکی

این استراتژی مبارزه با حبیب نورماگومدوف توسط الکساندر ولکانوفسکی در جریان مبارزه با اسلام ماخاچف تا حدود زیادی اجرا شد. ولکانوفسکی مرکز رینگ را در اختیار گرفت و سعی کرد جلوی هل دادن ماخاچف را بگیرد و کنترل خود را حفظ کند. به این ترتیب ولکانوفسکی توانست با این استراتژی اسلام ماخاچف مقابله کند و به گفته بسیاری از مردم پیروز واقعی مبارزه باشد. رمزگشایی جورج سنت پیر از روش شکست حبیب نورماگومدوفسنت پیر آخرین بار در سال 2017 با مایکل بیسپینگ برای قهرمانی رقابت‌های میان وزن UFC مبارزه کرد و این رقیب را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. این آخرین باری بود که او در مسابقات MMA مبارزه کرد. سنت پیر اکنون مشغول تولید پادکست‌های اختصاصی درباره MMA است. او در طول دوران ورزش حرفه‌ای خود دسته وزنی‌اش را عوض کرد و از سبک وزن به دسته میان وزن رفت. این اسطوره MMA مجبور بود برای ادامه حضور در مبارزات، به یک دسته وزنی بالاتر برود.   بیشتر بخوانید:    

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...