رونی کلمن و عضله غول پیکری 60 سانتیمتری که همه بدنسازان را ترساند !

رونی کلمن چهره برجسته دنیای بدنسازی و قهرمان 8 دوره مستر المپیا ویدیویی از عضلات دو سر خود به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (157447) 02 فروردین 1402 | ساعت 22:08
0 260
رونی کلمن چهره برجسته دنیای بدنسازی و قهرمان 8 دوره مستر المپیا ویدیویی از عضلات دو سر خود به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن 58 ساله یکی از نمادها و اسطوره‌های بزرگ دنیای بدنسازی است. قهرمان 8 دوره رقابت مستر المپیا، در همین سن و سال هم می‌تواند هوادارانش را با تناسب‌اندام هیکل برجسته‌اش حیرت‌زده کند. علاوه‌بر این، زمانی که او برای اولین بار عضله دوسر 60 سانتی‌متری بزرگ خود را نمایان کرد، باعث ترس و وحشت در جامعه بدنسازی شد. برای همین این که بدنسازان درباره پادشاه دنیای بدنسازی چه تصوری دارند، جای تعجبی ندارد. اخیراً کلمن ویدیویی از روزهای بدنسازی‌اش را در کانال یوتیوبی خود به‌اشتراک گذاشته که در آن او درحال انجام تمرینات عضلات دوسر فوق‌العاده بزرگ خود دیده می‌شود. رونی کلمن با همین عضلات تنومند و تمرینات سخت توانسته بود بر دل رقبایش ترس بیندازد و آن‌ها را از پیش بازنده کند.

راه رفتن با عضلات دوسر غول پیکر و چرخاندن سرشانه‌ها، آرزوی هر بدنسازی است. رونی کلمن برای مدتی طولانی از این توجه زیادی که در جامعه بدنسازی به او می‌شد، لذت می‌برد. کلمن در ویدیوی اخیر نگاهی اجمالی به ورزش کردن در باشگاه داشته است. یکی از بدنسازان حاضر در این ویدیو در مورد کلمن می‌گوید:
می‌دانستم قرار است رونی کلمن در این تمرین همراه ما باشد. منظورم آن هیولای عجیب و غریب است.
کلمن در این ویدیو می‌گوید وقتی از نظر فیزیکی آماده باشد، می‌تواند به جنگ هر رقیبی برود. هیکل او باعث می‌شد که وقتی وارد باشگاه می‌شود، دهان همه ورزشکاران حاضر در باشگاه باز بماند و به او خیره شوند. رونی در این ویدیو می‌گوید که حتی در یازده سالگی هم عضله دو سر بزرگی داشته است. در قسمت‌های دیگری از همین ویدیو، مفسری می‌گوید:
اگرچه در گذشته بدنسازان بزرگی در این صنعت وجود داشتند، اما پس از ورود رونی کلمن به این رشته ورزشی، دیگر هیچ بدنسازی قابل مقایسه با او نبوده است.
او همچنین فاش کرد وقتی رونی کلمن برای اولین بار روی صحنه ظاهر شد، عضلات پهن و بزرگ دو سر او همه را شگفت‌زده کرد و رگ‌های عضلاتش حتی از زیر شلوارش هم نمایان بود.

وقتی رونی کلمن ذهن مردم را به تسخیر درآورد

از همان زمان کلمن توانست ذهن مردم را به تسخیر خود درآورد؛ چراکه آن‌ها دریافته بودند که یک قهرمان جدید برای مستر المپیا ظهور یافته است. این مفسر بیان می‌کند که مشخص نیست آیا بدنسازان دیگری به جز کلمن شانس درخشش در صحنه را پیدا خواهند کرد یا خیر. درواقع کلمن به یکی از بزرگ‌ترین بدنسازان تمام دوران تبدیل شد. این ستاره بدنسازی به غیر از فداکاری، یک روند تمرینی برنامه‌ریزی شده داشت که به او کمک کرد تا هیکلی افسانه‌ای بسازد.
رونی کلمن و عضله غول پیکری 60 سانتیمتری که همه بدنسازان را ترساند !کلمن روند بدنسازی منحصربه‌فردی داشت که کمی با بقیه متفاوت بود. این روند تمرینی بیشتر با حرکات قدرتی مطابقت داشت. او علاوه‌بر انجام تمرینات مکرر و دستگاهی، وزنه‌برداری سنگین را نیز وارد روند کاری خود کرده بود. او در مصاحبه‌ای بر تمرینات قدرتی تأکید و عنوان کرد این تمرینات باعث شده عضلاتش متراکم‌تر به نظر برسند. راز او برای یک جلسه تمرینی موفق، تمرین و استراحت عضلات بود. برنامه تمرینی کلمن شامل ددلیفت، حلقه‌های دوسر بازویی، پرس شانه و... و قصد داشت همه عضلات بدنش را تمرین دهد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...