رژیم غذایی شگفت‌‎انگیز مارتین فورد / ترسناک‌ ترین مرد جهان چه می‌‎خورد؟

مارتین فورد بدنساز بریتانیایی در مصاحبه اخیرش با Escape Fitness، در مورد منابع غذایی که تمایل دارد در رژیم غذایی خود از آن ها استفاده کند، صحبت کرده است.
کدخبر (196763) | 30 خرداد 1402 | ساعت 11:46
0 1106
رژیم غذایی شگفت‌‎انگیز مارتین فورد / ترسناک‌ ترین مرد جهان چه می‌‎خورد؟
مارتین فورد بدنساز بریتانیایی در مصاحبه اخیرش با Escape Fitness، در مورد منابع غذایی که تمایل دارد در رژیم غذایی خود از آن ها استفاده کند، صحبت کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مارتین فورد بدنساز بریتانیایی است که خود را به یکی از عجیب‌ترین هیولاهای توده‌ای جهان تبدیل کرده است. او که نسبت به جثه خود شروع خیلی خوبی در بدنسازی نداشت، سال‌ها در باشگاه تمرینات سختی انجام داد تا به فیزیک فعلی خود دست پیدا کند. فورد در مصاحبه اخیرش با Escape Fitness، در مورد منابع غذایی که تمایل دارد در رژیم غذایی خود داشته باشد، صحبت کرده است. او در این رژیم غذایی 10 هزار کالری مصرف می‌کند تا بدن 163 کیلوگرمی خود را حفظ کند. ترسناک‌ ترین مرد جهان چه می خورد؟

شرایط بدنی خارق العاده مارتین فورد او را راهی سینما کرد!

این اینفلوئنسر تناسب اندام شبکه‌های اجتماعی، قبل از اینکه علاقه خود را به بدنسازی کشف کند، با بازی کریکت بزرگ شد. او با هیکل عجیبش و آن توده عضلانی غیرقابل باور به شهرت رسید. این شرایط بدنی خارق العاده باعث شد بیش از 4 میلیون نفر در اینستاگرام او را دنبال کنند. همچنین این فرصت برایش به وجود آمد که در سینما هم نقشی را بر عهده بگیرد. مارتین فورد با بازی در فیلم بویکا در کنار اسکات ادکینز توانست اعتبار بیشتری برای خودش ایجاد کند. شرایط بدنی خارق العاده مارتین فورد او را راهی سینما کرد!

رقابت شدید مارتین فورد با هالک ایرانی

در دو سال گذشته مارتین فورد رقابت شدیدی را با سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی داشت. این زوج به صورت آنلاین به مشاجره لفظی پرداختند و قرار بود اختلافات خود را در یک مسابقه بوکس در آوریل 2022 حل و فصل کنند. در طول دوره آماده سازی دو طرف برای این مبارزه، در یک رویارویی غیرمنتظره فورد توانست به راحتی سجاد غریبی را با یک هل نقش بر زمین کند. سپس سجاد غریبی از مبارزه با مارتین فورد انصرف داد و بعداً در مورد چالش‌های سلامت روانی خود صحبت کرد که ناشی از این واقعیت بود که خانواده‌اش او را نادیده می‌گرفتند. با توجه به اینکه سجاد غریبی اعتراف کرد که به خودکشی فکر می‌کند، برگزارکنندگان این مسابقه را لغو کردند و به دنبال آن مارتین فورد تصویری از هیکل واقعی و فوتوشاپی سجاد غریبی را در فضای مجازی منتشر کرد. با این حال در همان مدت، مارتین فورد دست به تلاش بزرگی زده و در مدت کوتاهی برای این رقابت حدود 27 کیلوگرم وزن کم کرده بود. رقابت شدید مارتین فورد با هالک ایرانی

نگرانی مارتین فورد در مورد سلامت روان هالک ایرانی

پس از لغو این مبارزه، مارتین فورد به تمرین بوکس ادامه داد و هوادارانش را دائما در جریان تغییرات بدنی خود قرار می‌داد. علیرغم درخواست‌های غریبی برای برگزاری دوباره مسابقه فورد، به دلیل نگرانی در مورد سلامت روانی حریف خود در صورت عدم کسب نتیجه مورد دلخواه، از انجام این مسابقه امتناع کرد. پس از آن فورد تمریناتش را برای حضور در ام ام ای آغاز کرد و تلاش داشت در پروموشن لهستانی KSW در ماه می 2022 حضور داشته باشد. او یک ماه بعد در یک به روز رسانی تمرینی، هیکل غول پیکر خود را به نمایش گذاشت. او حتی به مبارزه بوکس با مرد افسانه‌ای هافتور بیورنسون چشم دوخته بود اما برای به نتیجه رساندن برگزاری مسابقه با مشکلاتی مواجه شد.  

مارتین فورد: میل غذایی من مسخره است

مارتین فورد در ویدئویی که اخیرا در یوتیوب منتشر کرده، منابع غذایی مورد علاقه خود را که می‌تواند تا 10 هزار کالری برای افزایش عضله به بدن 163 کیلوگرمی او وارد کند، عنوان کرده است:
میل غذایی من مسخره است و به کربوهیدرات‌ها مانند سیب زمینی شیرین، جو، برنج بسیار حساس هستم. اگر مراقب نباشم، می‌توانم سه یا چهار هزار کالری در یک وعده غذایی به راحتی دریافت کنم. برای یک روز معمولی که در آن هیچ تمرینی انجام نمی‌دهم، جو و تخم مرغ برای صبحانه، کیک برنجی، پنیر، میوه، اسنک ماست یونانی، آجیل، تنقلات و سپس سیب زمینی شیرین، سالمون، استیک، برنج، چیپس سیب زمینی برنامه غذایی من است. فقط به طور کلی این نوع غذا برای جایی است که من در آن اقامت دارم. من حدود هشت وعده غذایی در روز به راحتی مصرف دارم. وقتی رشد می‌کنم به راحتی می‌توانم به هشت وعده در روز برسم، گرسنه از خواب بیدار می‌شوم و در طول شب دو وعده غذایی دیگر هم دارم. من هنوز هم رژیم غذایی 4500 کالری خود را دارم که به نظرم طبیعی و خوب است چراکه وقتی که می‌خواهم حجم بگیرم، آن را به 8، 9 یا 10 هزار کالری در روز می‌رسانم.
مارتین فورد بدنساز بریتانیایی مارتین فورد در مورد مکمل‌هایی غذایی مورد علاقه خود هم صحبت کرده است:
بهترین مکمل‌هایی که همیشه به آن‌ها تکیه می‌کنم گلوتامین‌ها، کراتین‌ها، آمینوها هستند. اگر قرار باشد حجم‌دهی کنم، بعد از تمرین یک نوشیدنی کربوهیدراتی می‌نوشم. اگر نیازی به این کار نداشته باشم، هرگز غذا را با شیک پروتئینی جایگزین نمی‌کنم.
مارتین فورد بدنساز بریتانیایی مارتین فورد در جولای 2022 در مورد استفاده از استروئیدها برای دستیابی به شرایط فیزیکی مورد نظر صحبت کرده است. در حالی که او معتقد است استفاده از تجهیزات می‌تواند مزایایی داشته باشد اما بر این باور است که اگر فردی از مواد موجود در بازار سیاه و بدون تحقیق مناسب استفاده کند، دچار نقصان بزرگی می‌شود. همچنین او با مایکل بیسپینگ، قهرمان سابق دسته میان‌وز UFC برای انجام یک برنامه تمرینی سنگین سینه همراه شد. فورد ماه گذشته از پکیج عضلانی قابل توجه خود رونمایی کرد. جدیدترین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...