سلیقه خواننده خبرساز عوض شده است! / آیا رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون جدی است؟

یک خبرنگاران نزدیک به شکیرا اعلام کرده که این خواننده کلمبیایی از رابطه جدیدش با لوئیس همیلتون رضایت دارد و آن ها قصد دارند رابطه خود را به آرامی جلو ببرند.
کدخبر (196910) | 30 خرداد 1402 | ساعت 10:13
0 174
سلیقه خواننده خبرساز عوض شده است! / آیا رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون جدی است؟
یک خبرنگاران نزدیک به شکیرا اعلام کرده که این خواننده کلمبیایی از رابطه جدیدش با لوئیس همیلتون رضایت دارد و آن ها قصد دارند رابطه خود را به آرامی جلو ببرند.

به گزارش سرخ نیوز، بر هیچ کس پنهان نیست که رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون توجه زیادی را در رسانه ‌ها به خود جلب کرده است. یکی از پر مخاطب ترین اخبار رسانه ها در طول این مدت، نوع رابطه این دو ستاره بزرگ است؛ دو دوست عادی یا فراتر از آن؟ جوردی مارتین یک خبرنگار است که به نظر می‌رسد با این خواننده کلمبیایی رابطه خوبی داشته باشد؛ علت این موضوع این است که این خبرنگار، سالهاست که فعالیت های شکیرا را چه در فضای مجازی و چه در  واقعیت دنبال می‌کند. این خبرنگار اخیرا در برنامه تلویزیونی «Amor y Fuego»، جزئیاتی را درباره رابطه عاطفی شکیرا و راننده پرطرفدار فرمول یک فاش کرد؛ زوجی که در موقعیت های بی‌شماری با هم دیده شده‌اند. آن‌ها در حال صرف شام، در یک قایق تفریحی با دوستان و حتی در مسابقات قهرمانی جهان فرمول یک که شکیرا برای تماشای آن حضور پیدا کرده بود، به همراه یکدیگر دیده شده‌اند. حتی ادعا شده است که پس از مسابقات در حوضچه رانندگان، با یک دیگر دیده شده‌اند. سلیقه شریک سابق پیکه عوض شده است! / آیا رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون جدی است؟

شکیرا از رابطه با لوئیس همیلتون رضایت دارد

مارتین در طول مصاحبه اش اعلام کرد که طبق گزارش ها، خود این خواننده نیز چنین ادعا کرده است:
 پس از داشتن رابطه با یک پسر با پوست تیره، دیگر نمی‌خواهم هیچ کس با پوست سفید را امتحان کنم.
او همچنین توضیح داد که این زوج تصمیم گرفته‌اند رابطه خود را به آرامی پیش ببرند اما دایره دوستان نزدیک آن ها از این موضوع مطلع هستند. جوردی مارتین در این رابطه گفت:
من افرادی نزدیک به شکیرا را می‌شناسم که در این هفته با او دیدار کرده‌اند و او به آن‌ها گفته که هیجان‌زده و خوشحال است.

سلیقه شریک سابق پیکه عوض شده است! / آیا رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون جدی است؟

فرار شکیرا از پرداخت مالیات!

ال پائیس اخیراً گزیده‌ای از اظهارات شکیرا را درباره اتهام احتمالی وارده به او در مورد فرار مالیاتی منتشر کرد. در این اظهارات، او به صراحت درباره رابطه‌اش با جرارد پیکه شریک سابقش صحبت کرد و اعتراف کرد که رابطه آن‌ها آشفته بوده است. شکیرا در این رابطه گفت:
زندگی حرفه‌ای ما با هم همخوانی نداشت، مثل این بود که آب با روغن را با هم مخلوط کنیم. من یک جهان‌گرد بودم و او مجبور بود به برنامه‌ای خاص پایبند باشد. ما خیلی همدیگر را درک نمی‌کردیم و امیدوارم که این موضوع تیتر خبری رسانه ها نشود. در طول بارداری ام، من 14 ساعت در روز کار می‌کردم. به یاد دارم که با شکم بزرگم روی صحنه بودم و حرکات خاص خودم را انجام می‌دادم. حدس می‌زنم که ظاهرم جالب نبوده است.
سلیقه شریک سابق پیکه عوض شده است! / آیا رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون جدی است؟ او حتی اسپانیایی‌ها را به تبعیض جنسیتی متهم کرد و گفت که آن‌ها معتقدند که شکیرا باید به اسپانیا نقل مکان کند زیرا از شریک اسپانیایی‌ خود، صاحب یک فرزند است. شکیرا در رابطه با این موضوع اظهار کرد:
این نگرش عقب‌مانده و تبعیضی است. اینکه به دلیل اینکه یک زن صاحب یک فرزند از یک مرد اسپانیایی است، دلیل نمی‌شود که به صورت خودکار از سنت های خانوادگی او پیروی ‌کند، این اشتباه است. من نمی‌خواستم به اسپانیا بیایم. این کشور زیبا است، اما در مقایسه با سایر کشورها، مناسب موسیقی نیست. برای من، بودن در اسپانیا به خاطر موفقیت هایم مانند این است که خودم را قربانی کنم، زیرا به بهترین امکانات هنری موجود در ایالات متحده دسترسی نخواهم داشت.
حواشی اینفلوئنسرها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...