رینگ بوکس و مقایسه جذاب به سبک مایک تایسون؛ برنده مبارزه فرضی آرنولد و سیلوستر استالونه از نظر آیرون مایک!

مایک تایسون نظر جالبی درباره مبارزه فرضی بوکس آرنولد شوارتزنگر در برابر سیلوستر استالونه ارائه داد.
کدخبر (194520) | 27 خرداد 1402 | ساعت 08:18
0 334
رینگ بوکس و مقایسه جذاب به سبک مایک تایسون؛ برنده مبارزه فرضی آرنولد و سیلوستر استالونه از نظر آیرون مایک!
مایک تایسون نظر جالبی درباره مبارزه فرضی بوکس آرنولد شوارتزنگر در برابر سیلوستر استالونه ارائه داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، عده زیادی از طرفداران بوکس، مایک تایسون را ترسناک‌ترین بوکسور تاریخ می‌دانند. این قهرمان سابق دسته سنگین وزن در سال 2022 مصاحبه مفصلی را با «Access Hollywood» انجام داد. در طی این مصاحبه، مجری، یعنی ماریو لوپز، تایسون را به چالش جالبی دعوت کرد. این چالش به این شکل بود که لوپز نام دو سلبریتی را مطرح می‌کرد و از تایسون می‌خواست که بگوید در یک مبارزه فرضی بوکس، کدام یک از آن دو برنده می‌شدند. یکی از گزینه‌ها آرنولد شوارتزنگر در برابر سیلوستر استالونه بود. از آنجا استالونه سابقه ایفای نقش یک بوکسور در فیلم راکی را داشت، مایک تایسون او را صاحب شانس بیشتری در برابر آرنولد شوارتزنگر می‌دانست. با این حال، خود سیلوستر استالونه در مستند جدید نتفلیکس به نام «آرنولد» صحبت‌هایی متفاوت با نظرات مایک تایسون را مطرح کرده است. صحبت‌های استالونه در این مستند، که درباره آرنولد شوارتزنگر ساخته شده است، نشان می‌دهد که بازیگر فیلم راکی چندان نیز با پیش‌بینی تایسون موافق نیست.

تمجید سیلوستر استالونه از آرنولد شوارتزنگر

سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر مهمترین ستارگان فیلم‌های اکشن هالیوودی در دهه هشتاد میلادی بودند. البته آرنولد پیش از ورود به دنیای بازیگری، موفقیت‌های عظیمی را نیز در عرصه‌ی بدنسازی حرفه‌ای کسب کرده بود و توانسته بود هفت بار قهرمان مسابقات مستر المپیا شود. با این حال، سیلوستر استالونه نیز برای ایفای نقش راکی هم تمرینات بوکس و هم تمرینات بدنسازی پرفشاری را پشت سر گذاشته بود. درحالیکه آرنولد شوارتزنگر هرگز تمرینات حرفه‌ای بوکس را پشت سر نگذاشته بود. به همین خاطر هم بود که مایک تایسون، بازیگر فیلم راکی را بر بازیگر فیلم ترمیناتور ترجیح داد:
استالونه سابقه مبارزه بوکس را در کارنامه دارد. اما مطمئن نیستم که آرنولد تابه‌حال چنین تجربه‌ای را از سر گذرانده باشد.
با وجود این، خود سیلوستر استالونه در صحبت‌های اخیر به اظهار تمجید تمام‌قد از آرنولد شوارتزنگر پرداخته است:
او همه‌چیز را باهم داشت. اندام قهرمانانه و قدرت فوق‌العاده. این‌ها بخشی از شخصیت او بودند.
سیلوستر استالونه این صحبت‌ها را در قسمت دوم مستند آرنولد مطرح کرده است. این اسطوره 76 ساله هالیوود در ادامه صحبت‌هایش گفته است که شوارتزنگر در اواخر دهه هفتاد با شکست دادن او توانست بهترین بودن خودش را اثبات کند.

رقابت استالونه و شوارتزنگر در دهه هشتاد

آرنولد شوارتزنگر در سال 1977 در رقابت با سیلوستر استالونه، برنده جایزه گلدن گلوب شد. این شروع رقابت ادامه‌دار دو اسطوره در هالیوود بود. این رقابت بین دو بازیگر در تمامی عرصه‌ها جاری بود. حتی اینکه هرکدام تابه‌حال چند نفر را در فیلم‌هایشان کشته‌اند. اگر استالونه نقش یک مأمور ویژه در جنگ ویتنام را بازی می‌کرد، آرنولد نیز به ایفای نقش یک کماندوی شکست‌ناپذیر می‌پرداخت. دو اسطوره حتی از حیث اسلحه‌هایی که استفاده می‌کردند نیز با یکدیگر مقایسه می‌شدند. هر حرکت آن‌ها با دیگری قیاس می‌شد. ما هرگز نخواهیم دانست که سرنوشت آن مبارزه بوکس فرضی میان استالونه و شوارتزنگر چه می‌شد. اما اگر اوضاع رسانه‌ای دهه هشتاد نیز همانند امروز بود، به احتمال زیاد این دو رقیب واقعاً هم برروی رینگ بوکس مقابل هم قرار می‌گرفتند. جدیدترین اخبار ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...