سود مالی وحشتناک مایک تایسون از گاز گرفتن گوش ایواندر هالیفیلد !

کدخبر (193404) | 22 خرداد 1402 | ساعت 21:05
0 2118
سود مالی وحشتناک مایک تایسون از گاز گرفتن گوش ایواندر هالیفیلد !
صحبت‌های جدید مایک تایسون آشکار ساخته که چگونه ماجرای گاز گرفته شدن گوش هالیفیلد توسط تایسون، در نهایت توانسته سودهای هنگفت مالی برایش به همراه داشته باشد.

به گزارش سرخ نیوز، بیست‌وهفت سال پیش بود که مایک تایسون در مبارزه مجدد خود با ایواندر هالیفیلد گوش این بوکسور را گاز گرفت. این حادثه دنیای بوکس را در شوک فرو برد و تایسون را با یک محرومیت طولانی‌مدت مواجه ساخت. حالا و با گذشت بیش از دو دهه از این اتفاق تایسون فاش ساخته که هنوز هم در حال سود بردن از آن حرکت غیرورزشی است. گاز گرفتن گوش ایواندر هالیفیلد سود مالی هنگفتی را برای مایک تایسون در پی داشته است

مبارزه جنجالی مایک تایسون و ایواندر هالیفیلد در سال 1997

مایک تایسون با شرکت در اپیزود آخر پادکست جو بادن به صحبت درباره این موضوع پرداخته است که چگونه گاز گرفتن گوش ایواندر هالیفیلد در نهایت برای او سودده و ثمربخش بوده است:

مردم این را یک رفتار شرورانه می‌نامند اما از منافعی که این اتفاق برای من در پی داشت بی‌خبرند. هالیفیلد در حال حاضر شریک تجاری من است. ما با هم برند Mike Bites را راه‌اندازی کردیم و بسیار برایمان سودآور بود. اگرچه من برای آن حرکت دو میلیون دلار جریمه شدم اما هنوز هم در حال کسب سود تجاری از آن هستم.

گاز گرفتن گوش ایواندر هالیفیلد سود مالی هنگفتی را برای مایک تایسون در پی داشته است مایک تایسون و ایواندر هالیفیلد در سال 1997 و در جریان مبارزه مجدد بر سر کسب عنوان قهرمانی دسته سنگین وزن مقابل هم قرار گرفتند. در راند سوم این مبارزه بود که تایسون گوش هالیفیلد را گاز گرفت. در پی این حادثه مجوز فعالیت تایسون در بوکس برای بیش از یک سال به حالت تعلیق درآمد. صحبت‌های جدید «مایک آهنین» آشکار ساخته که چگونه حتی چنین ماجرایی نیز می‌تواند در نهایت سودهای هنگفت مالی برای بوکسورها در پی داشته باشد. گاز گرفتن گوش ایواندر هالیفیلد سود مالی هنگفتی را برای مایک تایسون در پی داشته است

تبدیل تهدید به فرصت ؛ مایک تایسون گوش حریف را گاز گرفت و پولدار شد

گرچه این حادثه بدون شکی یکی از لحظات تاریک کارنامه حرفه‌ای مایک تایسون محسوب می‌شود اما وی توانسته است به‌خوبی این تهدید را بدل به فرصت کند. او حالا و پس از گذشت بیست و چند سال از وقوع این حادثه هنوز هم در حال کسب سود از آن است. تایسون می‌گوید که طرفداران هنوز هم گاهی از او می‌خواهند که در عکس‌های یادگاری ژستی مشابه با آن صحنه را بگیرد.   گاز گرفتن گوش ایواندر هالیفیلد سود مالی هنگفتی را برای مایک تایسون در پی داشته است بیش از دو دهه از وقوع حادثه حالا مایک تایسون و ایواندر هالیفیلد کاملا کدورت‌ها و دشمنی‌های سابق را به فراموشی سپرده‌اند و حتی بدل به شرکای تجاری یکدیگر نیز شده‌اند. گرچه ماجرای گاز گرفته شدن گوش هالیفیلد توسط تایسون شوک بزرگی را به دنیای بوکس در سال 1997 وارد آورد، اما این حادثه در طی سال‌های بعد بدل به یکی از بخش‌های خاطره‌انگیز تاریخ بوکس شد و حتی موجب کسب سود مالی برای طرفین حاضر در مبارزه نیز شد. آخرین خبرهای ورزش بوکس:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...