اعتراف دختر اسطوره: پسرانم ترجیح می دادند که نوه محمد علی کلی نباشند

میراث نام محمد علی کلی همچنان فرزندانش را تحت تاثیر قرار می دهد و این شهرت و یدک کشیدن نام پدر، زندگی را برای خانواده این بوکسور فقید دچار چالش کرده است.
کدخبر (182002) | 29 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:35
0 129
اعتراف دختر اسطوره: پسرانم ترجیح می دادند که نوه محمد علی کلی نباشند
میراث نام محمد علی کلی همچنان فرزندانش را تحت تاثیر قرار می دهد و این شهرت و یدک کشیدن نام پدر، زندگی را برای خانواده این بوکسور فقید دچار چالش کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، محمد علی کلی اسطوره دنیای بوکس به خاطر مهارت های بی نظیرش در رینگ و همچنین شخصیت کاریزماتیکش شهرتی جهانی دارد. اما در حقیقت، میراث او فراتر از چیزهایی است که در داخل رینگ به دست آورده و تاثیرگذاری عمیق او بر جامعه امری است که نمی توان آن را نادیده گرفت. البته موفقیت های او در دنیای بوکس که شهرت زیادی را برایش به همراه داشت، عواقب و تاثیرات متعددی را بر زندگی خانوادگی او داشته. بزرگ شدن در خانه محمد علی کلی برای دختران او کار آسانی نبوده؛ عنوان «فرزند محمد علی» بودن عنوان سنگینی است که اگرچه مزایای زیادی را با خود به همراه دارد، ولی مشکلاتی را نیز داشته که حتی به نسل سوم این خانواده نیز منتقل شده است. راشد علی، دختر محمد علی کلی حالا در صحبت هایی در مورد تاثیر شهرت پدرش بر روی فرزندانش صحبت کرده. راشد حالا دو فرزند به نام های نیکو و بیاجو دارد که هردوی آنها در ورزش های رزمی مشغول فعالیت هستند. پسرانم ترجیح می دادند که نوه محمد علی کلی نباشند

مصائب و سختی های فرزند محمد علی کلی بودن

راشد در گفت‌وگوی اخیرش با یوسف هالیوود اعلام کرده که جلب اعتماد برای پسرانش کار بسیار سختی است. او گفته که توجهی که نیکو و بیاجو به دلیل آنکه میراثدار محمد علی کلی هستند می گیرند، تاثیر زیادی بر روی زندگی حرفه ای آنها داشته و تاکید کرده که این مسائل فراتر از کنترل افراد است و پسرانش باید این بار را به دوش بکشند. راشد در این رابطه گفته:
می دانم که پسرانم بزرگ شده اند و دیگر مرد شده اند؛ حالا آنها اهمیت این موضوع را درک می کنند. وقتی این نوع توجه ها به شما جلب می شود، اعتماد کردن کار سختی خواهد بود. این را پسرانم در ورزش های رزمی لمس و تجربه کرده اند. البته این موضوعی است که خود بچه هایم نمی خواستند. شما تبدیل به یک چهره می شوید؛ بدون آنکه چیزی در کنترل شما باشد. درست است؟ پس شما فقط می توانید خیلی چیزهای دیگر را کنترل کنید.
بیاجو، در حال حاضر یک مبارز MMA است و نیکو هم در رشته ورزشی پدربزرگش مشغول به فعالیت است. این دو نه تنها عشق پدربزرگ به رقابت کردن را از او به ارث برده اند، بلکه به لطف نام خانوادگی کلی، در کانون توجهات هم قرار دارند. به علاوه، مادرشان هم اذعان می کند که پسرانش به میل خودشان این سطح از توجه و جایگاه نمادین (نوه محمد علی بودن) را نخواسته اند و اینها را تنها به ارث برده اند. جدای از تمام این مسائل، راشد حس می کند که شاید بهتر بود که فرزندانش نام محمد علی را در کنار نامشان یدک نمی کشیدند.

دختر محمد علی کلی: ترجیح می دادم نام پدرم را یدک نکشم

این مادر 53 ساله در ادامه به این نکته اشاره کرد که در یک دنیای ایده آل، پسرانش ترجیح می دادند که افراد گمنامی بودند و نه نوه محمد علی. به این دلیل که در آن شرایط می توانستند بدون آنکه تحت فشار خاصی باشند و بدون یدک کشیدن نام بزرگ محمد علی، در دنیای ورزش به فعالیت بپردازند. پسرانم ترجیح می دادند که نوه محمد علی کلی نباشند او گفت:
اگر حق انتخاب با پسرانم بود، فکر می کنم که در یک دنیای ایده آل، شاید آنها دوست داشتند که کسی نمی شناخت که چه کسانی هستند و بدین ترتیب می توانستند تا در دنیای ورزش پیشرفت کنند.
جالب اینجاست که میراث محمد علی کلی همچنان زندگی اعضای خانواده اش را تحت تاثیر قرار می دهد. از یک سو، تاثیر نام محمد علی، فرصت های بی نظیری را برای فرزندان و نوادگانش فراهم می کند و از سوی دیگر چالش ها و مسئولیت های متعددی را بر دوششان قرار می دهد. البته در نهایت بیاجو و نیکو باید مسیر خود را طی کنند و از میراث خانوادگی شان به بهترین نحو ممکن محافظت کنند و از سوی دیگر هم هویت خودشان را در دنیای ورزش‌های رزمی به نمایش بگذارند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...