ستایش آرنولد شوارتزنگر از ستاره دنیای مارول ؛ بوکسوری که تایید اسطوره بدنسازی را گرفت

آرنولد شوارتزنگر به تمجید از بدن فوق العاده جیک جیلنهال در فیلم Southpaw پرداخت و آن را «به شکلی باورنکردنی خوش فرم» توصیف کرد.
کدخبر (159054) | 14 فروردین 1402 | ساعت 20:55
0 411
ستایش آرنولد شوارتزنگر از ستاره دنیای مارول ؛ بوکسوری که تایید اسطوره بدنسازی را گرفت
آرنولد شوارتزنگر به تمجید از بدن فوق العاده جیک جیلنهال در فیلم Southpaw پرداخت و آن را «به شکلی باورنکردنی خوش فرم» توصیف کرد.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر نیازی به معرفی ندارد ؛ بازیگر، بدنساز و سیاستمدار اتریشی الاصل که طی چند دهه گذشته به نماد جهانی تناسب اندام و الهام بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تبدیل شده است. شخصیت جالب و فیزیک بدنی چشمگیر او باعث شده تا لشکری از طرفداران را در تمام دنیا داشته باشد؛ طرفدارانی که به او به عنوان نمادی از نظم، فداکاری و سخت کوشی نگاه می‌کنند. آرنولد شوارتزنگر در طول زندگی حرفه‌ای خود همیشه کسانی را که برای داشتن تناسب اندام مناسب اشتیاق دارند و برای تغییر بدن خود سخت تلاش می کنند، مورد ستایش قرار داده است. یکی از این افراد، بازیگر هالیوود جیک جیلنهال است که شوارتزنگر را با دگرگونی باورنکردنی بدنش برای فیلم «Southpaw» شگفت زده کرده است.

آرنولد شوارتزنگر شیفته تحول بدنی جیک جیلنهال است

آرنولد شوارتزنگر در یکی از بخش‌های گفت‌وگوی خود در شوی تلویزیونی گراهام نورتون، نتوانست از بدن فوق‌العاده جیک جیلنهال در فیلم Southpaw چشم پوشی کند و با شوقی زیادی به تمجید از همکار فعلی خود در دنیای هالیوود پرداخت. در این درام ورزشی که در سال در سینماهای دنیا اکران شد، جیلنهال دنیای یک بوکسور حرفه‌ای را به تصویر کشید که برای ایفای این نقش مجبور بود یک برنامه تمرینی سخت را انجام دهد تا بدن خود را متحول کند. ستایش آرنولد شوارتزنگر از ستاره دنیای مارول ؛ بوکسوری که تایید اسطوره بدنسازی را گرفت شوارتزنگر، بدنساز افسانه‌ای که سابقه قهرمانی هفت دوره رقابت‌های مستر المپیا را دارد، با ابراز حیرت از بدن تراش خورده جیلنهال در این فیلم اظهار داشت:
ما درباره خوش فرم بودن صحبت می‌کنیم. جیلنهال در این فیلم به شکلی باورنکردنی خوش فرم شده است. او در این فیلم واقعا بدنی کات خورده و عضلانی دارد.
دگرگونی فیزیکی جیلنهال کار ساده‌ای نبود زیرا او باید علاوه بر تغییرات فیزیکی، نکات بوکس را هم یاد می‌گرفت و همزمان برای رسیدن به بدنی لاغر و عضلانی تلاش می‌کرد. این بازیگر پنج ماه را به تمرین برای این نقش اختصاص داد و هر روز ساعت‌ها را در باشگاه گذراند و تکنیک‌های بوکس خود را کامل کرد. ستایش آرنولد شوارتزنگر از ستاره دنیای مارول ؛ بوکسوری که تایید اسطوره بدنسازی را گرفت علی رغم تغییرات شدید فیزیکی که در این فیلم به آن نیاز بود، جیلنهال با نگرش مثبت و تعهدی وصف ناپذیر نسبت به هنر خود، به تمرینات خود می‌پرداخت. او در مصاحبه‌ای در مورد اجرای این نقش گفته بود
هدف این بود که یاد بگیریم چگونه بوکس انجام دهم. قبل از شروع این فیلم بلد نبودم چطور این کار را انجام دهم. با توجه به روند فیلم، هدفم این بود که برای تمریناتم 5 ماه وقت بگذارم اما به جایی رسیدم که احساس کردم وقت کافی ندارم. بنابراین تعداد جلسات تمرینی را در هر روز به 2 جلسه رساندم. این گونه مدت زمان تمرینم به 10 ماه می‌رسید.

تغییر بدنی چشمگیر ؛ تمرینات جیک جیلنهال برای فیلم Southpaw

فداکاری جیلنهال برای این فیلم نتیجه داد چراکه او توانست یک بازی قدرتمند و متقاعد کننده در این فیلم ارائه دهد که تحسین منتقدان را برانگیخت و موقعیت او را به عنوان یکی از با استعدادترین بازیگران هالیوود تثبیت کرد. ستایش شوارتزنگر از هیکل جیلنهال، با توجه به سابقه و افتخارات این بدنساز اسطوره‌ای، اتفاق کوچکی برای این بازیگر نیست. تحسین شوارتزنگر از هیکل جیلنهال گواهی بر کار سخت و فداکاری لازم برای دستیابی به چنین تحول چشمگیری است. چه از طرفداران این بازیگر باشید یا صرفاً کسی که یک داستان الهام بخش را دنبال می‌کنید، باز هم نمی‌توان تعهد او به هنرش را انکار کرد. ستایش آرنولد شوارتزنگر از ستاره دنیای مارول ؛ بوکسوری که تایید اسطوره بدنسازی را گرفت جیک جیلنهال و کانر مک گرگور اخیرا در فیلمی به نام Roadhouse با یکدیگر همبازی شده‌اند. این فیلم در مورد شخصی است که در گذشته در MMA مبارزه می‌کرده که نقش آن توسط جیک جیلنهال اجرا می‌شود. این دومین تجربه این ستاره هالیوودی برای ایفای نقش یک مبارز دنیای مسابقات رزمی محسوب می‌شود. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...