افشاگری جنجالی از پیغام‌های خصوصی مائورو ایکاردی به معشوقه جدیدش / من واندا را نمی شناسم!

کاندلا لیس معشوقه مائورو ایکاردی، چت های خصوصی ستاره آرژانتینی گالاتاسرای با واندا نارا را منتشر کرده که در آن ایکاردی با نارضایتی از رابطه اش با واندا یاد می کند.
کدخبر (191568) | 19 خرداد 1402 | ساعت 23:41
0 246
افشاگری جنجالی از پیغام‌های خصوصی مائورو ایکاردی به معشوقه جدیدش / من واندا را نمی شناسم!
کاندلا لیس معشوقه مائورو ایکاردی، چت های خصوصی ستاره آرژانتینی گالاتاسرای با واندا نارا را منتشر کرده که در آن ایکاردی با نارضایتی از رابطه اش با واندا یاد می کند.

به گزارش سرخ نیوز، مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی باشگاه گالاتاسرای در سال های اخیر، همیشه یکی از چهره های جنجالی و پرسر و صدای رسانه های اجتماعی بوده. او حالا یک بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفته و دلیل آن هم اقدام عجیب کاندلا لیس، معشوقه او در انتشار پیغام های خصوصی شان در اینستاگرام است.

پیغام های خصوصی مائورو ایکاردی و همسرش واندا نارا لو رفت!

کاندلا در مصاحبه اخیرش در شوی تلویزیونی «صبحانه آمریکایی» تعدادی از پیغام های خصوصی بین او و ایکاردی را به نمایش گذاشته. در جریان این گفتگو کاندلا تصمیم گرفت تا متن گفت‌وگویش با این فوتبالیست آرژانتینی را نشان دهد. این پیام ها فاصله ایجاد شده بین این فوتبالیست آرژانتینی و همسرش واندا نارا را تائید می کنند. کاندلا لیس و رونمایی از پیغام های خصوصی اش با ایکاردی این درحالی است که کاندلا اخیرا تهدید شده بود که صحبتی جنجالی انجام ندهد ولی او با نادیده گرفتن این تهدیدها متن گفتگوی خصوصی اش با ایکاردی را به نمایش گذاشت. در این گفتگوها، ایکاردی نارضایتی اش از زندگی مشترک و ازدواج با واندا را ابراز کرده و در پیغام خصوصی اینستاگرام به کاندلا گفته:
فکر می کنم همیشه با تو صادق بودم. همین طور هم هست. دیگه هیچ چیزی وجود نداره و خیلی وقته همه چیز خرابه. همه چیز به خاطر سفرها و آنچه می گویند، به تعویق افتاده ولی من روزهای خوبی ندارم. من واندا رو نمی شناسم و نمی دونم که واندای امروزی کیه.
کاندلا در ادامه یکی از پیغام های صوتی ایکاردی را هم پخش کرد که این فوتبالیست آرژانتینی گفته:
خسته شدم و از این همه دروغ خسته ام.
بعد از رونمایی از این پیغام ها، گرد و خاک زیادی در شبکه های اجتماعی به راه افتاد. هواداران ایکاردی و نارا دو دسته شدند. برخی ها از کاندلا حمایت کرده و از رفتارهای ایکاردی انتقاد می کردند و دسته ای دیگر از ایکاردی و نارا دفاع کرده و معتقد بودند که کاندلا با این استراتژی قصد آسیب رساندن به آنها را دارد. کاندلا لیس و رونمایی از پیغام های خصوصی اش با ایکاردی

ایکاردی و خرید گران ترین ماشین دنیا

اخیرا ایکاردی گران ترین اتومبیل دنیا را خریداری کرده و او با غرور تصاویری از این اتومبیل را در شبکه های اجتماعی اش منتشر کرده. این اتومبیل ، یک «Rolls Royce Boat Tail» است که طراحی آن با الهام از ناوبری دریایی انجام شده و بخش هایی از آن باب میل ایکاردی و مطابق با سلایق او طراحی و ساخته شده. این خودرو موتوری 6.5 لیتری با قدرت 563 اسب بخار دارد و قیمت آن حدود 25 میلیون دلار است. این رولز رویز خاص متشکل از 1813 قطعه اختصاصی است که هریک به صورت اختصاصی برای این اتومبیل خاص طراحی  می شوند. فضای داخلی آن شامل چوب کاری های پیچیده با منبت های استیل ضدزنگ است که یادآور فضای داخلی قایق های تفریحی است. صندلی های چرم و پرده های شیک پنجره آن نیز منحصر به فرد است. این خودرو برای 4 سرنشین طراحی شده و داخل آن شبیه یک قایق لاکچری و مجلل است. افشاگری جنجالی از پیغام‌های خصوصی مائورو ایکاردی به معشوقه جدیدش اتومبیل ایکاردی دارای یک آشپزخانه سیار هم هست و همه امکانات و تجهیزات کافی برای یک پیک نیک در فضای باز را فراهم می کند. او در رونمایی از اتومبیل مجلل و خاصی که به خودش هدیه داده، در شبکه های اجتماعی آن را «رو به آینده» توصیف کرده. جالب اینجاست که تنها سه دستگاه از این خودرو در سراسر دنیا موجود است و به صورت جداگانه و سفارشی ساخته شده ودر نتیجه هر یک از این سه خودرو هم کاملا با هم متفاوتند. آخرین خبرها از ورزش چهره های ورزشی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...