سورپرایز به سبک راک؛ حضور ناگهانی دواین جانسون پشت سر فایتر زیمباوه‌ای! + ویدئو

دواین جانسون یک مبارز یو اف سی یعنی تمبا گوریمبو را در یک باشگاه غافلگیر کرده است.
کدخبر (213809) 07 مرداد 1402 | ساعت 16:24
0 314
دواین جانسون یک مبارز یو اف سی یعنی تمبا گوریمبو را در یک باشگاه غافلگیر کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دواین جانسون (ملقب به راک) گرچه تقویم کاری بسیار پرمشغله‌ای دارد اما با این حال وقت خالی برای غافلگیر کردن مبارز یو اف سی یعنی تمبا گوریمبو را دارد. تمبا گوریمبو کار خود در یو اف سی را در اوایل سال جاری میلادی و با شکست برابر ای جی فلچر آغاز کرد. با این حال گوریمبو موفق شد در دومین مبارزه خود در برابر تاکاشی ساتو به پیروزی دست یابد. گوریمبو که اصالتا اهل زیمباوه است هم‌اکنون در کشور آمریکا زندگی می‌کند و پس از کسب نخستین پیروزی خود در UFC گفته بود که پیش از این مبارزه تنها هفت دلار در حساب بانکی‌اش پول بوده است. پس از این بود که عده زیادی از چهره‌های مشهور دنیای MMA پیش‌قدم شدند و به مبارز زیمباوه‌ای کمک کردند تا مسیر خود را در این ورزش ادامه دهد. یکی از کسانی که پیشنهاد کمک به گوریمبو را مطرح کرده بود دواین جانسون بود. راک اخیرا حتی ملاقاتی سرزده را نیز با گوریمبو صورت داده است.
دواین جانسون یک مبارز UFC را غافلگیر کرد؛ حضور ناگهانی راک پشت سر فایتر زیمباوه‌ای

دواین جانسون و ملاقات ناگهانی با تمبا گوریمبو

دواین جانسون اخیرا ویدئویی را در صفحه توئیتر خود منتشر نموده است که در آن صحنه غافلگیر کردن تمبا گوریمبو توسط راک ضبط شده است. محل ضبط این ویدئو باشگاهی در شهر میامی ایالت فلوریدا است.
  راک در توئیت خود نوشته است:
ما پیش از این هرگز با یکدیگر ملاقات نکرده بودیم و من برای ملاقات حضوری این مرد باید سوار هواپیما می‌شدم و به میامی می‌رفتم. داستان زندگی او حقیقتا مرا تحت تاثیر قرار داده است و الهامبخش من بوده است. او اخیرا نخستین پیروزی خود را در یو اف سی به‌دست آورده است. او در زمان کسب این پیروزی تنها هفت دلار در حساب بانکی خود داشته است. او شب‌ها روی یک نیمکت در یک باشگاه ام ام ای می‌خوابد.
دواین جانسون در ادامه نوشته بود:
تمبا گوریمبو پس از این مبارزه دستکش‌ها و لوازم ورزشی‌اش را فروخت و توانست هفت هزار دلار به‌دست آورد. اما او این پول را خرج پیدا کردن یک خانه برای خود نکرد بلکه آن را صرف دسترسی اهالی روستای خود در زیمباوه به آب آشامیدنی سالم نمود. او هرگز از من چیزی درخواست نکرد اما خودم دلم می‌خواست به این پسر کمک کنم. ما روز بسیار خوب و خاصی را در میامی سپری کردیم.
دواین جانسون یکی از طرفداران پروپاقرص یو اف سی است. راک در UFC 244 به‌عنوان مهمان ویژه حاضر بود و خود شخصا کمربند BMF را به کمر خورخه ماسویدال بست. هنوز مشخص نیست که آیا جانسون در UFC 291 در سالت لیک سیتی حاضر خواهد بود یا نه.
دواین جانسون یک مبارز UFC را غافلگیر کرد؛ حضور ناگهانی راک پشت سر فایتر زیمباوه‌ای
تمبا گوریمبو تا بحال دو مبارزه در یو اف سی انجام داده است که یکی را باخته و یکی را برده است. انتظار می‌رود که او سومین مبارزه خود را در اواخر سال جاری میلادی به انجام برساند. گوریمبو در حال حاضر در باشگاه MMA Masters واقع در شهر میامی تمرین می‌کند. این باشگاه متعلق به یکی از ستارگان دسته ولترویت UFC یعنی کولبی کاوینگتون است. جدیدترین اخبار MMA:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...