در UFC 291 چه خبر خواهد بود؟ از جاستین گیجی و داستین پویریر تا الکس پریرا و تونی فرگوسن

کدخبر (212650) | 07 مرداد 1402 | ساعت 09:51
0 128
در UFC 291 چه خبر خواهد بود؟ از جاستین گیجی و داستین پویریر تا الکس پریرا و تونی فرگوسن
نام های بزرگی همچون جاستین گیجی و داستین پویریر در جریان UFC 291 مبارزه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این هفته و در جریان مین‌ایونت UFC 291 جاستین گیجی و داستین پویریر به‌مصاف هم خواهند رفت. اگرچه تمرکز اصلی مبارزات این هفته بر روی جدال این دو ستاره دسته سبک وزن خواهد بود اما مبارزات جذاب دیگری نیز در جریان این رویداد به انجام خواهد رسید.

در این مطلب به پنج نفر از مبارزانی خواهیم پرداخت که در UFC 291 حاضر خواهند بود. این رویداد در روز شنبه بیست‌ونهم جولای (7 مرداد) به انجام خواهد رسید و در مبارزه مین‌ایونت داستین پویریر و جاستین گیجی بر سر کسب کمربند BMF جدال خواهند کرد. مجموعا 12 مبارزه در این ایونت به انجام خواهد رسید و نام‌های بزرگی نیز بر روی رینگ خواهند آمد. بیایید نگاهی به شماری از این نام‌های بزرگ بیندازیم. در UFC 291 چه خبر خواهد بود؟ از جاستین گیجی و داستین پویریر تا الکس پریرا و تونی فرگوسن

پنج نام بزرگ در UFC 291

1- تونی فرگوسن: این مبارز محبوب یو اف سی این هفته به‌روی رینگ هشت ضلعی باز خواهد گشت. تونی فرگوسن بعد از تحمل پنج شکست متوالی در تلاش است تا دوباره به نوار پیروزی بازگردد. رقیب او یک مبارز کهنه‌کار یعنی بابی گرین خواهد بود و می‌توان حدس زد که این جدال یکی از جذاب‌ترین مبارزات UFC 291 خواهد شد.

2- میشل پریرا: این مبارز دسته ولترویت یکی دیگر از کسانی‌ست که می‌توان انتظار درخشش در UFC 291 را داشت. میشل پریرا یک مبارز کامل است که هم در ضربه زدن و هم در مهارت‌های کشتی فوق‌العاده است. این مبارز برزیلی این هفته در برابر استفن تامپسون قرار خواهد گرفت.

3- الکس پریرا: این قهرمان سابق دسته میان وزن این هفته برای اولین بار در دسته نیمه سنگین وزن به مبارزه خواهد پرداخت. الکس پریرا قرار است در UFC 291 در برابر قهرمان سابق دسته نیمه سنگین وزن یعنی یان بلاچوویچ قرار بگیرد. مدت‌ها بود که کارشناسان یو اف سی می‌گفتند که پریرا برای مبارزه در دسته میان وزن زیادی سنگین است. این مبارز برزیلی حالا فرصت این را دارد که در دسته نیمه سنگین وزن که به وزن طبیعی‌اش نزدیک‌تر است به مبارزه بپردازد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این هفته بهترین ورژن الکس پریرا را شاهد باشیم.

4- اوروس مدیک: این مبارز صربستانی دسته ولترویت یکی دیگر از کسانی‌ست که این هفته باید چشم از آنها برندارید. این مبارز سی ساله یک هیولای تمام‌عیار است و رکوردهایش نیز این را ثابت می‌کند. اوروس مدیک تا به اینجا رکورد میانگین هشت ضربه در دقیقه را در یو اف سی به‌ثبت رسانده است و 67 درصد ضربه‌های او نیز به هدف اصابت کرده است. در UFC 291 باید منتظر ضربه‌های سریع و قدرتمند مدیک باشیم. او این هفته در برابر متیو سملسبرگر مبارزه خواهد کرد.

5- گابریل بونفیم: تماشای نمایش این مبارز بدون شکست برزیلی توصیه‌ی ویژه‌ی ما به شما در خصوص مبارزات این هفته است. گابریل بونفیم تا بحال 14 مبارزه را به انجام رسانده است و در تمام آنها پیروز شده است. آنچه رکورد او را حیرت‌انگیزتر می‌سازد این است که بونفیم تمام مبارزات خود را با فینیش به پایان رسانده است. او سه مبارزه خود را با ناک اوت و یازده مبارزه را با سابمیشن به پایان برده است. او این هفته در برابر تروین گیلز قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...