شان اومالی به دنبال انتقام از مارلون ورا

کدخبر (223965) | 05 شهریور 1402 | ساعت 06:54
0 275
شان اومالی به دنبال انتقام از مارلون ورا
شان اومالی می‌خواهد اولین دفاع از عنوانش را در مقابل رقیب سابقش یعنی مارلون ورا در ماه دسامبر انجام دهد

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شان اومالی قهرمان جدید دسته وزنی خروس وزن سازمان UFC، در کنفرانس خبری پس از رویداد اعلام کرد که می خواهد اولین دفاع از عنوانش را در مقابل رقیب سابقش یعنی مارلون ورا در ماه دسامبر انجام دهد. این دو نفر 3 سال پیش با یکدیگر مبارزه کردند که در همان راند اول اومالی با ضربات پای مارلون ورا، دچار اختلال عصبی از ناحیه پا شد و در نهایت با ناک اوت فنی شکست خورد. این اولین و تا به اینجای کار، آخرین شکست شان اومالی بوده است اما خودش اینگونه فکر نمی‌کند و همچنان خودش را یک مبارز بدون شکست خطاب می‌داند، چرا که به دلیل مصدومیت قادر به ادامه مبارزه نبوده است.   شان اومالی خطاب به مارلون ورا گفت:

تو باید تکلیف منو روشن کنی. این مبارزه رو قبول می‌کنی یا نه؟ تازه باید خوشحال هم باشی که می‌خوام با تو مبارزه کنم و فرصت مبارزه برای قهرمانی رو بهت بدم! اگه قبول نمی‌کنی، می‌رم با هنری سجودو مبارزه می‌کنم، یا منتظر می‌مونم کوری سندهیگن از مصدومیت برگرده

شان اوملی به دنبال انتقام از مارلون ورا مارلون ورا هم در واکنش به قهرمانی شان اومالی گفته بود:

قرارداد مبارزه رو واسم بفرستید؛ دوباره شکستش می‌دم. فکر می‌کنم شان اومالی، عاشق من شده که اینقدر خواهان مبارزه با منه!

رقیب بعدی شان اومالی کیست؟

مارلون ورا و شان اومالی هر دو در رویداد UFC 292 که روز یکشنبه برگزار شد حریفان خود را شکست دادند. ترافیک سنگین در دسته وزنی خروس‌وزن باعث شده که گزینه‌های زیادی برای مبارزه با شان اومالی مطرح شود، از جمله مبارزه دوم با قهرمان سابق یعنی آلجامین استرلینگ و یا مبارزه با مراب دوالیشویلی که اکنون در جایگاه دوم جدول بهترین مبارزان خروس‌وزن (به جز خود قهرمان) قرار دارد. مراب دوالیشویلی هم‌تیمی و دوست نزدیک استرلینگ می‌باشد و بدش نمی‌آید که انتقام دوستش را از قهرمان فعلی بگیرد. باید منتظر باشیم و ببینیم که در نهایت اولین دفاع از عنوان قهرمانی خروس‌وزن برای شان اومالی در مقابل چه کسی خواهد بود. جدیدترین اخبار MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...