بلندپروازی به سبک اسلام ماخاچف ؛ او به دنبال قهرمانی در دسته وزنی بالاتر است!

خاویر مندز، مربی اسلام ماخاچف از برنامه های آتی این قهرمان سبک وزن UFC پرده برداشت.
کدخبر (221345) | 04 شهریور 1402 | ساعت 11:55
0 162
بلندپروازی به سبک اسلام ماخاچف ؛ او به دنبال قهرمانی در دسته وزنی بالاتر است!
خاویر مندز، مربی اسلام ماخاچف از برنامه های آتی این قهرمان سبک وزن UFC پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اسلام ماخاچف قهرمان سبک وزن UFC که 9 ماه پیش با تسلیم کردن چارلز اولیویرا قهرمان شد و اولین دفاع از عنوانش را در یک مبارزه ی نزدیک و دیدنی در مقابل قهرمان پَر وزن یعنی الکساندر ولکانوفسکی انجام داده بود و با رای متحد داوران پیروز شده بود، 1 آبان ماه در رویداد UFC 294 برای دومین بار به مصاف چارلز اولیویرا خواهد رفت. خاویر مندز مربی اسلام ماخاچف در مورد اهداف آینده ی او صحبت کرده است :

خودم به شخصه می خواهم که پس از مبارزه ی دوم با چارلز اولیویرا ، مبارزه ی دوم با الکساندر ولکانوفسکی را هم انجام بدهیم و بعد از آن به وزن بالاتر رفته و قهرمان فوق سبک وزن یعنی لئون ادوارز رو به چالش بکشیم.

اهداف اسلام ماخاچف از زبان مربی این ورزشکارتفاوت اسلام ماخاچف و حبیب نورماگومدوف

یکی از انتقاداتی که به حبیب نورماگومدوف وارد می شد این بود که او با وجود برتری قاطعانه در دسته وزنی خودش یعنی سبک وزن ، هیچوقت به سراغ قهرمانی در وزن بالاتر نرفت اما برخلاف او ، اسلام ماخاچف گفته بود که حتما یک روزی به دنبال قهرمانی دوگانه خواهد رفت و جزو اهدافش است. البته شرط لازمه مبارزه بر سر عنوان قهرمانی در دیگر وزن ها، چند دفاع متوالی از عنوان قهرمانی در دسته وزنی خود مبارز بوده و ماخاچف اگر می خواهد به دنبال قهرمانی در دو دسته وزنی برود باید به پیروزی های خود در سبک وزن ادامه دهد. او با 12 پیروزی متوالی در حال حاضر در بین مبارزین فعلی رکورد دار بیشترین تعداد پیروزی متوالی در سازمان UFC میباشد. آخرین اخبار از هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...