شرط ازدواج ، صفرهای حساب بانکی است ؛ ترمیناتور عاقلانه عمل می‌کند !

آرنولد شوارتزنگر با تصمیم عاقلانه، چند سالی برای ازدواج با شریک زندگی‌اش، صبر کرد.
کدخبر (163533) | 20 فروردین 1402 | ساعت 08:35
0 106
شرط ازدواج ، صفرهای حساب بانکی است ؛ ترمیناتور عاقلانه عمل می‌کند !
آرنولد شوارتزنگر با تصمیم عاقلانه، چند سالی برای ازدواج با شریک زندگی‌اش، صبر کرد.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر در سال 1968 بدون هیچ پس انداز و هیچ پولی به آمریکا رفت. با این حال او تنها به یک دهه زمان نیاز داشت به یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ و یک میلیونر تبدیل شود. شوارتزنگر در سال 1982 با بازی کردن در فیلم Conan the Barbarian به دنیا معرفی شد و آن سال، چهارمین سالی بود که او و ماریا شرایور با یکدیگر رابطه داشتند. با این حال آن ها چندین سال بعد ازدواج کردند. این موضوع تنها یک دلیل داشت و آن این بود که آرنولد شوارتزنگر بازیگر فیلم ترمیناتور اهمیت استقلال مالی را در جنبه های مختلف زندگی متوجه شده بود. او در زندگی نامه خود توضیح می‌دهد که چرا قهرمان هفت دوره مستر المپیا و ماریا شرایور تا مدت ها پس از اولین آشنایی آن ها با یکدیگر ازدواج نکردند. ارزش دارایی های این بدنساز بسیار پرطرفدار هم اکنون 450 میلیون دلار است و او در این زندگی نامه در رابطه با اهمیت استقلال مالی برای داشتن یک رابطه موفق صحبت کرده است. شرط ازدواج ، صفرهای حساب بانکی است ؛ ترمیناتور عاقلانه عمل می‌کند !

اولویت اول شوارتزنگر رسیدن به موفقیت های بزرگ است

او در این زندگی نامه نوشته است:
من از همان می‌دانستم که باید تا قبل از ازدواج به استقلال مالی برسم و خیال خودم را از این بابت راحت کنم.
او همچنین توضیح داد که چرا با وجود اینکه او در سال 1980 به یک مولتی میلیونر تبدیل شده بود، همچنان این سیاست را ادامه داد. این اسطوره بدنسازی در این کتاب اظهار کرده که او افراد موفق بسیاری را دیده بود که چنین مشکلی، رابطه آن ها را خراب کرده بود؛ از برترین بدنسازان تاریخ گرفته تا موفق ترین کارآفرینان. شوارتزنگر شاهد افراد موفق بسیاری بود که به چنین مشکلی برخورده بودند. ترمیناتور از تمام آن ها این را شنیده بود و در این مورد نوشت:
مشکلی اینجاست که من باید برای همسرم بیشترم از کارم وقت بگذارم.
او همچنین باور دارد که یک مرد ابتدا باید سخت ترین قسمت های زندگی اش را پشت سر بگذارد و سپس ازدواج کند. شوارتزنگر در کتاب «مرور کامل: داستان باورنکردنی زندگی من» زندگی نامه خود نوشت:
این منصفانه نیست که همسر شما بعد از ازدواج از شما بپرسد: چرا به من توجه نمی‌کنی؟
آرنولد شوارتزنگر نیاز داشت که 14 الی 18 ساعت در روز برای رسیدن به موفقیت های مد نظرش وقت بگذارد و ازدواج بسیار این موضوع را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با این حال شرایور اخیرا اظهار کرده که هم اکنون به دلیل شهرت بسیار زیاد همسرش، گاها در کنار او احساس نامرئی بودن می‌کند.

شرایور در کنار ترمیناتور نامرئی است!

قهرمان سابق مستر یونیورس و شرایور زمانی نامزد کردند که شرایور برای CBS Morning News، شروع به فعالیت کرد. شهرت شوارتزنگر در آن زمان نسبت به همسرش بسیار بیشتر بود. او اخیرا در مصاحبه ای با Today اظهار کرده که گاهی اوقات حس می‌کند که در کنار آرنولد شوارتزنگر نامرئی است. شرط ازدواج ، صفرهای حساب بانکی است ؛ ترمیناتور عاقلانه عمل می‌کند ! آرنی پس از ازدواج با شرایور زمان خودش را صرف بزرگ کردن فرزندانش کرد و همسرش را به خاطر فشار کاری تنها نگذاشت؛ درست همانطور که برای آن برنامه ریزی کرده بود. با این حال شرایور در این مصاحبه اظهار کرد:
من بعضی اوقات عصبانی می‌شوم چراکه بعضی اوقات وقتی که با همسرم به جایی می‌روم، هیچ کس به من هیچ توجهی نمی‌کند و اصلا متوجه حضور من نمی‌شوند.
شرایور پس از طلاق دوباره خودش را ساخت و متوجه ارزش خودش شد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...