5 تمرین فوری صبحگاهی به پیشنهاد آرنولد شوارتزنگر ؛ مغرتان را روشن کنید!

آرنولد شوارتزنگر یک برنامه تمرینی 5 دقیقه ای صبحگاهی را پیشنهاد می کند که انجام آن می تواند به کاهش موثر چربی و حفظ یک وزن بدن مناسب و سالم منجر شود.
کدخبر (163365) | 19 فروردین 1402 | ساعت 14:31
0 565
5 تمرین فوری صبحگاهی به پیشنهاد آرنولد شوارتزنگر ؛ مغرتان را روشن کنید!
آرنولد شوارتزنگر یک برنامه تمرینی 5 دقیقه ای صبحگاهی را پیشنهاد می کند که انجام آن می تواند به کاهش موثر چربی و حفظ یک وزن بدن مناسب و سالم منجر شود.

به گزارش سرخ نیوز، علی‌رغم اینکه آرنولد شوارتزنگر، اسطوره دنیای بدنسازی، چندین دهه پیش از رقابت‌های حرفه‌ای این رشته کنار کشیده اما همچنان به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهد و به آن علاقمند است. در قسمت اخیر خبرنامه The Pump Daily شوارتزنگر یک برنامه تمرینی 5 دقیقه‌ای صبحگاهی بدون تجهیزات را به اشتراک گذاشت. آرنولد شوارتزنگر به عنوان قهرمان هفت دوره مستر المپیا، در دهه‌های 70 و 80 میلادی به عنوان یک شرکت کننده در بخش آزاد مردان، دوران حرفه‌ای لذت بخشی را تجربه کرد. او در این مدت در رقابت‌های بخش آزاد مردان، مقابل چندین چهره برجسته بدنسازی از جمله فرانک زین و سرجیو اولیوا هر کدام با 3 قهرمانی مستر المپیا و همچنین فرانک کلمبو قرار گرفت. 5 تمرین فوری صبحگاهی به پیشنهاد آرنولد شوارتزنگر ؛ مغرتان را روشن کنید!

از نقش آفرینی در مستند تاثیرگذار تا برنامه تمرینی برای مبتدیان

آرنولد شوارتزنگر علاوه بر داشتن بدنی فوق‌العاده و برجسته، به خاطر شخصیت کاریزماتیک و توانایی‌هایش در سخنرانی به عنوان یک چهره محبوب شناخته می‌شود. او با نقش آفرینی در فیلم مستند Pumping Iron در سال 1977 که محبوبیت زیادی در دنیا به دست آورد، به توسعه و رشد رشته بدنسازی کمک کرد. شوارتزنگر پس از بازنشستگی برای رسیدن به رویای خود وارد دنیای بازیگری شد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرد. او در هالیوود هم به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدل کرد و با فیلم‌های پرفروش متعددی که در آنها نقش آفرینی کرد، به یک سوپراستار سینمایی نیز تبدیل شد. این اسطوره بدنسازی اکنون از سوی بیش از 23.5 میلیون نفر در اینستاگرام دنبال می‌شود و به طور منظم به مردم در مورد سبک زندگی سالم آموزش می‌دهد. آرنولد شوارتزنگر همیشه در ویدیوهای آموزشی و تمرینی خود، نکاتی را برای مبتدیانی که به تازگی ماجراجویی خود را در ورزش تناسب اندام خود را آغاز کرده‌اند، ارائه می‌دهد. او همواره بر اهمیت تبدیل انجام ورزش به یک عادت از طریق پیگیری مستمر آن، تاکید دارد. همچنین او این تمرینات را با یک رژیم غذایی سالم ترکیب کرده و دستورالعمل‌هایی برای تمرینات روزهای استراحت ارائه می‌دهد. شوارتزنگر طرفداران خود را تشویق می‌کند تا بر توسعه توده عضلانی بیش از چربی چربی تمرکز کنند. او مزایای قابل توجه داشتن عضلات بیشتر را توضیح داده و عنوان می‌کند که این کار می‌تواند به کاهش موثر چربی و حفظ یک وزن بدن مناسب و سالم کمک کند. 5 تمرین فوری صبحگاهی به پیشنهاد آرنولد شوارتزنگر ؛ مغرتان را روشن کنید! آرنولد شوارتزنگر یک راهنمای 3 مرحله‌ای ساده برای ایجاد یک برنامه تمرینی ارائه داده که در مجموع 30 دقیقه ورزش در روز را در پی دارد. او این برنامه تمرینی را با کشش تمام بدن که بر تسکین درد تمرکز دارد و همچنین یک چالش تمرینی سریع دو دقیقه‌ای، ادغام می‌کند. این چهره محبوب 75 ساله از طرفداران استفاده از کافئین به عنوان یک محرک پیش از تمرین برای بهبود عملکرد جلسات تمرینی است. شوارتزنگر نکاتی را در مورد نحوه استفاده از کافئین به نحوی که باعث اختلال در خواب نشود را بیان کرده است. وی همچنین برای کاهش وزن استفاده از شیک‌های جایگزین را به جای مصرف وعده‌های غذایی توصیه کرده است.

تمرینات 5 دقیقه آرنولد شواتزنگر بدون تجهیزات

در قسمت اخیر خبرنامه The Daily Pump، آرنولد شوارتزنگر یک برنامه تمرینی 5 دقیقه‌ای را ارائه کرده که برای انجام آن به هیچ وسیله ای نیاز نیست. او از این برنامه تمرینی به عنوان راهکاری جهت گرم کردن یا روشی برای تمرینات صبحگاهی یاد کرده است. او در اینباره می‌گوید:
ما می‌خواهیم تمرینی را آموزش دهیم که می‌توانید به محض خارج شدن از رختخواب، آن را انجام دهید. اما نگران نباشید، برای انجام آن به هیچ تجهیزاتی نیاز ندارید و این یک راه آسان و البته نیروزا برای شروع روز شما است. این برنامه 5 دقیقه‌ای مغز شما را فعال می‌کند، خون شما را به جریان می‌اندازد و سفتی‌های ناشی از عدم تحرک را برطرف می‌کند، بنابراین احساس و حرکت بهتری خواهید داشت.
او در ادامه گفته:
بیشتر ما کل روز را در حالی که روی صندلی یا کاناپه نشسته‌ایم یا با حالتی خمیده پشت کامپیوتر، می‌گذرانیم. این شرایط برای وضعیت بدنتان اصلا جالب نیست و حتی می‌تواند منجر به افزایش احتمال آسیب به درد یا درد در کمرتان شود. اما اگر ماهیچه‌های قسمت مرکزی و قسمت بالایی پشت خود را بیدار کنید، می‌توانید به اصلاح وضعیت بدنتان کمک کنید و این گونه وضعیت کل بدن شما متفاوت خواهد شد.
شوارتزنگر در ادامه تاکید کرده:
این روند مبتنی بر چهار تمرین است که می‌تواند در هر مکانی برای گرم کردن عالی باشد. ما می‌دانیم که انجام این تمرینات برای داشتن یک صبح شگفت انگیز هم می‌تواند فوق العاده باشد. پس از بیدار شدن از خواب، یک ست از هر یک از این چهار تمرین را انجام دهید. با انجام این تمرین، شما گام بلندی برای داشتن یک روز عالی برداشته‌اید.

5 تمرین فوری صبحگاهی به پیشنهاد آرنولد شوارتزنگر ؛ مغرتان را روشن کنید!

تمرین 5 دقیقه ای آرنولد آرنولد شوارتزنگر

  • حرکت گربه شتر: 5-8 تکرار (دم به سمت بالا، بازدم به سمت پایین پایین)
  • حرکت اسکات زانو با نخ: 3-5 تکرار در هر طرف
  • حرکت سگ پرنده: 5-8 تکرار در هر طرف
  • حرکت خم شدن به صورت IYT : تعداد 115 بار تکرار در هر حالت
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...