شیطنت خمزات چیمایف در پاسخ به یک سوال شخصی؛ آدم خوار چچنی و چند همسری؟

به تازگی یک پرسش از خمزات چیمایف درباره چند همسری پرسیده شده است که پاسخ او به این پرسش جالب است.
کدخبر (171510) | 08 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:18
0 480
شیطنت خمزات چیمایف در پاسخ به یک سوال شخصی؛ آدم خوار چچنی و چند همسری؟
به تازگی یک پرسش از خمزات چیمایف درباره چند همسری پرسیده شده است که پاسخ او به این پرسش جالب است.

به گزارش سرخ نیوز، اخیراً سؤال جالبی از خمزات چیمایف، مبارز قدرتمند UFC، پرسیده شد و او نیز پاسخ جالب‌تری به این سؤال داد. سؤال این بود که نظر او در رابطه با چند همسری چیست و چیمایف در پاسخ به این سؤال کمی شیطنت کرد. او اخیراً در یک تاک‌شو شرکت کرده و یکی از بینندگان حاضر در برنامه سؤالی، در رابطه با زندگی شخصی‌اش از او پرسید. او پرسید که نظر چیمایف در رابطه با چندهمسری چیست؟ این سؤال این مبارز در شرایط نامناسبی قرار داد؛ چراکه پاسخ این سؤال به عقاید و ارزش‌های شخصی او برمی‌گردد؛ سؤالی حساس و جنجال‌برانگیز که چیمایف باید به‌طور کاملاً صادقانه و مستقیم به آن پاسخ می‌داد. او در پاسخ گفت:

من حتی نمی‌دانم که چطور به این سؤال پاسخ بدهم. اگر من آن طور که دلم می‌خواهد به این سؤال پاسخ دهم، ممکن است که من را دیگر در خانه راه ندهند!
شیطنت خمزات چیمایف در پاسخ به یک سوال شخصی؛ آدم خوار چچنی و چند همسری؟ 01دین اسلام اجازه چندهمسری را به مسلمانان می‌دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این مبارز چچنی در سال 2022 با همسر خود ازدواج کرده اما با این حال او تا حد زیادی مسائل مربوط به زندگی شخصی خود را پنهان کرده و آشکار نمی‌کند. خمزات چیمایف حتی جزئیات ازدواج خود را نیز تا حد بسیار زیادی مخفی نگه داشته و به هیچ عنوان به‌طور عمومی در این رابطه صحبت نکرده و هیچ عکس و یا اطلاعاتی از ازدواج خود را در فضای مجازی منتشر نکرده است.

حواشی UFC 279 و خمزات چیمایف

پس از اینکه خمزات چیمایف در UFC 279 از وزن اصلی دسته خود فاصله گرفت، خورخه ماسویدال به منتقدان او پیوسته و شدیداً او را زیر سؤال برده است. چیمایف تاکنون عملکردی فوق‌العاده از خودش در UFC به نمایش گذاشته و ادعا کرده که می‌تواند تمام مبارزان دسته ولترویت و میان‌وزن را شکست دهد. این ادعای باعث شده تا انتقادات زیادی به او در این زمینه وارد شود. شیطنت خمزات چیمایف در پاسخ به یک سوال شخصی؛ آدم خوار چچنی و چند همسری؟ 01خمزات چیمایف ملقب به «گرگ» اخیراً ادعا کرده که می‌تواند الکس پریرا، قهرمان دسته میان‌وزن، را شکست دهد. با این حال، بسیاری از مبارزان و متخصصان با او مخالف هستند و معتقدند که این ادعای او به‌نوعی بچگانه است. خورخه ماسویدال در پادکست اخیر The MMA Hour در رابطه با ادعاهای چیمایف صحبت کرده و به تندی از او انتقاد کرده است. او گفت:
وقتی که من متوجه شدم که او گفته که می‌تواند الکس پریرا را شکست دهد، با خودم گفتم مگر تو کی هستی که چنین فکری می‌کنی؟ او قهرمان جهان و تو تاکنون هیچ بردی مقابل 15 مبارز برتر نداشته‌ای. تو در وزن 84 کیلوگرم اصلاً حق نداری چنین حرفی بزنی. توصیه می‌کنم که جلوی دهان خودت را بگیری و مانند بقیه ما تلاش کنی. نمی‌شود که 4 کیلوگرم از وزن مورد نظر فاصله بگیری و همچنان رجزخوانی کنی. برو مبارزه کن، نتیجه بگیر و بعد حرف بزن!
شیطنت خمزات چیمایف در پاسخ به یک سوال شخصی؛ آدم خوار چچنی و چند همسری؟ 01بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...