خمزات چیمایف ؛ آدم خوار چچنی به دنبال مبارزه ای دیگر!

خمزات چیمایف پس از کسب دوازدهمین پیروزی در ام ام ای در آینده ای نزدیک دوباره خودش را برای یک مبارزه جذاب آماده خواهد کرد.
کدخبر (168616) | 01 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:07
0 129
خمزات چیمایف ؛ آدم خوار چچنی به دنبال مبارزه ای دیگر!
خمزات چیمایف پس از کسب دوازدهمین پیروزی در ام ام ای در آینده ای نزدیک دوباره خودش را برای یک مبارزه جذاب آماده خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، خمزات چیمایف موفق شد تا در UFC 279 به دوازدهمین پیروزی خود در ام ام ای دست پیدا کند و ممکن است که در آینده ای نزدیک دوباره مبارزه کند. مبارزه های بدون شکست می‌تواند لیست رقبای احتمالی وی را طولانی‌تر از قبل کند اما بلاتکلیفی او بین دو دسته وزنی کار را برای او دشوار کرده است.

حریف بعدی خمزات چیمایف کیست؟

با توجه به اینکه خمزات چیمایف فرصت مبارزه مقابل نیت دیاز در UFC 279 را به دلیل نرسیدن بر سر وزن از دست داد، ممکن است که UFC تا مدتی مبارزه ای را برای کمربند قهرمانی دسته ولترویت برای او در نظر نگیرد. به نظر می‌رسد که او دوباره باید در دسته ولترویت بجنگد تا نشان دهد که قابل اعتماد است و یا اینکه بار دیگر در دسته میان وزن روی رینگ برود. خمزات چیمایف ؛ آدم خوار چچنی به دنبال مبارزه ای دیگر! شوکت رحمانوف، ویسنته لوکه و استفان تامپسون محتمل ترین رقبای او هستند. در اینجا به بررسی این رقبا می‌پردازیم:
  • رحمانوف یکی از پر سر و صداترین مبارزان دسته ولترویت است و کم کم باید با رقبای سر سخت تر چون خمزات چیمایف مبارزه کند. مبارزه بین چیمایف و این مبارز قزاقستانی می‌تواند یکی از محتمل ترین مبارزه ها بین این دو ستاره نوظهور باشد.
  • لوکه یکی از بهترین مبارزان دسته 77 کیلوگرم (ولترویت) در پنج سال گذشته بوده است. او همواره تشنه عناوین قهرمانی است و هم تیمی گیلبرت برنز است. لوک نیز می‌تواند یکی از رقبای احتمالی چیمایف باشد.
  • تامپسون موفق شد تا در سال 2022 پیروزی ارزشمندی را مقابل کوین هالند به دست بیاورد. تامپسون نیز یکی از چهره های آشنای این دسته است و می‌تواند خمزات چیمایف را به لیست مبارزانی که با آن ها مبارزه کرده، اضافه کند. او می‌تواند از این فرصت به خوبی استفاده کند و توجه بسیاری را به خود جلب کند. مبارزه بین این دو در یکی از دو دسته 77 یا 84 کیلوگرم (میان وزن) انجام خواهد شد.

خمزات چیمایف ؛ آدم خوار چچنی به دنبال مبارزه ای دیگر!

مروری بر مبارزه خمزات چیمایف مقابل کوین هالند

خمزات چیمایف در UFC 279 فرصت بزرگی را از دست داد و به دلیل نرسیدن سر وزن موفق به مبارزه با نیت دیاز نشد. این مبارزه در لیست اولیه UFC 279 قرار داشت، طرفداران زیادی منتظر تماشای این مبارزه بودند و مبارز روسی می‌توانست با شکست دادن او، نام دیاز را نیز به لیست افتخارات خود اضافه کند. با این حال کوین هالند جایگزین دیاز شد و به سرنوشت هشت قربانی قبلی چیمایف رسید. چیمایف تنها به یک راند نیاز داشت تا کار هالند را تمام کند. در این مبارزه، دقیقا چه اتفاقی افتاد؟ خمزات چیمایف از همان شروع مبارزه به سمت هالند حمله ور شد و به او اجازه فرار نمی‌داد. هالند تمام تلاش خود را کرد تا از چنگ حریف خود فرار کند. با این حال با وجود تمام تلاش های هالند، چیمایف کار حریف خود را در راند اول تمام کرد. خمزات چیمایف ؛ آدم خوار چچنی به دنبال مبارزه ای دیگر! در ادامه چه اتفاقی افتاد؟ هالند موفق شد تا به مدت دو دقیقه و نیم از خود در برابر حریف قدرتمند خود دفاع کند اما در نهایت چیمایف با سابمیشن برابو چوک، کار او را در دو دقیقه و 13 ثانیه تمام کرد. چیمایف با این پیروزی بار دیگر قدرت خود را به رخ سایر رقبای حاضر در UFC کشید و برای دومین بار در مقابل یکی از مبارزان قدرتمند این حرفه به پیروزی رسید. بعد از این مبارزه چه خواهد شد؟ گزینه‌های متعددی پیش روی خمزات چیمایف قرار دارد و نمی‌توان از همین حالا حریف قطعی او را مشخص کرد. UFC کار دشواری را برای انتخاب حریف چیمایف در پیش خواهد داشت. با توجه به شرایط وزنی او، نمی‌توان گفت که او در کدام دسته وزنی مبارزه خواهد کرد. خمزات چیمایف ؛ آدم خوار چچنی به دنبال مبارزه ای دیگر!

دلیل محبوبیت زیاد خمزات چیمایف چیست؟

آدم خوار چچنی تاکنون 12 مبارزه انجام داده و همه آن‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است. او برای رسیدن به جایگاهی که هم اکنون در آن قرار دارد بسیار تلاش کرده و با چالش های کوچک و ساده مسیر خودش را آغاز کرد و به مرور زمان خودش را به یکی از مبارزان مورد علاقه دانا وایت تبدیل کرده است.
  • رکورد خمزات چیمایف: 12 پیروزی، بدون شکست (6 ناک اوت، 5 سابمیشن و یک برد با اجماع داوران)
  • قد خمزات چیمایف: 188 سانتی متر
  • دوران پیش از UFC: چیمایف پیش از حضور در UFC، شش مبارزه انجام داده بود و همه را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. از آن شش مبارزه، تنها دو مبارزه به راند دوم کشیده شد و در مبارزه اش مقابل مزواندیل هیونگوا تنها به یک دقیقه زمان نیاز داشت تا با برابو چوک حریف خود را تسلیم کند.
خمزات چیمایف ؛ آدم خوار چچنی به دنبال مبارزه ای دیگر!
  • مبارز مورد علاقه دانا وایت: خمزات چیمایف به یکی از مبارزان مورد علاقه رییس UFC تبدیل شده چراکه در هر زمان و هر مکان آماده مبارزه کردن است. چهار مبارزه ابتدایی او در قفس در دو دسته میان وزن و ولترویت انجام شد.
  • مک گرگور روسی: شاید بتوان گفت که بذله گویی و درست استفاده کردن از کلمات و رجز خوانی در فضای مجازی، امروزه به یکی از مهم ترین اصول UFC شده است. با وجود اینکه زبان انگلیسی، زبان مادری خمزات چیمایف به حساب نمی‌آید، با این حال او به خوبی می‌داند که چطور در توییتر از این قابلیت ها استفاده کند.
  • فعال در توییتر: این مبارز اصالتا اهل سوئد است و به یکی از کاربران پرطرفدار توییتر تبدیل شده است و به خوبی از این پلتفرم برای به چالش کشیدن مبارزان برتر دسته ولترویت استفاده می‌کند. از این مبارزان می‌توان به لئون ادواردز، گیلبرت برنز و کولبی کووینگتون اشاره کرد.
  • واکنش‌ها با مبارزان بازنشسته: چیمایف در سال 2021 توییت های بسیاری را در اکانت توییتر خود منتشر کرد. از این توییت ها می‌توان به توییت هایی اشاره کرد که او در آن ها براک لزنر و جورجز سنت پیر مبارزان بازنشسته UFC و دنیل کورمیر قهرمان سابق را به چالش کشیده بود. از بین آن ها، تنها کورمیر به او پاسخ داد و از این چالش استقبال کرد.
  • ویدیوهای خبرساز: چیمایف همچنین در ویدیوهای تمرینی جدیدش نیز خبرساز شده است؛ از ویدیوهای تمرینی با یاروسلاف آماسوف گرفته تا دارن تیل مبارز قدیمی UFC.
خمزات چیمایف ؛ آدم خوار چچنی به دنبال مبارزه ای دیگر!

ارزش دارایی های خمزات چیمایف

معیار موفقیت یک مبارز حرفه‌ای به درآمدی است که از این کار کسب کرده است. هنوز زود است که در رابطه با ارزش دارایی های چیمایف صحبت کنیم اما به هر حال ارزش دارایی های او بیش از 294 هزار دلار تخمین زده شده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...