صحبت های آرنولد شوارتزنگر درباره دردسرهایش در ورود به دنیای سینما

آرنولد شوارتزنگر پس از ورود از دنیای بدنسازی به سینما، از دردسرهایی که داشت، می‌گوید.
کدخبر (205008) | 23 تیر 1402 | ساعت 06:07
0 231
صحبت های آرنولد شوارتزنگر درباره دردسرهایش در ورود به دنیای سینما
آرنولد شوارتزنگر پس از ورود از دنیای بدنسازی به سینما، از دردسرهایی که داشت، می‌گوید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ورود آرنولد شوارتزنگر از دنیای بدنسازی به صنعت سینما، آن طور که توقع می‌رفت، پیش نرفت. او به‌دلیل شهرت فراوان و موفقیت‌هایش در دنیای ورزش، انتظار داشت تا هالیوودی‌ها با آغوش باز از او استقبال کنند؛ البته اینگونه نشد و در دهه 1970، ترندها درباره بازیگران محبوب دستخوش تغییراتی شد و این ماجرا دامنگیر آرنولد نیز شد. او اخیراً در گفتگویی در موزه آکادمی لس آنجلس درمورد مسائل مختلفی از زندگی‌اش صحبت کرده و درمورد حضورش در صنعت هالیوود و اینکه به‌دلیل لهجه متفاوت انگلیسی و هیکل درشتش نادیده گرفته می‌شد، حرف زد و به این نکته تأکید کرد که در آن زمان، بازیگران لاغر و سبک وزنی مثل آل پاچینو در اوج محبوبیت بودند.

روزهای ابتدایی آرنولد در هالیوود

بعد از اتمام دوره طلایی حضور آرنولد در دنیای بدنسازی، او تصمیم گرفت تا در صنعت سینما نامی برای خود دست و پا کند. این سلبریتی 75 ساله با یادآوری آن روزها گفته که به او گفته می‌شد که کسی نتوانسته با لهجه آلمانی در این صنعت به موفقیت برسد. علاوه‌بر این، هیکل درشت آرنولد نیز دیگر موردی بود که نقطه ضعف دیگری برای او تلقی می‌شد؛ اما آرنولد توانست غیرممکن را ممکن کند و در هالیوود هم به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت. او تحت تأثیر این اظهارنظرها، از این متعجب بود که چطور بازیگران درشت اندامی مثل استیو ریوز یا رگ پارک توانسته‌اند تا به موفقیت برسند. او در عین حال، به این نکته اشاره کرد که این بازیگران، چهره‌های سرشناس دهه 1960 بودند و در دهه 1970، بازیگرانی مثل داستین هافمن و آل پاچینو ظهور کردند. صحبت های آرنولد شوارتزنگر درباره دردسرهایش در ورود به دنیای سینما این ستاره هالیودی چند سال پیش در گفتگویی در این رابطه گفته بود:
الان ما در دهه 1970 هستیم و سمبل‌های جذاب، وودی آلن و داستین هافمن و آل پاچینو هستند. ستاره‌هایی که وزنشان 55 کیلوگرم است و تو 110 کیلو وزن داری. یعنی در مقایسه با آن‌ها، یک هیولا هستی! خب طبیعی است که کسی نمی‌خواهد با تو قرارداد ببندد.

ماجراجویی های آرنولد در هالیوود

آرنولد در یک کنفرانس خبری در دفتر گوگل در ونیز نیز، درمورد ماجراجویی‌اش در هالیوود صحبت کرده بود. او قبل از شرکت در این کنفرانس خبری، به سرزمین مادری‌اش سفر کرده بود تا در مراسم معارفه کتابش تحت عنوان «یادآوری کامل: داستان زندگی باورنکردنی و واقعی من» حضور بیابد. آرنولد در بخشی از صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که تلاش او برای ایفای نقش اصلی در سال‌های ابتدایی حرفه بازیگری‌اش کار بسیار سختی بوده؛ چراکه با وزن بالای 100 کیلوگرم او، دائماً این سؤال مطرح می شد:
کدام بازیگر حاضر است تا نقش مقابل شما را ایفا کند؟
صحبت های آرنولد شوارتزنگر درباره دردسرهایش در ورود به دنیای سینمالهجه آلمانی آرنولد هم یک فاکتور نگران‌کننده دیگر برای مقامات صنعت سینما بود. اما به رغم همه این دغدغه‌ها، آرنولد مسیر خودش را پیدا کرد و توانست تا تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین سوپراستارهای صنعت سینما شود. او پس از آن که سال‌ها در دنیای بدنسازی پادشاهی کرد، توانست رویای حضورش در هالیوود را محقق کند؛ آن هم با داشتن فاکتورهایی که خیلی‌ها موفقیت را برای او غیرممکن می دانستند، اما آرنولد توانست تا با اراده و فداکاری خیره‌کننده، مسیری شگفت‌انگیز را رو به موفقیت ایجاد و طی کند. جدیدترین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...