عربستان سعودی میزبان یک مبارزه بزرگ دیگر / جیپسی کینگ در برابر قهرمان سنگین وزن جهان!

تایسون فیوری قهرمان WBC در ماه اکتبر در کشور عربستان سعودی به مبارزه با فرانسیس انگانو قهرمان سابق سنگین وزن یو اف سی خواهد رفت.
کدخبر (207724) | 23 تیر 1402 | ساعت 21:04
0 147
عربستان سعودی میزبان یک مبارزه بزرگ دیگر / جیپسی کینگ در برابر قهرمان سنگین وزن جهان!
تایسون فیوری قهرمان WBC در ماه اکتبر در کشور عربستان سعودی به مبارزه با فرانسیس انگانو قهرمان سابق سنگین وزن یو اف سی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تایسون فیوری قهرمان WBC در تاریخ ششم آبان ماه (28 اکتبر) در عربستان سعودی به مبارزه با فرانسیس انگانو قهرمان سابق سنگین وزن سابق UFC خواهد رفت. این مبارزه طبق قوانین حرفه‌ای بوکس برگزار می‌شود. تایسون فیوری قهرمان دبلیو بی سی

مبارزه تایسون فیوری با انگانو در رینگ بوکس با حضور سه داور

این اعلامیه تعداد راندهای مبارزه را مشخص نکرد اما تأیید کرد که این مسابقه در یک رینگ بوکس با حضور سه داور و با استفاده از سیستم 10 امتیازی برگزار خواهد شد. فیوری قرار بود با الکساندر اوسیک در یک مبارزه به رقابت اما مذاکرات در اسفند ماه 1401 به نتیجه نرسید. مبارزه تایسون فیوری با انگانو در رینگ بوکس با حضور سه داور فیوری 34 ساله از زمانی که در ماه دسامبر با شکست دادن دریک چیسورا در یک مبارزه ده راندی از عنوان قهرمانی WBC خود دفاع کرد، دیگر مبارزه نکرده است و حالا در این مبارزه باید ببینیم که آیا حریف او می‌تواند رکورد مبارزه‌های بدون شکست او را بشکند یا خیر. فیوری در یک بیانیه گفت:
این شخص قرار است قدرتمند ترین مشت زن جهان باشد اما ببینیم واکنش او به ضربات کینگ جیپسی (تایسون فیوری) چگونه است. بیشتر از این نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره در کامل توجه تمام طرفداران ورزشگاه به مبارزه بروم.
فرانسیس انگانو بعد از اینکه با UFC در عقد قرارداد به مشکل خورد، کمربند قهرمانی سنگین وزنش را از دست داد و در دی ماه 1401 (ژانویه 2023) از یو اف سی خارج شد. او همچنین پس از پیروزی فیوری در مقابل دیلیان وایت در فروردین ماه 1401 (آوریل 2022)، درباره یک مبارزه مشترک با فیوری صحبت ‌کرد. انگانو گفت: فرانسیس انگانو
من سه سال است منتظر دیدار با تایسون در رینگ هستم. رویای من همیشه مبارزه کردن با بهترین‌ ها بوده است.
انگانو افزود:
پس از بدست اوردن قهرمانی سنگین وزن ام ام ای ، این فرصتی برای من است تا این رویا را به واقعیت تبدیل کنم و جایگاهم را به عنوان قدرتمندترین مرد روی کره زمین تثبیت کنم.

مبارزه تایسون فیوری با انگانو در رینگ بوکس با حضور سه داور

فرانک وارن : تایسون در حال شکستن مرزهای جدیدی است

انگانو رکورد 17 برد و 3 شکست و 12 ناک اوت را در مبارزات ام ام ای خود دارد. این مبارز 36 ساله، پس از اینکه با یو اف سی به توافق نرسید و در حالی که هنوز قهرمان سنگین وزن بود از این مجموعه جدا شد، در اردیبهشت ماه (مه 2023) با سازمان پی اف ال قرارداد بست. فرانک وارن در این رابطه اظهار کرد:
این مبارزه سنگین وزن همانند جنگ می‌ماند. تایسون در بهترین حالت خود قرار دارد و در حال شکستن مرزهای جدیدی می‌باشد و این مبارزه یک رویداد بی‌ نظیر است. مبارزه این دو غول در ریاض، اتفاقی مهم و تاریخی خواهد بود.
اخبار جدید ورزش ام ام ای

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...