علیرضا بیرانوند سلطان مصدومیت های بدموقع!

علیرضا بیرانوند نشان داده ید طولایی در مصدومیت های بدموقع دارد و این بار نیز ممکن است در شرایطی مشابه بازی پرسپولیس و النصر عربستان را از دست بدهد!
کدخبر (228556) | 19 شهریور 1402 | ساعت 19:56
0 211
علیرضا بیرانوند سلطان مصدومیت های بدموقع!
علیرضا بیرانوند نشان داده ید طولایی در مصدومیت های بدموقع دارد و این بار نیز ممکن است در شرایطی مشابه بازی پرسپولیس و النصر عربستان را از دست بدهد!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با پیگیری اخبار باشگاه پرسپولیس متوجه خواهید شد که در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا 2023 و با توجه به نخستین بازی آسیایی سرخپوشان در این رقابت ها مقابل النصر عربستان، نگرانی مصدومیت علیرضا بیرانوند هم به نگرانی کمبود مهاجم برای هواداران این تیم افزوده شد. یک حرکت طبیعی در دیدار ایران مقابل بلغارستان توسط علیرضا بیرانوند که به عنوان شماره یک یوزها درون دروازه قرار گرفته بود باعث شد وی با مصدومیتی مواجه شود که گفته می شود حداقل ۲ تا ۴ هفته نیاز به زمان برای بهبود دارد تا حالا و در فاصله کمتر از ۱۰ روز مانده به بازی پرسپولیس و النصر همه نگران وضعیت بیرانوند باشند خصوصا که می دانیم سرخ ها دروازه بان دوم با تجربه و قابل اعتمادی ندارند! نکته جالب اینجاست که این مصدومیت، اولین مصدومیت بدموقع علیرضا بیرانوند نبوده و گلر پرسپولیس ید طولایی در مصدومیت دارد، آن هم در بدترین زمان ممکن؛

تمام مصدومیت های بدموقع علیرضا بیرانوند

۱-مصدومیت علیرضا بیرانوند در جریان بازی ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ از ناحیه بینی که باعث شد وی نتواند به ادامه بازی مقابل انگلیس برسد و البته دیدار حساس مقابل ولز را از دست بدهد. ۲-مصدومیت آبان ماه ۱۳۹۵ در جریان بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و شکستن دست این دروازه بان که در نهایت منجر به آن شد که علیرضا بیرانوند دیدار حساس ایران مقابل سوریه در مقدماتی جام جهانی را از دست بدهد. ۳-مصدومیت مهرماه ۱۳۹۵ در تیم آنتورپ که منجر به دوری چندهفته ای علیرضا بیرانوند از میادین شد و وی متعاقبا بازی دوستانه تیم ملی مقابل ازبکستان را از دست داد. ۴-چنانچه مصدومیت علیرضا بیرانوند مقابل بلغارستان باعث شود وی دیدار مقابل النصر عربستان را از دست بدهد و با توجه به شرایط موجود پرسپولیس، می توان این مصدومیت را بدترین مصدومیت تاریخ گلر سرخ ها محسوب کرد.  

آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...