فیل هیث و تمرکز روی سلامتی / فیزیک قهرمان 7 دوره مستر المپیا چگونه حفظ شد؟

فیل هیث، فیزیک فوق‌العاده خود را حتی پس از کناره‌گیری از این حرفه در سال 2020 بازهم حفظ کرده است.
کدخبر (185249) | 05 خرداد 1402 | ساعت 18:19
0 479
فیل هیث و تمرکز روی سلامتی / فیزیک قهرمان 7 دوره مستر المپیا چگونه حفظ شد؟
فیل هیث، فیزیک فوق‌العاده خود را حتی پس از کناره‌گیری از این حرفه در سال 2020 بازهم حفظ کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، فیل هیث، اسطوره بدنسازی، فیزیک فوق‌العاده خود را حتی پس از کناره‌گیری از این حرفه در سال 2020 همچنان حفظ کرده است. او اخیراً در اینستاگرام در رابطه با افزایش تمرینات خود و همچنین از بهبود وضعیت خود به کمک داروهای مختلف صحبت کرده است. او اظهار کرد:

حفظ سلامت کار سخت و دشواری است. هدف این است که تأثیرات بلندمدتی را در خودمان ایجاد کنیم.
هیث در دوران حرفه‌ای خود عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خودش به نمایش گذاشت و در مجموع به هفت قهرمانی پیاپی در مستر المپیا دست پیدا کرد (از سال 2011 تا سال 2017). او در دسته آزاد مردان فوق‌العاده بود و با حریفان قدرتمندی چون کای گرین و شاون رودن و دنیس ولف آلمانی رقابت کرد.

فیل هیث و تمرکز روی سلامتی واکنش فیل هیث به بازگشت به میادین

اواخر سال 2022 اعلام شد که مسترز المپیا 2023 نیز تحت نظر لیگ حرفه‌ای IFBB برگزار خواهد شد. این رقابت پس از 11 سال دوباره برگزار خواهد شد؛ این مسابقات در رومانی و از سوم تا پنجم شهریور برگزار خواهد شد. هواداران امیدوارد بودند که هیث و جی کاتلر بار دیگر با شرکت در این رقابت‌ها به بدنسازی حرفه‌ای بازگردند اما آن‌ها به‌طور عمومی اعلام کردند که چنین اتفاقی نخواهد افتاد. هیث در پادکست «Voice of Bodybuilding» با باب سیچریلو همراه شد و اظهار کرد که اگر جایزه این رقابت‌ها به یک میلیون دلار افزایش پیدا کند، او در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد. او باور دارد که با توجه به سن و موفقیت‌های هیث در این زمینه، هواداران نیز مشتاقانه از حضور او در این رقابت‌ها استقبال خواهند کرد. با این حال، تمرکز اصلی هیث هم‌اکنون روی سلامتی و طول عمرش است. فیل هیث و شمشیر سرخ در دست؛ جنگ ستارگان و شخصیت مورد علاقه قهرمان سابق مستر المپیا!

بهبود وضعیت و عملکرد فیل هیث به کمک درمان های مختلف

هیث هم‌اکنون برخلاف گذشته، هفت روز هفته را تمرین نمی‌کند اما با این حال، همچنان فیزیک فوق‌العاده عضلانی خود را به کمک داروها و درمان‌های مختلف حفظ کرده است. او اظهار کرد:
با وجود اینکه من دیگر هفت روز هفته را تمرین نمی‌کنم، اما به خوبی حجم عضلاتم را حفظ کرده‌ام و این به خاطر این است که من مسیر درستی در طول دوران حرفه‌ای خودم طی کردم. من همچنین از داروهای مختلف استفاده می‌کنم که برای رسیدن من به اهدافم به من کمک می‌کنند و هم‌اکنون وقت بیشتری را به باشگاه اختصاص می‌دهم و در هفته‌های آینده نیز، بیشتر و بیشتر به باشگاه خواهم رفت؛ چراکه بدنم بسیار سالم و سرحال هست!
هیث همچنین عنوان کرد که ریکاوری، استفاده از روش های درست و درمان‌های مناسب، کلید رسیدن به موفقیت‌های بزرگ است. او گفت:
من می‌دانم که برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ، باید در اوج خودم باشم. این دقیقاً همان چیزی است که من تلاش کردم تا در تمام دوران حرفه‌ای خودم آن را رعایت کنم. شما باید هوشمندانه تمرین کنید، سخت تمرین کنید، در حین انجام تمرینات از وقتتان لذت ببرید اما همزمان باید ریکاوری انجام دهید و از درمان‌های مناسب استفاده کنید تا مدت بیشتری در اوج خود بمانید.

چرا فیل هیث به مستر المپیا باز نمی‌گردد؟

جی کاتلر، ‌رقیب اسبق فیل هیث، بارها به بازگشت احتمالی فیل هیث اشاره کرده است. طبق صحبت‌های جی کاتلر، مستر المپیا 2023 می‌تواند آسیب‌های مختلفی را به فیل هیث وارد کند. اگر فرض کنیم که هیث قصد دارد تا در این رقابت‌ها شرکت کند، او باید با درک لانسفورد و هادی چوپان، قهرمان حال حاضر مستر المپیا، رقابت کند؛ دو بدنسازی که هنی رامبد، مربیگری هر دوی آن‌ها را برعهده دارد. فیل هیث و تصحیح تفکرات اشتباه جامعه / پروتئین گیاهی یا پروتئین های جانوری؟ فیل هیث آخرین بار به طور قاطعانه، به حضور یا عدم حضور خود در رقابت‌های بدنسازی سال 2023 پاسخ داد. او در یکی از پست‌های اینستاگرام خود اظهار کرد که در رقابت‌هایی که اواخر سال 2023 برگزار خواهند شد، حضور پیدا نخواهد کرد. تمرکز اصلی فیل هیث هم‌اکنون روی افزایش سلامتی و تناسب اندام است و قصد دارد تا چه در صورت بازگشت و در چه صورت بازنگشتن به رقابت‌های حرفه‌ای بدنسازی، بدن فوق‌العاده خود را حفظ کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...