لوئیس روبیالس به دلیل حرکت غیر اخلاقی با تیم فوتبال زنان اسپانیا بالاخره استعفا داد

لوئیس روبیالس در مصاحبه با پیرس مورگان اعلام کرد که از سمتش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا استعفا خواهد داد.
کدخبر (228586) | 19 شهریور 1402 | ساعت 20:50
0 174
لوئیس روبیالس به دلیل حرکت غیر اخلاقی با تیم فوتبال زنان اسپانیا بالاخره استعفا داد
لوئیس روبیالس در مصاحبه با پیرس مورگان اعلام کرد که از سمتش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا استعفا خواهد داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لوئیس روبیالس، رئیس تعلیق‌شده فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد پس از حواشی اخیر و جنجال های ایجاد شده پیرامون تیم ملی زنان اسپانیا، از ریاست فدراسیون استعفا خواهد کرد. روبیالس پیش از این طی یک سخنرانی ۳ بار اعلام کرده بود استعفا نمی‌کنم. البته که بعد از این اتفاق، سازمان فیفا، لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را به مدت ۳ ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد؛ اما او باز هم استعفا نداد.

لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بالاخره استعفا داد

لوئیس روبیالس به دلیل حرکت غیر اخلاقی با تیم فوتبال زنان اسپانیا بالاخره استعفا داد   پس از حرکات غیر اخلاقی لوئیس روبیالس با جنیفر هرموسو و سایر بازیکنان تیم ملی زنان اسپانیا، جنجال های زیادی پیرامون این رئیس فدراسیون ایجاد شد و کاپیتان های تیم ملی فوتبال مردان اسپانیا نیز این حرکت را محکوم کردند. بوسه های جنجالی لوئیس روبیالس حمایت ناتالی پورتمن از جنیفر هرموسو را هم به همراه داشت. در همین حین نیز اعضای تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا که قهرمان جام جهانی شدند با انتشار بیانیه ای اعلام کردند تا زمانیکه لوئیس روبیالس از سمتش در ریاست فدراسیون فوتبال استعفا ندهد در هیچ بازی ملی شرکت نمی کنند.

بی اخلاقی رئیس اسپانیایی با تیم فوتبال زنان جنجال ساز شد

لوئیس روبیالس به دلیل حرکت غیر اخلاقی با تیم فوتبال زنان اسپانیا بالاخره استعفا داد ماجراهای جنجالی لوئیس روبیالس و تیم ملی زنان اسپانیا، دامن سرمربی تیم فوتبال مردان اسپانیا را هم گرفت و لوئیس دلافوئنته، سرمربی فعلی تیم ملی اسپانیا، به دلیل تشویق رئیس فدراسیون، در آستانه برکناری از سِمت خود قرار داشت. در حال حاضر از متئو لاهوز، داور سرشناس این کشور و متئو آلمانی، مدیر ورزشی سابق بارسلونا، به عنوان کاندیداهای احتمالی جانشینی روبیالس نام برده می‌شود. جدیدترین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...