مایک تایسون و ریک فلر حین استعمال ماریجوانا + عکس

مایک تایسون و ریک فلر ستاره های سابق بوکس و کشتی کج که روزگاری الگوی جوانان به شمار می رفتند، در حال مصرف ماریجوانا کنار یکدیگر دیده شدند!
کدخبر (219305) | 22 مرداد 1402 | ساعت 21:24
0 290
مایک تایسون و ریک فلر حین استعمال ماریجوانا + عکس
مایک تایسون و ریک فلر ستاره های سابق بوکس و کشتی کج که روزگاری الگوی جوانان به شمار می رفتند، در حال مصرف ماریجوانا کنار یکدیگر دیده شدند!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مایک تایسون پادکستی شخصی به نام Hot Boxin دارد که در آن با سلبریتی‌های مختلف به گفتگو می‌نشیند و غالبا با آن ها ماریجوانا نیز می‌کشد. اما بسیاری از افراد ممکن است ندانند که تایسون صاحب یک برند در صنعت تولید و عرضه‌ی ماریجوانا است و کسب‌ و کار موفقی را در این حوزه دنبال می‌کند. او در این خصوص با چند سلبریتی نیز شراکت دارد و یکی از آنها اسطوره WWE یعنی ریک فلر است. ریک فلر و مایک تایسون به‌طور شراکتی صاحب یک کمپانی پخش ماریجوانا هستند و ترسی هم از وید کشیدن در کنار یکدیگر و در برابر دوربین‌ها ندارند. هر دوی این اسطوره‌های این کار را بارها انجام داده‌اند. این دو نفر در قسمت اخیر پادکست مایک تایسون در کنار یکدیگر حاضر شده‌اند و با هم به استعمال ماریجوانا پرداخته‌اند.

با مایک تایسون بر سر کشیدن وید رقابت نکنید!

یکی از آثار رایج مصرف ماریجوانا این است که اگر میزان زیادی از آن را استعمال کنید ممکن است حس کنید که در یک وضعیت نباتی فرو رفته‌اید. این دقیقا همان اتفاقی است که برای ریک فلر رخ داده است. فلر گفته است که پس از وید کشیدن با مایک تایسون احساس کرده است که مرده است. ویدئوی مشترک مایک تایسون و اسطوره کشتی کج حین استعمال ماریجوانا؛ ریک فلر به کما فرو رفت البته فلر گفت که اوضاع سلامتی‌اش کاملا خوب است و خطری متوجهش نیست. با این حال این اسطوره کشتی کج گفته است که از این موضوع درسی گرفته و آن هم این است که نباید در وید کشیدن با مایک تایسون رقابت کرد. ریک فلر در این خصوص گفته است:
من به خودم گفته‌ام: آیا مرده‌ام؟ آیا من همین الان مُردم؟ لحظه‌ای حس کردم که مرده‌ام و انگار در کما فرو رفته بودم. اما هنوز می‌توانستم فکر کنم و فکر نمی‌کنم که پس از مرگ بتوانم فکر کنم! اینها جملاتی بودند که در گفتگو با خودم به کار بردم.
ریک فلر پیش از این سابقه کما را داشته است. او در سال 2017 و به‌دنبال یک عمل جراحی ناموفق برای مدتی در کما فرو رفت. فلر در کنار مایک تایسون آنقدر ماریجوانا مصرف کرد که گمان کرد دوباره در کما فرو رفته است. اگر ریک فلر در آینده نیز می‌خواهد تجربه وید کشیدن با سلبریتی‌ها را تکرار کند ما به او توصیه می‌کنیم که این کار را با اسنوپ داگ، ویز خلیفا و ویلی نلسون نیز انجام ندهد. این سه نفر نیز در کنار مایک تایسون اسطوره‌های مصرف ماریجوانا هستند. آخرین اخبار چهره های ورزشی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...