مبارزه رویایی دشمنان مشترک حبیب نورماگومدوف ؛ کانر مک گرگور و جاستین گیجی برای کمربند BMF

کدخبر (216242) | 14 مرداد 1402 | ساعت 16:58
0 259
مبارزه رویایی دشمنان مشترک حبیب نورماگومدوف ؛ کانر مک گرگور و جاستین گیجی برای کمربند BMF
با توجه به حواشی اخیر و تمایل دو مبارز، نبرد میان کانر مک گرگور و جاستین گیجی برای کمربند BMF بیش از پیش محتمل به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هر ورزشی به دنبال قهرمان خود است، قهرمان هم کسی نیست جز کسی که جوهر ورزش را تجسم می‌بخشد. بی شک در ورزش ام ام ای، کانر مک گرگور این عنوان قهرمان و چنین جایگاهی را به خود اختصاص داده است؛ مبارزی که طرفداران را با صحبت‌های آتشین، دعواهای هیجان انگیز و رفتارهای شرمسارانه خود مجذوب می‌کند و آنها را به این ورزش خشن و بی‌رحم علاقه‌مند می‌کند.

در عین حال جاستین گیجی، صاحب کمربند قهرمانیBMF  نیز همین مسیر را طی کرده و با سبک مبارزه جاه‌طلبانه خود، دل هوادارانش را ربوده است.

از آنجایی که شایعات در مورد مبارزه احتمالی بین این دو مبارز به گوش می‌رسد، طبیعی است که از خودمان بپرسیم آیا انجام چنین رقابتی واقعا منطقی است یا خیر.

اگر واقعا قرار باشد کانر مک گرگور و جاستین گیجی مقابل هم قرار بگیرند، این مبارزه چه نوع تأثیری می‌تواند بر روی پروموشن داشته باشد؟ مبارزه رویایی دشمنان مشترک حبیب نورماگومدوف ؛ کانر مک گرگور و جاستین گیجی برای کمربند BMF

کانر مک گرگور مقابل جاتسین گیجی؛ این مبارزه منطقی است؟

در حقیقت بذر این رقابت در UFC 291 کاشته شد؛ جایی که جاستین گیجی عنوان BMF را با شکست داستین پویریر به دست آورد و پس از آن مک گرگور او را برای مبارزه بر سر عنوان BMF دعوت کرد. از آن زمان تا کنون، طرفداران ام ام ای روزهای پرالتهابی را تجربه کرده‌اند. کانر مک گرگور بدون هیچ ترسی، صاحب عنوان BMF را به چالش کشیده تا او را ناک اوت کند و گیجی هم این پیشنهاد را بی پاسخ نگذاشته و با یک چالش متقابل از مک گرگور خواسته تا قرارداد مبارزه را هر چه زودتر امضا کنند. البته در کمال تعجب کانر مک گرگور با جسارت ادعا می‌کند که به دلیل درخواست گیجی، او قبلا قرارداد را امضا کرده است، این در حالی است که هیچ بیانیه رسمی در مورد احتمال برگزاری این مبارزه از پیش منتشر نشده است. حالا انتظارات از این دو مبارز بزرگ افزایش یافته و به نظر می‌رسد که دیر یا زود صحنه برای یک رقابت بزرگ آماده می شود. با این حال، در میان این همه هیجان، این سوال باقی می‌ماند که آیا این مبارزه واقعا منطقی است؟ مبارزه رویایی دشمنان مشترک حبیب نورماگومدوف ؛ کانر مک گرگور و جاستین گیجی برای کمربند BMF در واقع قدرت کانر مک گرگور غیرقابل انکار است و به تنهایی می‌تواند هم سرنوشت حریف و هم ثروت شرکت را تغییر دهد. حضور او به طور مداوم به انجام پردرآمدترین رویدادهای بازدید به ازای پرداخت شرکت کمک کرده چراکه او توانایی ویژه‌ای در جذب مخاطب دارد و هواداران را به راحتی به ورزشگاه می‌کشاند. بی‌تردید بازگشت او پس از دو سال غیبت، به میدان بزرگی نیاز دارد و محتمل‌ترین رقیب او در حال حاضر مایکل چندلر است. با این حال ممکن است مبارزه مستقیم برای عنوان قهرمانی در حال حاضر امکان پذیر نباشد.

وجه اشتراک کانر مک گرگور و جاتسین گیجی

با این حال، این امکان برای مک گرگور وجود دارد که برای کمربند BMF که عنوانی منحصر به فرد و معناداری است، رقابت کند. جاستین گیجی که اخیرا کمربند را به دست آورده، به دلیل قدرت چشمگیر خود چالش بزرگی برای کانر مک گرگور خواهد بود و فراموش نکنیم که هر دو مبارز این تمایز و البته نقطه اشتراک را دارند که تنها کسانی هستند که حبیب نورماگومدوف را در یک راند شکست داده‌اند. مبارزه رویایی دشمنان مشترک حبیب نورماگومدوف ؛ کانر مک گرگور و جاستین گیجی برای کمربند BMF در همین حال به نظر می‌رسد که مبارزه قهرمانی دسته سبک وزن میان اسلام ماخاچف و چارلز اولیویرا تایید شده و تا آن زمان جاستین گیجی می‌تواند با شکست دادن مک گرگور موقعیت خود را تقویت و چشم انداز بهتری برای مسابقه ارائه کند. با در نظر گرفتن همه موارد با اطمینان می‌توانیم بگوییم که مبارزه بین این دو کاملا منطقی است چراکه امکان بازگشت کانر مک گرگور به یک رقابت بزرگ را فراهم می‌کند. در عین حال از نظر اقتصادی برای مبارز ایرلندی و پروموشن مزایای زیادی خواهد داشت چراکه مک گرگور برای مبارزه بازگشت و همین طور کسب کمربند قهرمانی BMf آماده است. آخرین اخبار از دنیای MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...