مبارزه کشتی کج سه جانبه آندرتیکر مقابل باتیستا مقابل ادج در «آرمگدون 2007» + ویدئو

ویدیو مسابقه کشتی کج آندرتیکر مقابل باتیستا مقابل ادج در «آرمگدون ۲۰۰۷» بر سر کمربند قهرمانی جهان را مشاهده می کنید.
کدخبر (205715) 18 تیر 1402 | ساعت 16:05
0 306
ویدیو مسابقه کشتی کج آندرتیکر مقابل باتیستا مقابل ادج در «آرمگدون ۲۰۰۷» بر سر کمربند قهرمانی جهان را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، PPV «آرمگدون ۲۰۰۷» به تهیه کنندگی کمپانی WWE و با حضور ۱۲۵۰۰ تماشاگر در استادیوم «ملون آرنا» شهر پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا آمریکا برگزار شد. این آخرین پی پی وی WWE بود که با کیفیت 480p رلیز میشد و از این پس تا به امروز کیفیت رلیز ویدیو به 720p ارتقا پیدا کرد. مین ایونت این رویداد به مبارزه سه جانبه آندرتیکر مقابل باتیستا مقابل ادج بر سر کمربند قهرمانی جهان کمپانی WWE اختصاص یافت.

مبارزه کشتی کج سه جانبه آندرتیکر مقابل باتیستا مقابل ادج در «آرمگدون ۲۰۰۷» + ویدئو

استوری لاین

کشمکش آندرتیکر و دیو باتیستا از «رسلمانیا ۲۳» و پس از شکست باتیستا و از دست رفتن کمربند قهرمانی جهان ادامه داشت. اواسط سال ۲۰۰۷ باتیستا مجددا کمربند قهرمانی جهان را به دست آورد. آندرتیکر با به چالش کشیدن باتیستا و با موافقت کمپانی پیشنهاد مسابقه ای درون قفس بر سر کمربند قهرمانی جهان در «سوروایور سریز ۲۰۰۷» را داد. مسابقه برگزار شد و در حالی که آندر تیکر پس از اجرای فینیشر تومبستون در حال پین فال باتیستا و به دست آوردن کمربند بود مورد حمله ادج قرار گرفت و مسابقه را واگذار کرد. در اسمکدان شب بعد «سوروایور سریز» ادج اعلام کرد که با «ویکی گررو» جنرال منیجر وقت اسمکدان وارد رابطه شده اند و ویکی اعلام کرد که فرصت چلنج کمربند باتیستا را به ادج خواهد داد. در همین حین باتیستا وارد رینگ شد و پس از جدال لفظی با ادج به او حمله کرد و این درگیری به خارج از رینگ کشیده شده و تا رمپ استادیوم و پشت صحنه ادامه پیدا کرد. آندرتیکر در حین درگیری این دو وارد رینگ شده و فینیشر تومبستون را روی ویکی گررو اجرا کرد.
مبارزه کشتی کج سه جانبه آندرتیکر مقابل باتیستا مقابل ادج در «آرمگدون ۲۰۰۷» + ویدئوهفته بعد ادج در مبارزه ای بر سر کمربند قهرمانی جهان مقابل باتیستا قرار گرفت که با دخالت آندرتیکر بی نتیجه ماند. در نتیجه «تدی لانگ» که پس از مصدومیت «ویکی گررو» به عنوان جنرال منیجر موقت اسمکدان عمل می کرد، اعلام کرد که مین ایونت پی پی وی پیش رو یعنی آرمگدون ۲۰۰۷ به مبارزه سه جانبه آندرتیکر و باتیستا و ادج بر سر کمربند قهرمانی جهان اختصاص خواهد یافت.

ویدئو مبارزه کشتی کج سه جانبه آندرتیکر مقابل باتیستا مقابل ادج در «آرمگدون ۲۰۰۷»

  سایر رویدادهای نوستالژیک کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...