مشکلات جدید برای هالی بری ؛ او باید به همسر سابقش خرجی بدهد!

رأی جدید دادگاه برای طلاق هالی بری، واکنش هواداران را به دنبال داشت.
کدخبر (224853) | 08 شهریور 1402 | ساعت 06:38
0 201
مشکلات جدید برای هالی بری ؛ او باید به همسر سابقش خرجی بدهد!
رأی جدید دادگاه برای طلاق هالی بری، واکنش هواداران را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، براساس گزارش‌ها، هلی بری، هنرپیشه هالیوود و همسرش، الیویه مارتینز، هشت سال پس از جدایی، رسماً طلاق گرفتند. این دو درگیر اختلافی هشت ساله بر سر طلاق بودند که شامل حضانت و هزینه‌های بزرگ کردن پسرشان، ماسیو رابرت مارتینز 9 ساله می‌شد. با این حال، دادگاه به هر دو طرف دستور داد که حضانت مشرک فرزندشان را داشته باشد. بخش خوب رأی دادگاه این است که هالی بری باید به‌صورت ماهانه، درصد خاصی از درآمد خود برای حمایت از پسرش بپردازد. این خبر در شبکه‌های اجتماعی سروصدای زیادی به پا کرد؛ چون بسیاری از ورزش دوستان از این تصمیم خوشحال شدند. هالی بری باید به همسر سابقش خرجی بدهد!

واکنش هواداران در شبکه های اجتماعی

براساس گزارش‌ The Punch، بری به‌صورت مشترک با اولیویه حضانت حقوقی و فیزیکی ماسیو را برعهده دارد. اسنادی که روز چهارشنبه توسط TMZ به‌دست آمده، می‌گوید که او باید ماهانه 8000 دلار به‌عنوان هزینه‌های زندگی پسرشان بپردازد. علاوه‌بر این، این بازیگر محبوب باید برای درآمدهای بیش از 2 میلیون دلار، 4.3 درصد به همسر سابق خود بدهد. بری همچنین هزینه فعالیت‌های فوق برنامه، هزینه مدرسه خصوصی، لباس و لوازم مدرسه پسرش را پرداخت خواهد کرد. در همین حال، طرفداران ورزش در شبکه‌های اجتماعی، خوشحالی خود را از اخبار اخیر که به نفع شوهر بوده، به اشتراک گذاشته‌اند. یکی از طرفداران گفت:
چقدر زیبا!!! هرچی برای مرد خوب است، برای زن هم خوب است!!!!!! اوشییییی.
دیگری گفت:
این اتفاقی است که من اسمش را کسب و کار طلاق گذاشتم. خدا را شکر که این بار برعکس می‌شود؛ یعنی خانم‌ها این بار باید درمورد طلاق دوباره فکر کنند.
یکی دیگر از طرفداران ورزش نوشت:
تجارت خوب برای یک مرد. دو سال کار کن و مستمری مادام‌العمر دریافت کن.
سایر هواداران از حکیمی تشکر کردند و گفتند:
مردان 2- زنان 0. ممنون از پاس گل حکیمی.
فرد دیگری گفت:
یک برد دیگر برای هم‌جنس‌هایم. حالا ما یک هم‌تیمی برای حکیمی در جام جهانی بین جنسیتی که سال آینده در برزیل برگزار می‌شود، داریم. به همه مردان تبریک می‌گویم.
آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...