مقرری مادام‌العمر کریستیانو رونالدو برای جورجینا رودریگز؛ ماهی 107 هزار دلار!

در میان همه شایعات درباره رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز، موضوع داغ در بین هواداران در شبکه‌های اجتماعی، پرداخت دستمزد رونالدو به دوست دخترش است.
کدخبر (221007) | 28 مرداد 1402 | ساعت 21:44
0 184
مقرری مادام‌العمر کریستیانو رونالدو برای جورجینا رودریگز؛ ماهی 107 هزار دلار!
در میان همه شایعات درباره رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز، موضوع داغ در بین هواداران در شبکه‌های اجتماعی، پرداخت دستمزد رونالدو به دوست دخترش است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از ابتدای سال، رابطه جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو موضوع بحث بوده است. رونالدو در ماه ژانویه با قراردادی که او را پردرآمدترین ورزشکار جهان کرد، به عربستان سعودی رفت. او اخیراً گفت که ماجراجویی او در فوتبال باشگاهی اروپا با کسب تک تک جامها به پایان رسیده است. با این حال، پیش از این گزارش شده بود که برنده پنج توپ طلا از رابطه خود با شریک قدیمیش جورجینا رودریگز ناراضی است. ابتدا برخی از رسانههای پرتغالی به خاطر حالت چهره جورجینا 29 ساله در زمان جشن رونمایی در النصر، گفتند که او از انتقال به خاورمیانه ناراضی است. این مدل اسپانیایی-آرژانتینی شایعه وجود تنش بین او و این فوتبالیست را رد کرده است. علیرغم تکذیب شایعات توسط جورجینا، گزارش دیگری مبنی بر اینکه او با مادرشوهرش، ماریا دولورس آویرو، رابطه خوبی ندارد، منتشر شد. ماریا دولورس آویرو مادر معروف کریستیانو رونالدو و یکی از پیشگامان موفقیت او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تمام دوران است. دستمزد مادام العمر 107 هزار دلاری رونالدو برای دوست دخترش جورجینا   دولورس در مصاحبه‌ای به شایعات اختلاف با جورجینا پاسخ داد و گزارش‌ها را «نادرست» خواند. اگرچه هفته‌ها بعد، Pulse Sports گزارش کرد که جورجینا رودریگز و دولورس آویرو یکدیگر را در شبکه‌های اجتماعی آنفالو کرده‌اند. جالب اینجاست که چند ساعت بعد، جورجینا رودریگز دوباره دولورس را در شبکه اجتماعی دنبال کرد، اگرچه مادر رونالدو هنوز او را مجدداً فالو نکرده است.

کریستیانو رونالدو مقرری مادام العمر با مبلغ ماهانه 107000 دلار برای جورجینا رودریگز در نظر گرفته!

در میان همه شایعات درباره رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز، موضوع داغ در بین هواداران در شبکههای اجتماعی، پرداخت دستمزد رونالدو به دوست دخترش است. به گزارش Pulse Sports، رونالدو با این مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی به توافقی به سبک قراردادهای پیش از ازدواج رسیده که به موجب آن هر سال و تا پایان عمر مبلغ 107000 دلار به او می‌پردازد. این خبر باعث شد که هواداران فکر کنند، رونالدو قصد از ثروت و داراییهای باورنکردنیش که میلیونها دلار ارزش دارد، محافظت کند.

 آیا واقعاً رونالدو از ثروت خود در برابر جورجینا رودریگز محافظت میکند؟

رونالدو و جورجینا از ژوئن 2016 با همند و دو فرزند به نامهای آلانا مارتینا و بلا اسمرالدا دارند. جورجینا رودریگز همچنین نقش مادر را برای سه فرزند دیگر رونالدو بازی میکند: کریستیانو جنر و دوقلوهای اوا و متئو که از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمده‌اند. در اوایل سال جاری، زمانی که رونالدو در ژانویه امسال با قرارداد 175 میلیون پوندی خود به النصر رکوردشکنی کرد، این زوج قدرتمند از قوانین عربستان سعودی که مانع از زندگی مشترک زوجهایی که ازدواج نکردهاند میشود، معاف شدند. بنا به گزارشی از TV Guia طی توافقی، در صورت جدایی این زوج‌، رودریگز با وجود اینکه با رونالدو ازدواج نکرده، باز هم حمایت مالی دریافت میکند. دستمزد مادام العمر 107 هزار دلاری رونالدو برای دوست دخترش جورجینا   طبق این توافقنامه، رونالدو مالکیت خانه در لافینکای مادرید را به جورجینا رودریگز واگذار کرده و او بر مالکیت عمارت چند میلیون دلاری خانواده، تا پایان عمرش حقوق ماهیانه 107500 دلاری نیز دریافت خواهد کرد. این گزارش اضافه میکند که برخی از شرایط توافق پس از تولد بلا اسمرالدا، کوچکترین دختر این زوج، در سال 2022، اصلاح شده است. شبکه تلویزیونی CMTV پرتغال گزارش داد که در سال 2018، جورجینا رودریگز به تنهایی و با داشتن سندی با امضای کریستیانو رونالدو، برای گرفتن مدارک قانونی دوقلوهایی که از روش رحم جایگزین به دنیا آمده بودند، سفر کرد. همچنین لازم است بگوییم که مقرری ماهانه رودریگز برای شرایطی است که او نقش مادری را برای هر پنج فرزند رونالدو ایفا کند. جورجینا مادر بیولوژیکی دو فرزند رونالدو است، با این حال، از آنجا که او از نظر قانونی به عنوان مادر پنج فرزند او ثبت شده، مادر سه فرزند دیگر رونالدو از جمله کریستیانو جونیور نیز هست. دستمزد مادام العمر 107 هزار دلاری رونالدو برای دوست دخترش جورجینا   اساساً بر اساس این گزارش، با وجود اینکه رونالدو و جورجینا رودریگز ازدواج نکرده‌اند، در مورد تقسیم دارایی‌هایشان توافق کردهاند. گرچه رونالدو قبلا در مصاحبهای با پیر مورگان گفته که میخواهد در آینده با جورجینا ازدواج کند. The Mirror به نقل از رونالدو گفت:
الان به این موضوع فکر نمیکنم، اما میتوانم تصور کنم که در آینده ازدواج کنیم. فکر میکنم من لیاقتش را دارم، او لیاقتش را دارد

آیا کریستیانو رونالدو از ثروت خود در برابر جورجینا رودریگز محافظت میکند؟

پاسخ ساده به این سوال خیر است. کاری که رونالدو انجام داد تقریباً روندی استاندارد در روابط بلندمدتیست که در طی آن بچه‌هایی به دنیا آمدهاند. از آنجایی که هیچ چیزی در زندگی تضمین نشده، توافقی بین زوجین وجود دارد که مادر فرزندان بتواند در صورت جدایی از فرزندانشان حمایت مالی کند. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...