نتایج رویداد UFC پاریس

سازمان یو اف سی آخرین رویداد خود را به میزبانی کشور فرانسه برگزار کرد.
کدخبر (226258) | 12 شهریور 1402 | ساعت 07:04
0 206
نتایج رویداد UFC پاریس
سازمان یو اف سی آخرین رویداد خود را به میزبانی کشور فرانسه برگزار کرد.

به گزارش سرخ نیوز، سازمان UFC دیشب برای دومین بار در تاریخ خود به کشور فرانسه و شهر پاریس سفر کرد تا از طرفداران و مبارزان پرتعداد فرانسوی میزبانی کند.

نتایج مسابقات UFC پاریس 2023

دسته سنگین‌وزن: سیریل گان – سرگی اسپیواک (پیروزی با ناک اوت فنی در راند دوم برای سیریل گان) برای مبارزه اصلی رویداد UFC پاریس در دسته سنگین‌وزن، سیریل گان به مصاف سرگی اسپیواک رفت. مبارزه ی اصلی این رویداد را میتوان تقابل یک استرایکر سطح بالا (سیریل گان) و یک گرپلر سطح بالا (سرگی اسپیواک) تلقی کرد. کلید پیروزی سرگی اسپیواک در این مبارزه، اقدام برای زیرگیری و سرشاخ شدن با سیریل گان بود اما گان طبق معمول با تحرک و جا به جایی بالای خودش و حفظ فاصله امن با حریف، این اجازه را به او نداد. به استثنای مبارزه با جان جونز، عملکرد سیریل گان مانند دیگر نمایش‌های قبلی او بود؛ او در فاصله ی مناسب قرار داشت و از زاویه‌های مختلف ضربات خود را به حریف وارد می‌کرد. این ضربات باعث شد تا سرگی اسپیواک گارد خود را بالاتر آورده و کاملا از سرِ خود محافظت کند اما این  قضیه به سیریل گان فرصت داد تا به سراغ بدن اسپیواک رفته و بادی شات‌های سنگینی به اسپیواک وارد کند و نفس او را بگیرد. نتایج رویداد UFC پاریس نهایتا و در اواخر راند دوم، سرگی اسپیواک زیر حملات پر فشار و متعدد سیریل گان تاب نیاورد و با ناک اوت فنی شکست خورد. جالب است بدانید آمار تعداد ضربات مهم این مبارزه با اختلاف بسیار زیاد 109 به 11 به سود سیریل گان بود!
دسته مگس‌وزن زنان: رز نامایونز – مانون فیورو (پیروزی با رای متحد داوران برای مانون فیورو) در مبارزه ی ماقبل اصلی در دسته مگس‌وزن زنان، رز نامایونز قهرمان سابق دسته کاه‌وزن، برای اولین بار به مگس‌وزن آمد تا در مقابل یک فرانسوی دیگر یعنی مانون فیورو قرار بگیرد. اختلاف قد و سایز از همان ابتدا مشخص بود و در این زمینه برتری با مانون فیورو بود. در همان راند اول بود که انگشت کوچک دست راست نامایونز از جا در رفت و تا آخر مبارزه نتوانست مشت‌های خوبی با دست راست خود پرتاب کند. مبارزه، چندان جذاب و یک طرفه نبود اما قدرت ضربات مانون فیورو نسبت به رز نامایونز مشهود بود و در نهایت فیورو موفق شد با رای متحد داوران، پیروز این مبارزه شود.

دیگر دیگر مبارزات رویداد UFC PARIS 2023

دسته سبک‌وزن: بنوآ سن‌دنیس – تیاگو مویزز (پیروزی با ناک اوت فنی در راند دوم برای بنوآ سن‌دنیس) نتایج رویداد UFC پاریس دسته نیمه سنگین‌وزن: ولکان اوزدمیر – بوگدان گوسکوف (پیروزی با سابمیشن RNC برای ولکان اوزدمیر) دسته پَر وزن: ویلیام گومیس - یانیس گومری (پیروزی با ناک اوت فنی در راند سوم برای ویلیام گومیس) دسته پَر وزن: مورگان شریر – مانولو زچینی (پیروزی با ناک اوت در راند اول برای مورگان شریر)

مبارزات مقدماتی

دسته خروس‌وزن: تیلور لاپیلوس – کولان لوگران (پیروزی با رای متحد داوران برای تیلور لاپیلوس) دسته فوق سبک‌وزن: انگ لوسا – ریس مک کی (پیروزی با رای متحد داوران برای انگ لوسا) دسته خروس‌وزن زنان: نورا کورنول - جاسلین ادواردز (پیروزی با رای متحد داوران برای نورا کورنول) دسته خروس‌وزن: فرید بشارت – کلیسون رودریگز (پیروزی با سابمیشن Arm Triangle Choke در راند اول برای فرید بشارت) وزن توافقی زنان: جاکلین کاوالکانتی – زاراه فرن (پیروزی با رای متحد داوران برای جاکلین کاوالکانتی) جدیدترین اخبار MMA:
  1. اعتراف خورخه ماسویدال در مورد جاستین گیجی!
  2. پول یا رقابت؛ ترجیح جان جونز کدام است؟
  3. 5 مبارز جنجالی تاریخ UFC ؛ از کانر مک گرگور تا جان جونز و نیک دیاز
  4. 5 مبارزی که پتانسیل قهرمانی در UFC را دارند
  5. اشتباه مهلک چارلز اولیویرا مقابل اسلام ماخاچف ؛ یک رجزخوانی ویرانگر!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...